Nee joh, en in Egypte worden de komende weken ook echt nog wel interessant. Het diplomatieke proces zal nog wel een hele tijd duren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Misstique, dit subforum gaat morgen niet dicht toch?
Wil het verloop hier graag volgen. Ook van Egypte uiteraard.
Nee, dit forum is misschien geopend omdat het in Egypte rommelde, nu precies twee weken geleden, maar voorlopig gaat het nog door, slaat het over naar andere landen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja precies. Ik wil het blijven volgen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee joh, en in Egypte worden de komende weken ook echt nog wel interessant. Het diplomatieke proces zal nog wel een hele tijd duren.
De grote sneeuwbal. Hoop het zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, dit forum is misschien geopend omdat het in Egypte rommelde, nu precies twee weken geleden, maar voorlopig gaat het nog door, slaat het over naar andere landen.
We blijven nog wel effe.
3800 posts per dag. Ontopic allemaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja precies. Ik wil het blijven volgen.
Maar het is geen stormloopsubforum vandaar dat ik het vroeg..
En 99% van die posts allemaal verenigd in 1 gevoel; dat we allemaal een beetje Egyptenaar zijn geworden zoals iemand eerder zo mooi zeiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
3800 posts per dag. Ontopic allemaal.
Hij werkt niet voor niets voor google, dan moet je wel nerd zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef tass het volgende:
Wael zit gewoon thuis op de bank terwijl het hele land buiten aan het feesten is van geluk?!
Wael heeft een beetje een overload aan aandacht gehad, denk ik. Die wordt nu uit blijdschap uit elkaar gerukt, als hij zich op straat begeeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef tass het volgende:
Wael zit gewoon thuis op de bank terwijl het hele land buiten aan het feesten is van geluk?!
Dit forum gaat over het Midden-Oosten, en niet enkel over Egypte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
hmpf, die gast post breaking tweets van een paar uur oud, zuchtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Breaking Reuters: Egypt army to suspend parliament, sack cabinet-TV http://bit.ly/dGgLDL
Jah, in de Egyptereeks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
3800 posts per dag. Ontopic allemaal.
Als het zo extreem is zou die thuis toch ook overspoeld moeten wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wael heeft een beetje een overload aan aandacht gehad, denk ik. Die wordt nu uit blijdschap uit elkaar gerukt, als hij zich op straat begeeft.
Was jij niet diegene die zo pessimistisch was over de kansen van het Egyptische volkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Nog iets interessants gebeurd sinds het aftreden en feesten?
Ik was pessimistisch over het vreedzame gebeuren! Iddquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zo pessimistisch was over de kansen van het Egyptische volk?
En we zijn nog niet klaar in Egypte.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dit forum gaat over het Midden-Oosten, en niet enkel over Egypte.
Beetje hoop gekregen voor de rest van de mensheidquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik was pessimistisch over het vreedzame gebeuren! Idd
Nu natuurlijk wel hartstikke blij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |