Dat zeg ik, ze kozen geen kant al hebben ze het geweld wel zoveel mogelijk binnen de perken gehouden. Daar zal Amerika in ieder geval wél mee te maken hebben gehad, vergeet niet dat toen de demonstraties begonnen de legerleiding nog compleet op bezoek was in het Pentagon...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En vorige week woensdag geen fuck gedaan toen de thugs kwamen
Nee, het leger staat bij mij niet onverdeeld in de spotlight
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:57 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Allah tiek a saha... ofzo* gehotseflotst hoopt dat ze nu niet iemand verrot scheldt
Cnn stream 3 kan je wel de beelden zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef MangoTree het volgende:
AJE wil het verkeersprobleem laten zien in Cairo maar de weg is geblokkeerd door mensen
Welke stream? middelste of onderste?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Mooie beelden nu!
Klik link aan en stream loopt !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke stream? middelste of onderste?
Ja, maar dan nog kan ik kiezen uit 3 streamsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Klik link aan en stream loopt !
Als ik de link aanklik gaat stream laden en krijg je beeld van de autobanen rond en in cairo! EDIT: nu live van een balkon!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog kan ik kiezen uit 3 streams
nu die verveelde reporter die niet weet dat ie live is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Klik link aan en stream loopt !
Jep, maar Egypte zal sowieso moeten gaan veranderen nu. Er is geen weg terug meer voor Mubarakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat hele leger en Mubarak zijn toch één. is het dan niet voorbarig te gaan juichen als het leger het overneemt?
idd,. die dus!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef MangoTree het volgende:
[..]
nu die verveelde reporter die niet weet dat ie live is?
De Al Jazeera Revolution Tour 2011.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef deleriouz het volgende:
Ik hoor net op RFI dat morgen in Algerije de Berbers met miljoenen richting de hoofdstad Algiers gaan. Hashtag op Twitter is #Feb12
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
De Al Jazeera Revolution Tour 2011.
Coming soon, to a dictator near you.
Ok vaag verhaal want post een link van stream3 en jij kan kiezen uit meerder streamsquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
De Al Jazeera Revolution Tour 2011.
Coming soon, to a dictator near you.
Die staan er naast als thumbs.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ok vaag verhaal want post een link van stream3 en jij kan kiezen uit meerder streams
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 @ 23:03 schreef Plugin het volgende:
"Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.''
quote:People, we had a huge responsibility creating this revolution/evolution. Now it's time to hold a bigger responsibility in building a better Egypt =)
We start tomrw. cleaning Tahrir Sq. & help tents' residents pack & go home. We meet at noon till night! Bring brooms, mops, water, soap, gloves, masks, & garbage ba...gs. Sunday onwards, we ...move into developing the economy =) (Via Omar Attia) !- Pls spread!
Rechts ernaast:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ok vaag verhaal want post een link van stream3 en jij kan kiezen uit meerder streams
Die man verveelt zich.quote:
Meerdere hooggeplaatsten volgen vaker trainingen daar, is niet geheim maar het kwam deze keer goed uit dat ze er al waren voordat dit begon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat doet het hoofd van 't Egyptisch leger eigenlijk bij een Pentagon?
ja snap het .Maar poste toch directe link ?quote:
Als ik het goed begrijp treed hij voor 't publiekelijk af maar als zijn leger het overneemt heeft zijn dictatuur ahw. nog tot September?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:04 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jep, maar Egypte zal sowieso moeten gaan veranderen nu. Er is geen weg terug meer voor Mubarak
Precies, helemaal als je het leger al sponsort dan is het ook wel handig (en waarschijnlijk bij de prijs inbegrepen) als je ze uitlegt hoe ze die spullen het beste kunnen toepassen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Meerdere hooggeplaatsten volgen vaker trainingen daar, is niet geheim maar het kwam deze keer goed uit dat ze er al waren voordat dit begon.
Truste en laat alles ff bezinkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien een teken... Ik moet gaan slapen...mensen & morgen ben ik weer online
'Kweenie.. dit was revolutie, maar nu dénkt de bevolking dat ze alles gewonnen hebben. Het leger dat het nu overneemt van Mubarak als leiding heeft samen met Amerika tot September de tijd om uittevogelen wie ze nu naar voren gaan schuiven als Amerikaanse trekpop.. Zo jammer dat de revolutionairen hun 'guard' weer laten zakken. 't Begon goed..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja snap het .Maar poste toch directe link ?
Ach laat maar. PROOST op het volk die hebben het geflikt al die 18 dagen
De bevolking weet beter en zal zeker alert blijven na mijn inziensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
'Kweenie.. dit was revolutie, maar nu dénkt de bevolking dat ze alles gewonnen hebben. Het leger dat het nu overneemt van Mubarak als leiding heeft samen met Amerika tot September de tijd om uittevogelen wie ze nu naar voren gaan schuiven als Amerikaanse trekpop.. Zo jammer dat die revolutionairen hun 'guard' weer laten zakken. 't Begon goed..
Helaasch, The New World Order is te slim en te machtig.
Er is toch echt enkele keren langsgekomen van de bevolking zelf dat het vanavond feest is, morgen kijken ze verder. Ik heb niet het idee dat er nu zomaar iemand als marionet neergezet kan gaan worden en al helemaal niet dat het tot september duurt (grondwettelijk hebben ze volgens mij trouwens maar 60 dagen nu).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
'Kweenie.. dit was revolutie, maar nu dénkt de bevolking dat ze alles gewonnen hebben. Het leger dat het nu overneemt van Mubarak als leiding heeft samen met Amerika tot September de tijd om uittevogelen wie ze nu naar voren gaan schuiven als Amerikaanse trekpop.. Zo jammer dat die revolutionairen hun 'guard' weer laten zakken. 't Begon goed..
Of de verkiezingen verlopen eerlijk. Ook nog een optie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in, maar gun die mensen nu hun plezier!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze doet het toch maar ..is zij niet egyptische politicoloog ?quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze doet het toch maar ..is zij niet egyptische politicoloog ?
Heb je haar naam wel eens gelezen, daarmee kun je al de suggestie wekken dat deze dame niet volledig Egyptisch is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Half? Ik dacht gewoon 100% christelijk Egyptische
Uit een van de voorgaande afleveringen:quote:
quote:
Wat een mensen nogquote:
Welke moment?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef alors het volgende:
Hahah nu op PenW dat moment dat rakotto beschreef![]()
![]()
![]()
Nee. Wel Christelijk en Egyptische vader.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Half? Ik dacht gewoon 100% christelijk Egyptische
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Van die beller op staatstv die ophing
Doe hem maar de groeten van ons!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:40 schreef tass het volgende:
Even mijn relaas kwijt: ik ging boodschappen doen en ik stap de lift uit en zo tegen Ali, mijn Egyptische buurman van 7 hoog aan!
Ali is 34 jaar, getrouwd met een Nijmeegse vrouw en een schat van een man. We vliegen mekaar om de nek, feliciteren mekaar en gelijk begint hij te huilen. Vol verdriet gelijk omdat ie vandaag zijn familie niet te pakken kon krijgen in Caïro, maar helemaal omdat ie gister te horen had gekregen dat een vriend van hem op Tahrirplein een steen op zijn hoofd had gekregen en nu verlamd is.
26 jaar, afgestudeerde huisarts, en nu straks afhankelijk van een rolstoel.
Hij bleef maar zeggen: ik kan het niet geloven, ik kan het niet geloven.....
Ik zei tegen hem; IK ben al zo blij, hoe blij moet jij wel niet zijn jongen?!
Maar het was me snel duidelijk dat hij het nog niet durfde te geloven gewoon. Hij zei ook dat ie eerst zijn moeder moest spreken en het van haar moest horen dat het echt waar was!
Ik ga van de week 's avonds weer ff langs om ff te proosten met hem!
Ik ben nog steeds blij, heel erg blij, maar het moeilijke gaat nu pas beginnen. Nu moet de politiek weer geregeld gaan worden.
Maar eerst de mensen blij laten zijn!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:40 schreef tass het volgende:
Even mijn relaas kwijt: ik ging boodschappen doen en ik stap de lift uit en zo tegen Ali, mijn Egyptische buurman van 7 hoog aan!
Ali is 34 jaar, getrouwd met een Nijmeegse vrouw en een schat van een man. We vliegen mekaar om de nek, feliciteren mekaar en gelijk begint hij te huilen. Vol verdriet gelijk omdat ie vandaag zijn familie niet te pakken kon krijgen in Caïro, maar helemaal omdat ie gister te horen had gekregen dat een vriend van hem op Tahrirplein een steen op zijn hoofd had gekregen en nu verlamd is.
Maar het was me snel duidelijk dat hij het nog niet durfde te geloven gewoon. Hij zei ook dat ie eerst zijn moeder moest spreken en het van haar moest horen dat het echt waar was!
Ik ben nog steeds blij, heel erg blij, maar het moeilijke gaat nu pas beginnen. Nu moet de politiek weer geregeld gaan worden.
Wrang en ook ontroerend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:40 schreef tass het volgende:
Zo gul en nationalistisch zijn ze wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef -jos- het volgende:
Ghonim Lets work on raising 100 Billion EGP from Egyptians to rebuild Egypt. Talked to one business man and he is ready to put the first 1B. #Jan25
riiiight....
Oef, ik heb een foto+artikel van die verlamde arts in dit topic langs zien komen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:40 schreef tass het volgende:
PVV-leider Geert Wilders: ,,Historisch moment. Egyptische volk is bevrijd van dictator Mubarak. Ik hoop dat ze er geen islamitische dictatuur voor in de plaats krijgen.''quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef marcodej het volgende:
Morgen met zn allen opruimen.Heerlijk die discipline van die demonstranten.
Ik hoop dat Wilders gekeken heeft.
Ik deel de angst niet maar best een redelijke reactie trouwens. Beter dan wat Rutte liep te brabbelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
PVV-leider Geert Wilders: ,,Historisch moment. Egyptische volk is bevrijd van dictator Mubarak. Ik hoop dat ze er geen islamitische dictatuur voor in de plaats krijgen.''
Deze al gelezen:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik deel de angst niet maar best een redelijke reactie trouwens. Beter dan wat Rutte liep te brabbelen.
Rutte , wie is dat dan. Nog niks van gehoord voor het aftreden en nu meelopen met de restquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik deel de angst niet maar best een redelijke reactie trouwens. Beter dan wat Rutte liep te brabbelen.
Wilders een week geleden:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
PVV-leider Geert Wilders: ,,Historisch moment. Egyptische volk is bevrijd van dictator Mubarak. Ik hoop dat ze er geen islamitische dictatuur voor in de plaats krijgen.''
Ja en als een zuurtje zo behoudend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Rutte , wie is dat dan. Nog niks van gehoord voor het aftreden en nu meelopen met de rest
oftewel bang voor MB! En niet te vergeten dat christenen een paar weken daarvoor nog werden bestooktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wilders een week geleden:
"Wel Mubarak, geen Mubarak, zolang de fascistische islam niet wordt verdrongen zal Egypte niet vrij zijn. Islam en vrijheid gaan niet samen."
Het is daar inderdaad onrustig met enkele duizenden demonstranten momenteel en vage geruchten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
Me dochter heb een vriendje en werdt vanavond thuis gebracht en zijn vader komt uit Jemen.
Hij was geheel niet blij, hij kreeg berichten uit Jemen dat het daar zeer onrustig was en schten op straat waren. Hun hebben het zwaarder als de mensen uit egypte. Staken of wat dan ook is gewoon geen eten die dag
Begreep dat er vanavond doden zijn gevallen. Loopt ook een topic over, hier in MO.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
Me dochter heb een vriendje en werdt vanavond thuis gebracht en zijn vader komt uit Jemen.
Hij was geheel niet blij, hij kreeg berichten uit Jemen dat het daar zeer onrustig was en schten op straat waren. Hun hebben het zwaarder als de mensen uit egypte. Staken of wat dan ook is gewoon geen eten die dag
Dank ervoor , ga het zeker ook volgen! nu naar dat topic gaat--->quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is daar inderdaad onrustig met enkele duizenden demonstranten momenteel en vage geruchten.
Duizenden in Jemen eisen vertrek president
In dat topic heb ik wat twitteraccounts gepost die het volgen, op twitter kan je ook zoeken naar #yemen
Misstique, dit subforum gaat morgen niet dicht toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is daar inderdaad onrustig met enkele duizenden demonstranten momenteel en vage geruchten.
Duizenden in Jemen eisen vertrek president
In dat topic heb ik wat twitteraccounts gepost die het volgen, op twitter kan je ook zoeken naar #yemen
Nee joh, en in Egypte worden de komende weken ook echt nog wel interessant. Het diplomatieke proces zal nog wel een hele tijd duren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Misstique, dit subforum gaat morgen niet dicht toch?
Wil het verloop hier graag volgen. Ook van Egypte uiteraard.
Nee, dit forum is misschien geopend omdat het in Egypte rommelde, nu precies twee weken geleden, maar voorlopig gaat het nog door, slaat het over naar andere landen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja precies. Ik wil het blijven volgen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee joh, en in Egypte worden de komende weken ook echt nog wel interessant. Het diplomatieke proces zal nog wel een hele tijd duren.
De grote sneeuwbal. Hoop het zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, dit forum is misschien geopend omdat het in Egypte rommelde, nu precies twee weken geleden, maar voorlopig gaat het nog door, slaat het over naar andere landen.
We blijven nog wel effe.
3800 posts per dag. Ontopic allemaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja precies. Ik wil het blijven volgen.
Maar het is geen stormloopsubforum vandaar dat ik het vroeg..
En 99% van die posts allemaal verenigd in 1 gevoel; dat we allemaal een beetje Egyptenaar zijn geworden zoals iemand eerder zo mooi zeiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
3800 posts per dag. Ontopic allemaal.
Hij werkt niet voor niets voor google, dan moet je wel nerd zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef tass het volgende:
Wael zit gewoon thuis op de bank terwijl het hele land buiten aan het feesten is van geluk?!
Wael heeft een beetje een overload aan aandacht gehad, denk ik. Die wordt nu uit blijdschap uit elkaar gerukt, als hij zich op straat begeeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef tass het volgende:
Wael zit gewoon thuis op de bank terwijl het hele land buiten aan het feesten is van geluk?!
Dit forum gaat over het Midden-Oosten, en niet enkel over Egypte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
hmpf, die gast post breaking tweets van een paar uur oud, zuchtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Breaking Reuters: Egypt army to suspend parliament, sack cabinet-TV http://bit.ly/dGgLDL
Jah, in de Egyptereeks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
3800 posts per dag. Ontopic allemaal.
Als het zo extreem is zou die thuis toch ook overspoeld moeten wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wael heeft een beetje een overload aan aandacht gehad, denk ik. Die wordt nu uit blijdschap uit elkaar gerukt, als hij zich op straat begeeft.
Was jij niet diegene die zo pessimistisch was over de kansen van het Egyptische volkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Nog iets interessants gebeurd sinds het aftreden en feesten?
Ik was pessimistisch over het vreedzame gebeuren! Iddquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zo pessimistisch was over de kansen van het Egyptische volk?
En we zijn nog niet klaar in Egypte.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dit forum gaat over het Midden-Oosten, en niet enkel over Egypte.
Beetje hoop gekregen voor de rest van de mensheidquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik was pessimistisch over het vreedzame gebeuren! Idd
Nu natuurlijk wel hartstikke blij!
Weheheh ja volgens mij iedereen uit dit topicquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo snel mogelijk op vakantie naar Egypte. Godverdomme, wat een heldenvolk. Ondanks alle onderdrukking, het oppakken, het neer proberen te slaan en de propaganda zijn ze vreedzaam en hoopvol gebleven. En wij maar cynisch zijn. En zij maar volhouden.
Dat dus. Ik wacht nog even een week of 2 en boek dan meteen een vakantie!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo snel mogelijk op vakantie naar Egypte. Godverdomme, wat een heldenvolk. Ondanks alle onderdrukking, het oppakken, het neer proberen te slaan en de propaganda zijn ze vreedzaam en hoopvol gebleven. En wij maar cynisch zijn. En zij maar volhouden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef alors het volgende:
[..]
Weheheh ja volgens mij iedereen uit dit topic
Yep, hopelijk motiveert dit de mensen in Algerije en Iran ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Beetje hoop gekregen voor de rest van de mensheid?
Moet je even arcee vragen, die heeft alles bijgehoudenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neukende hel, wellicht 1 van de snelste topics op FOK!
. Iemand zin om een FA hiermee lastig te vallen? Ik ga het iig niet doen
Morgen een rustig dagje en dan kijken in welke landen het gaat rommelen. Even een weekendje geen Al Jazeera.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, in de Egyptereeks.. Niet dat morgen de belangstelling weg is. Zal zelf ook helpen met het zoeken naar info uiteraard.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je even arcee vragen, die heeft alles bijgehouden
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet in de top 20 iig:
Snelste topics ooit
01 4:02 [LIVE #17] Arghhhhhhhhhh!
02 4:18 [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#18
03 4:18 [SR @ 3FM #2686] I think I like it; Wat gaat dat hard!
04 4:26 [SR @ 3FM #2685] In de slee naar het grote podium :D
05 4:33 [LIVE #7] Nog eentje en dan Sieneke!
06 4:44 [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#14
07 4:46 Live Eredivisieverslagen #128 BOERUH! BOERUH! BOERUH!
08 4:47 [SR @3FM #994] VOL!
09 4:52 [Finale] Italie - Frankrijk #7 zonder Zidane de stier
10 4:53 [SR @ 3FM #2684] Ze zijn eruit!
11 4:56 Live Eredivisieverslagen #133 SUPERZONDAG!!!
12 4:59 [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
13 5:03 [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
14 5:06 Live Eredivisieverslagen #129 Gekkenhuis (BOERUH!!!)
15 5:08 Live Eredivisieverslagen #130 En toch wordt het PSV
16 5:09 [Centraal] Wegmisbruikers + Peter R. de Vries - 8 Nov #9!!!!
17 5:11 [LIVE #16] Nagelbijten!
18 5:19 [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#16
19 5:19 [SR @ 3FM #2683] Het einde der Serious Request is aangebroken!
20 5:27 Live Eredivisieverslagen #131 AFC Ajax 30st
Heb je nog meer mooie foto's van vandaag?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef -jos- het volgende:
http://totallycoolpix.com(...)nation-celebrations/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij zouden eerst naar Taba gaan, zodat ik daarvandaan naar Jeruzalem zou gaan 1 dag.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan had je ook allang oorlog geschopt ergens. Luxemburg tegen de muur gezet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Buh, ik ben niet gemaakt voor de politiek.
Bijvoorbeeld. Dat is sowieso een nutteloos kutland.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan had je ook allang oorlog geschopt ergens. Luxemburg tegen de muur gezet.
nope nu niet, staan in de links nog wat fotos.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heb je nog meer mooie foto's van vandaag?
Dan kan ik het fototopic compleet maken.
Ik was van plan er een screensaver van te maken.
Neuh denk ik niet nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Gaat Mubarak trouwens nog een statement geven?
Zonde toch, gewoon annexeren samen met vlaanderenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Dat is sowieso een nutteloos kutland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |