quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laura kan Guido en het geld gerust laten schieten. Ze wordt toch Jonkvrouwe Varga van Kibed en Makfalva
[ afbeelding ]
Ze is ook de slet van de groep zegquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef geweldigemeid het volgende:
[..]
Neem dat maar van mij aan, dat heeft ze zeker!!!
Whehehehehe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
dat weet ze dan goed te verbergen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef epicbeardman het volgende:
Volgens mij is Laura omgebouwd! was gister ook geen cameltoe maar een canonball bij haar te zien!
Vind ik ook, maar vind ook dat die Guido eens aan de slag moet. Laura doet vlgs mij meer haar best dan hij. Laura moet een nep-relatie faken met eentje die weinig animo lijkt te hebben, maar voelt zich prettiger bij Alex. Lastige situatie lijkt me...quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:49 schreef pointer2 het volgende:
Dat geheim van Laura en Guido kunnen de kandidaten nooit iemand raden. Laura ligt meer bij Alex dan bij Guido. Die nep relatie is er nog steeds niet. Wel makkelijk voor Laura en Guido maar het is niet eerlijk tegenover de andere bewoners. Ik vind dat de programmaleiding nu toch eens moet gaan ingrijpen.
Probleem is dat Guido homo is en dus helemaal niet geïnteresseerd in vrouwen KAN zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar vind ook dat die Guido eens aan de slag moet. Laura doet vlgs mij meer haar best dan hij. Laura moet een nep-relatie faken met eentje die weinig animo lijkt te hebben, maar voelt zich prettiger bij Alex. Lastige situatie lijkt me...
Ik snap het niet meer
Ja maar dat is zijn probleemquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Probleem is dat Guido homo is en dus helemaal niet geïnteresseerd in vrouwen KAN zijn.
omdat Laura bij iemand anders gaat hangenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:13 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja maar dat is zijn probleemMaar hij moet wel het spelletje meespelen zeg..
Ze hebben samen een opdracht, Laura doet haar best, maar het lijkt vechten tegen de bierkaai.
En het idiootst is dat Laura dan de naam krijgt
Dan acteert ie dat maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Probleem is dat Guido homo is en dus helemaal niet geïnteresseerd in vrouwen KAN zijn.
JA, maar die begrijp ik wel, als die Guido totaal geen toenadering zoekt of toelaat zoek je toch iemand op bij wie je je wel prettig voeltquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat Laura bij iemand anders gaat hangen
Als dat zo is word ik vandaag nog hetero!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is zij ooit een man geweest vraag ik me plots af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |