ik heb gehoord dat ze het binnen 2 weken moeten doen. maar dat weet ik dus nie tmeer zeker ;P.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Zover ik begreep zit er geen limiet in tijd aan de missie van Laura en Guido. Het enigste dat zij moeten doen is de bewoners laten geloven dat ze een relatie krijgen in het huis. Althans zo heb ik hem begrepen.
Ga het filmpje nog eens bekijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze het binnen 2 weken moeten doen. maar dat weet ik dus nie tmeer zeker ;P.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze het binnen 2 weken moeten doen. maar dat weet ik dus nie tmeer zeker ;P.
ik zit op mijn werk, kan nu geen filmpjes bekijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ga het filmpje nog eens bekijkenKijken of ik daar wat wijzer van wordt nog dan...
Lekker overtuigend als je dan nu naar een ander toe trekt jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Opdracht is :
Laat jullie medebewoners de aankomende tijd geloven dat jullie verliefd aan het worden zijn.
Speel het subtiel en overtuigend zodat de andere bewoners na een aantal dagen denken dat jullie verliefd op elkaar zijn.
(geen echt duidelijke limiet, geen bedrag gehoord, alleen wel dat dit misschien wel hun kans is om in de finale te komen)
Ben ik met je eens, maar als ik dan nu weer ergens hoor dat Guido en Gerard een relatie gaan veinzen vraag ik me toch ook wel af waar die Guido mee bezig is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker overtuigend als je dan nu naar een ander toe trekt ja
waar ken jij haar van?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef rikjaharda het volgende:
ach ja vriendje ben, dat was haar vriendje in 2009 lol
Jaja nog 1, als we FOK! mogen geloven dan hadden ze allemaal een piemeltje tijdens de geboortequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is zij ooit een man geweest vraag ik me plots af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |