Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze doet het toch maar ..is zij niet egyptische politicoloog ?
Heb je haar naam wel eens gelezen, daarmee kun je al de suggestie wekken dat deze dame niet volledig Egyptisch is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Half? Ik dacht gewoon 100% christelijk Egyptische
Uit een van de voorgaande afleveringen:quote:
quote:
Wat een mensen nogquote:
Welke moment?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef alors het volgende:
Hahah nu op PenW dat moment dat rakotto beschreef![]()
![]()
![]()
Nee. Wel Christelijk en Egyptische vader.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Half? Ik dacht gewoon 100% christelijk Egyptische
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Van die beller op staatstv die ophing
Doe hem maar de groeten van ons!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:40 schreef tass het volgende:
Even mijn relaas kwijt: ik ging boodschappen doen en ik stap de lift uit en zo tegen Ali, mijn Egyptische buurman van 7 hoog aan!
Ali is 34 jaar, getrouwd met een Nijmeegse vrouw en een schat van een man. We vliegen mekaar om de nek, feliciteren mekaar en gelijk begint hij te huilen. Vol verdriet gelijk omdat ie vandaag zijn familie niet te pakken kon krijgen in Caïro, maar helemaal omdat ie gister te horen had gekregen dat een vriend van hem op Tahrirplein een steen op zijn hoofd had gekregen en nu verlamd is.
26 jaar, afgestudeerde huisarts, en nu straks afhankelijk van een rolstoel.
Hij bleef maar zeggen: ik kan het niet geloven, ik kan het niet geloven.....
Ik zei tegen hem; IK ben al zo blij, hoe blij moet jij wel niet zijn jongen?!
Maar het was me snel duidelijk dat hij het nog niet durfde te geloven gewoon. Hij zei ook dat ie eerst zijn moeder moest spreken en het van haar moest horen dat het echt waar was!
Ik ga van de week 's avonds weer ff langs om ff te proosten met hem!
Ik ben nog steeds blij, heel erg blij, maar het moeilijke gaat nu pas beginnen. Nu moet de politiek weer geregeld gaan worden.
Maar eerst de mensen blij laten zijn!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:40 schreef tass het volgende:
Even mijn relaas kwijt: ik ging boodschappen doen en ik stap de lift uit en zo tegen Ali, mijn Egyptische buurman van 7 hoog aan!
Ali is 34 jaar, getrouwd met een Nijmeegse vrouw en een schat van een man. We vliegen mekaar om de nek, feliciteren mekaar en gelijk begint hij te huilen. Vol verdriet gelijk omdat ie vandaag zijn familie niet te pakken kon krijgen in Caïro, maar helemaal omdat ie gister te horen had gekregen dat een vriend van hem op Tahrirplein een steen op zijn hoofd had gekregen en nu verlamd is.
Maar het was me snel duidelijk dat hij het nog niet durfde te geloven gewoon. Hij zei ook dat ie eerst zijn moeder moest spreken en het van haar moest horen dat het echt waar was!
Ik ben nog steeds blij, heel erg blij, maar het moeilijke gaat nu pas beginnen. Nu moet de politiek weer geregeld gaan worden.
Wrang en ook ontroerend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:40 schreef tass het volgende:
Zo gul en nationalistisch zijn ze wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef -jos- het volgende:
Ghonim Lets work on raising 100 Billion EGP from Egyptians to rebuild Egypt. Talked to one business man and he is ready to put the first 1B. #Jan25
riiiight....
Oef, ik heb een foto+artikel van die verlamde arts in dit topic langs zien komen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:40 schreef tass het volgende:
PVV-leider Geert Wilders: ,,Historisch moment. Egyptische volk is bevrijd van dictator Mubarak. Ik hoop dat ze er geen islamitische dictatuur voor in de plaats krijgen.''quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef marcodej het volgende:
Morgen met zn allen opruimen.Heerlijk die discipline van die demonstranten.
Ik hoop dat Wilders gekeken heeft.
Ik deel de angst niet maar best een redelijke reactie trouwens. Beter dan wat Rutte liep te brabbelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
PVV-leider Geert Wilders: ,,Historisch moment. Egyptische volk is bevrijd van dictator Mubarak. Ik hoop dat ze er geen islamitische dictatuur voor in de plaats krijgen.''
Deze al gelezen:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik deel de angst niet maar best een redelijke reactie trouwens. Beter dan wat Rutte liep te brabbelen.
Rutte , wie is dat dan. Nog niks van gehoord voor het aftreden en nu meelopen met de restquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik deel de angst niet maar best een redelijke reactie trouwens. Beter dan wat Rutte liep te brabbelen.
Wilders een week geleden:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
PVV-leider Geert Wilders: ,,Historisch moment. Egyptische volk is bevrijd van dictator Mubarak. Ik hoop dat ze er geen islamitische dictatuur voor in de plaats krijgen.''
Ja en als een zuurtje zo behoudend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Rutte , wie is dat dan. Nog niks van gehoord voor het aftreden en nu meelopen met de rest
oftewel bang voor MB! En niet te vergeten dat christenen een paar weken daarvoor nog werden bestooktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wilders een week geleden:
"Wel Mubarak, geen Mubarak, zolang de fascistische islam niet wordt verdrongen zal Egypte niet vrij zijn. Islam en vrijheid gaan niet samen."
Het is daar inderdaad onrustig met enkele duizenden demonstranten momenteel en vage geruchten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
Me dochter heb een vriendje en werdt vanavond thuis gebracht en zijn vader komt uit Jemen.
Hij was geheel niet blij, hij kreeg berichten uit Jemen dat het daar zeer onrustig was en schten op straat waren. Hun hebben het zwaarder als de mensen uit egypte. Staken of wat dan ook is gewoon geen eten die dag
Begreep dat er vanavond doden zijn gevallen. Loopt ook een topic over, hier in MO.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
Me dochter heb een vriendje en werdt vanavond thuis gebracht en zijn vader komt uit Jemen.
Hij was geheel niet blij, hij kreeg berichten uit Jemen dat het daar zeer onrustig was en schten op straat waren. Hun hebben het zwaarder als de mensen uit egypte. Staken of wat dan ook is gewoon geen eten die dag
Dank ervoor , ga het zeker ook volgen! nu naar dat topic gaat--->quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is daar inderdaad onrustig met enkele duizenden demonstranten momenteel en vage geruchten.
Duizenden in Jemen eisen vertrek president
In dat topic heb ik wat twitteraccounts gepost die het volgen, op twitter kan je ook zoeken naar #yemen
Misstique, dit subforum gaat morgen niet dicht toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is daar inderdaad onrustig met enkele duizenden demonstranten momenteel en vage geruchten.
Duizenden in Jemen eisen vertrek president
In dat topic heb ik wat twitteraccounts gepost die het volgen, op twitter kan je ook zoeken naar #yemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |