Vertel eens wat leuksquote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
Het geheim is; het is mijn nichtje..
ok.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
Het geheim is; het is mijn nichtje..
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
We hebben samen op korfbal gezeten..
Nog meer spannend nieuws of blijft het bij deze anticlimax?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
We hebben samen op korfbal gezeten..
maar daarvan kan ik helemaal niets vinden of ze nou 2e bij miss nederland is geworden?quote:
2e bij de miss universe verkiezingen in Nederland..quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar daarvan kan ik helemaal niets vinden of ze nou 2e bij miss nederland is geworden?
in welk jaar?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:50 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
[..]
2e bij de miss universe verkiezingen in Nederland..
in 2007 deed er wel een laura mee, miss limburg was dat toen.. maar die heet geen vellekoop!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
Volgens mij in 2007..
bevestiging volgt!
Dat had ik ook, maar toen ze allemaal binnen waren vond ik haar nog wel het leukst.:') En zeker het mooist.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind haar verschrikkelijk overkomen,.
Toen vond ik haar juist nòg vervelender,quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar toen ze allemaal binnen waren vond ik haar nog wel het leukst.:') En zeker het mooist.
jij zit toch in dat modellenwereldje? Die Laura, ik kan haar niet linken aan een missverkiezing. Hoax of wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toen vond ik haar juist nòg vervelender,. En al helemaal niet het mooist,
.
Nee hoor,quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij zit toch in dat modellenwereldje? Die Laura, ik kan haar niet linken aan een missverkiezing. Hoax of wat?
Op die sites van misshollandnowstaan allemaal andere meisjes maar geen laura die miss noord holland is!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef __Cathy__ het volgende:
Laura Vellekoop
Edwin en Christine zijn haar oom en tante
In 2004 was ze miss Noord Holland
http://www.facebook.com/laura.vellekoop
Oh, ik heb haar eigenlijk nauwelijks iets horen zeggen, maar alleen maar mooi zien zitten wezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen vond ik haar juist nòg vervelender,. En al helemaal niet het mooist,
.
Mwah, ik begon me direct te irriteren vanaf het eerste moment toen ze in het huis zat,quote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, ik heb haar eigenlijk nauwelijks iets horen zeggen, maar alleen maar mooi zien zitten wezen.
Ja, die ja! Maar ze zat er dus niet bij.. ik ken haar wel ergens van. Best frustrerend als je dan niet weet waarvanquote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
http://www.medianed.com/2(...)en-dochter-bij-rtl5/
Deze?
Vertel eens, wat voor geluid moet ik daarbij denken?quote:
Wat voor geluid maakt een varken?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vertel eens, wat voor geluid moet ik daarbij denken?
Ik ben nog steeds aan het googlen. Welke missverkiezing heeft zij wel niet meegedaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:18 schreef Flow3r het volgende:
een lief stout meiske, heb hoge verwachtingen
Miss Fok! 2008 volgens Gerardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het googlen. Welke missverkiezing heeft zij wel niet meegedaan?
waarom staat er dan niets over op www.misshollandnow.com, daar staan alle missverkiezingen opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:24 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Geloof me, ze heeft echt meegedaan aan de miss verkiezing.
Is toen ook naar Turkije geweest voor de voorrondes, dat is allemaal uitgezonden op tv toendertijd.
En verder is Laura gewoon een ontzettende leuke meid, kan het weten, It all in the family
Daarom dus! Ik vraagt me af aan welke missverkiezing zij dan niet heeft meegedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zitten googlen en in 2004 was Laura geen miss Noord-Holland
Miss Noord-Holland: Radna Vredeveld
Volgens wiki
Ze heeft toch ook gezegd dat ze net niet eerste is geworden !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zitten googlen en in 2004 was Laura geen miss Noord-Holland
Miss Noord-Holland: Radna Vredeveld
Volgens wiki
niet eerste bij Miss Holland tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook gezegd dat ze net niet eerste is geworden !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |