quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef yavanna het volgende:
Tahrir it ! = to free something. #jan25 #egypt
Dit is echt een geweldige fotoquote:
Hey, -jos- was wel degene die de OP het meeste heeft onderhouden. Is dus ook de aangewezen persoon op de foto's te vervangen...quote:
Ben ik een nerd als ik zeg dat daar staat: 'tahrir it' is not 'to free something'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef yavanna het volgende:
Tahrir it ! = to free something. #jan25 #egypt
ja, maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:19 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ben ik een nerd als ik zeg dat daar staat: 'tahrir it' is not 'to free something'
Ik wil het best doen maar dan moet je wachten tot ik de OP hebquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, -jos- was wel degene die de OP het meeste heeft onderhouden. Is dus ook de aangewezen persoon op de foto's te vervangen...
Plus, ik heb er domweg geen zin in
Of op de laatste pagina wederom een verzoek doen. Werkte tot nu toe goed, toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik wil het best doen maar dan moet je wachten tot ik de OP heb
Ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:19 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ben ik een nerd als ik zeg dat daar staat: 'tahrir it' is not 'to free something'
ke, verzamel maar alvast 4 fotos voor in de OP danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of op de laatste pagina wederom een verzoek doen. Werkte tot nu toe goed, toch?
Proostquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:24 schreef Noelle06 het volgende:
Beloofd he! Kom even proosten op de overwinning van het volk van Egypte
Heb er even eentje gepikt van je als buro blad !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:22 schreef -jos- het volgende:
[..]
ke, verzamel maar alvast 4 fotos voor in de OP dan
Jij ook PROOST! Dit hebben we live mee mogen maken deze revolutie!quote:
Wel fijn dat je zo niet door een veiligheidsdienst geregistreerd kan worden als demonstrant.quote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef Mr_Memory het volgende:
-jos- zo heet ik ook btw, je bent dan wel een Feyenoordermaar je bent heel goed bezig geweest in al de topics, mijn dank daar voor.
Wat was het ooal weer in het Egyptisch? Balesh ? En i.d.d dit staat naast de val van de muur op mijn netvlies gebrand.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jij ook PROOST! Dit hebben we live mee mogen maken deze revolutie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |