Vertel eens wat leuksquote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
Het geheim is; het is mijn nichtje..
ok.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
Het geheim is; het is mijn nichtje..
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
We hebben samen op korfbal gezeten..
Nog meer spannend nieuws of blijft het bij deze anticlimax?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
We hebben samen op korfbal gezeten..
maar daarvan kan ik helemaal niets vinden of ze nou 2e bij miss nederland is geworden?quote:
2e bij de miss universe verkiezingen in Nederland..quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar daarvan kan ik helemaal niets vinden of ze nou 2e bij miss nederland is geworden?
in welk jaar?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:50 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
[..]
2e bij de miss universe verkiezingen in Nederland..
in 2007 deed er wel een laura mee, miss limburg was dat toen.. maar die heet geen vellekoop!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
Volgens mij in 2007..
bevestiging volgt!
Dat had ik ook, maar toen ze allemaal binnen waren vond ik haar nog wel het leukst.:') En zeker het mooist.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind haar verschrikkelijk overkomen,.
Toen vond ik haar juist nòg vervelender,quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar toen ze allemaal binnen waren vond ik haar nog wel het leukst.:') En zeker het mooist.
jij zit toch in dat modellenwereldje? Die Laura, ik kan haar niet linken aan een missverkiezing. Hoax of wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toen vond ik haar juist nòg vervelender,. En al helemaal niet het mooist,
.
Nee hoor,quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij zit toch in dat modellenwereldje? Die Laura, ik kan haar niet linken aan een missverkiezing. Hoax of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |