Dus ze heeft ooit meegedaan aan een missverkiezing, geen zak gewonnen, en endemol maakt daarvan dat ze 2e was bij de miss nederland verkiezingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nooit van manipulatie der Nederlandse televisiezenders gehoord![]()
Alles wat je daar ziet en hoort is beside the truth
tweede bij miss noordholland bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
nee, dat zeker niet, ze is tweede geworden, de andere dame won met nipte punten
JUIST !!! Het is maar wat je de kijker moet doen geloven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus ze heeft ooit meegedaan aan een missverkiezing, geen zak gewonnen, en endemol maakt daarvan dat ze 2e was bij de miss nederland verkiezing.
niet eerste bij miss NEDERLAND, dus ik nam aan wel eerste bij noord-hollandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook gezegd dat ze net niet eerste is geworden !
Dat snap ik wel maar ze komt zo ontzettend slecht over, als een leugenaar/fantast, terwilj het eigenlijk endemol is die liegtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
O en geen zak gewonnen, leuke reis met allerhande luxe naar Turkije heeft ze wel in de pocket
nee ze heeft helemaal niet meegedaan met de miss holland verkiezing. ze was (voorz over ik begrijp) 2e bij de miss NOORDholland verkiezing.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Dus ze is in 2004 tweede geworden bij de miss-holland verkiezing?
Dat zul jij wel weten, jij werkt toch bij RTL?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ja dat is zo, endemol, televisie en geld, daar draait het om en helaas kunnen we daar niets aan doen
Alleen wij als vrienden/familie die haar kennen en weten hoe het zit kunnen dan wat bescherming bieden.
Je hebt gelijk. Er gingen per provincie twee kandidates naar Turkije waarbij er dan één afviel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Oke, even kort resume...
In de rondes bij Noord-Holland zijn er 2 dames uitgekozen. Deze twee gingen mee naar Turkije.
Net zoals van de andere provincies er 2 meegingen.
Daar is Laura dus tweede geworden, ze won helaas net de titel Miss Noord-Holland niet.
En ik werk niet bij RTL![]()
En dat Laura leuk en interessant is ben ik helemaal eens
Lange teentjes?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Hahahaha, leuke foto's .........
Wel een beetje zielig, maar goed, je hebt er altijd mensen tussen die vanuit hun eigen onzekerheid andere moeten afzeiken
Wel toevallig dat je na je registratie alleen hier nog gepost hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:39 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nee hoor, absoluut niet.
Kan alleen maar lachen om personen die hier humor in zien ?
Zegt meer over hen dan over mij zeg ik maar altijd....en vooral ieder moet doen wat ie niet laten kan.
Leven en laten leven toch ?
Maar daarom mag ik nog wel ergens een mening over hebben hahahaha
En trouwens, dit is niet zo omdat het nu Laura betreft, dat geldt voor alle niet aardige opmerkingen over alle kandidaten. Mensen hebben zo snel hun mening klaar.....
Tja dat klopt, moet toch ergens beginnen hahaha en dan is het lijkt mij toch dat je begint bij je familiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je na je registratie alleen hier nog gepost hebt.
Ja Joanna vind ik ook een leuke dame. Is vlgs mij best clever.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
Laura
(samen met Joanna en Guido uiteraarf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |