Nee joh, en in Egypte worden de komende weken ook echt nog wel interessant. Het diplomatieke proces zal nog wel een hele tijd duren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Misstique, dit subforum gaat morgen niet dicht toch?
Wil het verloop hier graag volgen. Ook van Egypte uiteraard.
Nee, dit forum is misschien geopend omdat het in Egypte rommelde, nu precies twee weken geleden, maar voorlopig gaat het nog door, slaat het over naar andere landen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja precies. Ik wil het blijven volgen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee joh, en in Egypte worden de komende weken ook echt nog wel interessant. Het diplomatieke proces zal nog wel een hele tijd duren.
De grote sneeuwbal. Hoop het zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, dit forum is misschien geopend omdat het in Egypte rommelde, nu precies twee weken geleden, maar voorlopig gaat het nog door, slaat het over naar andere landen.
We blijven nog wel effe.
3800 posts per dag. Ontopic allemaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja precies. Ik wil het blijven volgen.
Maar het is geen stormloopsubforum vandaar dat ik het vroeg..
En 99% van die posts allemaal verenigd in 1 gevoel; dat we allemaal een beetje Egyptenaar zijn geworden zoals iemand eerder zo mooi zeiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
3800 posts per dag. Ontopic allemaal.
Hij werkt niet voor niets voor google, dan moet je wel nerd zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef tass het volgende:
Wael zit gewoon thuis op de bank terwijl het hele land buiten aan het feesten is van geluk?!
Wael heeft een beetje een overload aan aandacht gehad, denk ik. Die wordt nu uit blijdschap uit elkaar gerukt, als hij zich op straat begeeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef tass het volgende:
Wael zit gewoon thuis op de bank terwijl het hele land buiten aan het feesten is van geluk?!
Dit forum gaat over het Midden-Oosten, en niet enkel over Egypte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
hmpf, die gast post breaking tweets van een paar uur oud, zuchtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Breaking Reuters: Egypt army to suspend parliament, sack cabinet-TV http://bit.ly/dGgLDL
Jah, in de Egyptereeks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
3800 posts per dag. Ontopic allemaal.
Als het zo extreem is zou die thuis toch ook overspoeld moeten wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wael heeft een beetje een overload aan aandacht gehad, denk ik. Die wordt nu uit blijdschap uit elkaar gerukt, als hij zich op straat begeeft.
Was jij niet diegene die zo pessimistisch was over de kansen van het Egyptische volkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Nog iets interessants gebeurd sinds het aftreden en feesten?
Ik was pessimistisch over het vreedzame gebeuren! Iddquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zo pessimistisch was over de kansen van het Egyptische volk?
En we zijn nog niet klaar in Egypte.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dit forum gaat over het Midden-Oosten, en niet enkel over Egypte.
Beetje hoop gekregen voor de rest van de mensheidquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik was pessimistisch over het vreedzame gebeuren! Idd
Nu natuurlijk wel hartstikke blij!
Weheheh ja volgens mij iedereen uit dit topicquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo snel mogelijk op vakantie naar Egypte. Godverdomme, wat een heldenvolk. Ondanks alle onderdrukking, het oppakken, het neer proberen te slaan en de propaganda zijn ze vreedzaam en hoopvol gebleven. En wij maar cynisch zijn. En zij maar volhouden.
Dat dus. Ik wacht nog even een week of 2 en boek dan meteen een vakantie!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo snel mogelijk op vakantie naar Egypte. Godverdomme, wat een heldenvolk. Ondanks alle onderdrukking, het oppakken, het neer proberen te slaan en de propaganda zijn ze vreedzaam en hoopvol gebleven. En wij maar cynisch zijn. En zij maar volhouden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef alors het volgende:
[..]
Weheheh ja volgens mij iedereen uit dit topic
Yep, hopelijk motiveert dit de mensen in Algerije en Iran ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Beetje hoop gekregen voor de rest van de mensheid?
Moet je even arcee vragen, die heeft alles bijgehoudenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neukende hel, wellicht 1 van de snelste topics op FOK!
. Iemand zin om een FA hiermee lastig te vallen? Ik ga het iig niet doen
Morgen een rustig dagje en dan kijken in welke landen het gaat rommelen. Even een weekendje geen Al Jazeera.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, in de Egyptereeks.. Niet dat morgen de belangstelling weg is. Zal zelf ook helpen met het zoeken naar info uiteraard.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je even arcee vragen, die heeft alles bijgehouden
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet in de top 20 iig:
Snelste topics ooit
01 4:02 [LIVE #17] Arghhhhhhhhhh!
02 4:18 [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#18
03 4:18 [SR @ 3FM #2686] I think I like it; Wat gaat dat hard!
04 4:26 [SR @ 3FM #2685] In de slee naar het grote podium :D
05 4:33 [LIVE #7] Nog eentje en dan Sieneke!
06 4:44 [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#14
07 4:46 Live Eredivisieverslagen #128 BOERUH! BOERUH! BOERUH!
08 4:47 [SR @3FM #994] VOL!
09 4:52 [Finale] Italie - Frankrijk #7 zonder Zidane de stier
10 4:53 [SR @ 3FM #2684] Ze zijn eruit!
11 4:56 Live Eredivisieverslagen #133 SUPERZONDAG!!!
12 4:59 [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
13 5:03 [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
14 5:06 Live Eredivisieverslagen #129 Gekkenhuis (BOERUH!!!)
15 5:08 Live Eredivisieverslagen #130 En toch wordt het PSV
16 5:09 [Centraal] Wegmisbruikers + Peter R. de Vries - 8 Nov #9!!!!
17 5:11 [LIVE #16] Nagelbijten!
18 5:19 [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#16
19 5:19 [SR @ 3FM #2683] Het einde der Serious Request is aangebroken!
20 5:27 Live Eredivisieverslagen #131 AFC Ajax 30st
Heb je nog meer mooie foto's van vandaag?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef -jos- het volgende:
http://totallycoolpix.com(...)nation-celebrations/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij zouden eerst naar Taba gaan, zodat ik daarvandaan naar Jeruzalem zou gaan 1 dag.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan had je ook allang oorlog geschopt ergens. Luxemburg tegen de muur gezet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Buh, ik ben niet gemaakt voor de politiek.
Bijvoorbeeld. Dat is sowieso een nutteloos kutland.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan had je ook allang oorlog geschopt ergens. Luxemburg tegen de muur gezet.
nope nu niet, staan in de links nog wat fotos.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heb je nog meer mooie foto's van vandaag?
Dan kan ik het fototopic compleet maken.
Ik was van plan er een screensaver van te maken.
Neuh denk ik niet nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Gaat Mubarak trouwens nog een statement geven?
Zonde toch, gewoon annexeren samen met vlaanderenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Dat is sowieso een nutteloos kutland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |