onderste is knapperquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand?
Gelukkig heeft ze niet dezelfde neusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze heeft net zo'n mond als Filemon(d).
Ook hallo!quote:waarom staat er dan niets over op www.misshollandnow.com, daar staan alle missverkiezingen op . Zelfs in het jaar dat gezegd werd dat zij miss noord holland was staat er een ander meisje als miss noord holland.
Overigens, hoi mandy/jamie
Ik zie er keira knightley in...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand?
Hebben jullie zeker ook allemaal in Kinderen voor kinderen gezeten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef DieMandie het volgende:
[..]
Ook hallo!
Er werken inderdaad een klein aantal in onze enorm grote familie bij de media, maar dit heeft Laura op eigen kracht gedaan!
Met andere woorden, ook namens de familie die je allemaal volgen: GO LAURA!
Hahahaha, dat zou ik wereld niet hebben willen aandoenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hebben jullie zeker ook allemaal in Kinderen voor kinderen gezeten?
Hahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo ik heb me ook maar aangemeld, ik ben de broer van laura. Laura zet hem op !!!! We zijn trots op je
OMG...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo ik heb me ook maar aangemeld, ik ben de broer van laura. Laura zet hem op !!!! We zijn trots op je
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze heeft wel 2 "stief"broertjes ;p Kan t wel aan ze vragen! Allebei zouden zeker op de naam admiraal anaal komen! hahahaquote:Zou het bijna geloven , het is dat ik weet dat mijn oma alleen maar kleindochters heeft
Maar anders......
Ja die bedacht ik me net ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef DieMandie het volgende:
[..]
Ze heeft wel 2 "stief"broertjes ;p Kan t wel aan ze vragen! Allebei zouden zeker op de naam admiraal anaal komen! hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |