zoiets moet je niet vragen, zoiets moet zij ervaren!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Er zijn er hier een paar die Laura privé kennen. Weet iemand of ze alleen maar van jongens houdt, of is er ook nog hoop voor meiden die van de damesliefde zijn?
Ik ben bang dat ik je hoop teniet moet doen, zoals ik haar ken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Er zijn er hier een paar die Laura privé kennen. Weet iemand of ze alleen maar van jongens houdt, of is er ook nog hoop voor meiden die van de damesliefde zijn?
Ik heb 25 jaar geleden haar luier weleens verschoond en toen bleek toch echt dat zij vrouwelijk was hahahaha. Dus helaas dit geheim kan naar het land der fabelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef epicbeardman het volgende:
Volgens mij is Laura omgebouwd! was gister ook geen cameltoe maar een canonball bij haar te zien!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je hoop teniet moet doen, zoals ik haar ken.
Het spijt me![]()
Ondanks dat ze niet weet wat ze mist blijft ze mijn favorietje hoor!quote:Maar wel haar blijven steunen hoor
Gooise meisjes, die proberen sowieso alles uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:49 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Laura n lief lang lesbo'tje is
Lijkt misschien zo, maar is niet zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef Arcee het volgende:
catwaezle, volgens mij heb jij nu een aspect ratio-probleem.
Vlgs mij neemt zij haar missie wel serieus, maar avances maken naar een ijsbeer is vlgs mij onbegonnen werkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:08 schreef robmmad16 het volgende:
Ze neemt haar missie niet zo heel serieus of wel? Zoals ze nu al dagen Alexander in zijn kont kruipt en Guido links laat liggen...
Een gay ijsbeer dan ook nog he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Vlgs mij neemt zij haar missie wel serieus, maar avances maken naar een ijsbeer is vlgs mij onbegonnen werk
dit was ook op upc kanaal 14quote:
Ja dat zou kunnen, maar het ging mij om de lichaamstaal die Guido uitstraalt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dit was ook op upc kanaal 14
Zo'n ramp is het toch ook niet als ze die geheime missie niet halen? Ze kunnen zich beter op de geheimen concentreren en als ze geen poging doen een stel te worden, dan raden anderen hun geheim ook nooit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
Een gay ijsbeer dan ook nog he.
Maar goed, ze kan het toch proberen? Ik zie echt nul pogingen.
Ze moet het gewoon goed met hem afspreken.
Dat is ook een goede manier van het bekijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo'n ramp is het toch ook niet als ze die geheime missie niet halen? Ze kunnen zich beter op de geheimen concentreren en als ze geen poging doen een stel te worden, dan raden anderen hun geheim ook nooit.
Tenzij er sancties staan op het mislukken van hun missie, dat is me niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat is ook een goede manier van het bekijken
Ja dat weet ik ook niet, heb nu tig keer de missie-opdracht terug gekeken, maar dit is vlgs mij niet duidelijk nee.........quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:39 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Tenzij er sancties staan op het mislukken van hun missie, dat is me niet helemaal duidelijk
Ja precies, want ze zeiden ''dit is jullie nieuwe geheim'' En het is juist de bedoeling dat ze daar NIET achter komen (doh). Zou echt een grap zijn ''Guido en Laura, gefeliciteerd.. jullie geheim is geraden. Jullie verdienen hiermee 1000 euro. Echter... de inhoud van de kluis gaat naar (..vul in..) want die heeft jullie geheim geraden. Succes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo'n ramp is het toch ook niet als ze die geheime missie niet halen? Ze kunnen zich beter op de geheimen concentreren en als ze geen poging doen een stel te worden, dan raden anderen hun geheim ook nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |