quote:
Ga haar ff zoeken..of zal ze al binnen zijn ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yvonne krijgt rode oortjes als FOK! het over haar heeft
ik kijk wel link uit. Ben lang niet nuchter genoeg daarvoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ga haar ff zoeken..of zal ze al binnen zijn ?
Das snel, zal wel kloppen dan hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef RvLaak het volgende:
....
Volgens iemand in de crew, volledige lijst van Egypte berichten vanaf 25-01... Klopt deze, of missen we dingen?
Goed plan! Maak er een mooi topic van, ook met foto's en van die banners die je hebt gemaakt voor de OP. Ik hou het wel schoon van reacties tot het klaar is. Een nageslachttopic.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef -jos- het volgende:
[..]
We moeten ff met een aantal mensen een reconstructie maken, kan jij ook meehelpen.
Ik denk dat het leger eindelijk een beslissing heeft genomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef Blik het volgende:
Vind het echt bizar, gisteren zo'n poppenkast dat die niet gaat aftreden en nog geen 24 uur later treedt die wel af.
Wat heeft hem bewogen om toch wel af te treden? Heeft Amerika hem een vrije aftocht beloofd?
Die strijdkrachten verdienen sowieso wel een pluim. Als ze orders hadden gevolgd, was het een bloedbad geworden denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat het leger eindelijk een beslissing heeft genomen.
Uitnodiging is onderwegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik kijk wel link uit. Ben lang niet nuchter genoeg daarvoor
Als dan die lui die nu nog in Egypte wakker zijn dan even daar heen lopen en het zelfde daar doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Resistor het volgende:
Wat zou er met Israël gebeuren als Egypte de blokkade van grens met Gaza opheft?
Ze hebben een heel groot aandeel gehad in deze revolutie. Ze hebben zo goed mogelijk de rust bewaard en zo het volk de kans gegeven om te doen wat ze hebben gedaan. Zonder dat ze daarbij overduidelijk een kant hebben gekozen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die strijdkrachten verdienen sowieso wel een pluim. Als ze orders hadden gevolgd, was het een bloedbad geworden denk ik.
En vorige week woensdag geen fuck gedaan toen de thugs kwamenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze hebben een heel groot aandeel gehad in deze revolutie. Ze hebben zo goed mogelijk de rust bewaard en zo het volk de kans gegeven om te doen wat ze hebben gedaan. Zonder dat ze daarbij overduidelijk een kant hebben gekozen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef gehotseflotst het volgende:
Zijn jullie 't nou nog niet aan het vieren?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik kijk wel link uit. Ben lang niet nuchter genoeg daarvoor
Het was schijnbaar gister wel de bedoeling dat hij zou aftreden maar hij heeft zich toch bedacht, misschien dat dacht hij dat het nog wel goed zou aflopen voor hem.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef Blik het volgende:
Vind het echt bizar, gisteren zo'n poppenkast dat die niet gaat aftreden en nog geen 24 uur later treedt die wel af.
Wat heeft hem bewogen om toch wel af te treden? Heeft Amerika hem een vrije aftocht beloofd?
Ik heb het al nagevraagd achter de schermen. We staan niet in de top20 van snelste topics, dan moet je denken aan Serious Request en het Eurovisie Songfestival, Voetbal livescoretopics en de Wegmisbruikersreeks (die vier reeksen vormen de top 20).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neukende hel, wellicht 1 van de snelste topics op FOK!
. Iemand zin om een FA hiermee lastig te vallen? Ik ga het iig niet doen
Besahaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef gehotseflotst het volgende:
Zijn jullie 't nou nog niet aan het vieren?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb het al nagevraagd achter de schermen. We staan niet in de top20 van snelste topics, dan moet je denken aan Serious Request en het Eurovisie Songfestival, Voetbal livescoretopics en de Wegmisbruikersreeks (die vier reeksen vormen de top 20).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |