Er zijn ook Engelse kinderliedjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Ik snap dat ie kinderliedjes zingt, want zijn Engels... Dat is niet alles.
Optimistquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik dacht vantevoren echt dat hij goed zou zijn
Je hebt al een team?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Goed hoor! Maar ik wil een man of boyband in mijn team, ik heb al vrouwen, dus ik laat haar voorbijgaan
Nee blijf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind haar er eng uit zienEn nu ga ik maar weer
Een waterskiënde eekhoorn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind haar er eng uit zienEn nu ga ik maar weer
En dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja team, 1 groepjeMoet er nog 1 bij.
Oei, eigen groepquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja team, 1 groepjeMoet er nog 1 bij.
Ja maar je moet wel een beetje toon kunnen houden he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Ja ok ze zong af en toe wat vals, maar ze heeft wel een goede stem.
Ow, okquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan gaat er 1 winnen en win ik ookEer dan verder niets volgens mij.
Dat is waar, maar kun je wel leren (denk ik) een goede stem kun je niet aanleren..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel een beetje toon kunnen houden he.
Auditie ronde, eerste keer dat het met live publiek is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
Even een vraagjeWelke ronde is dit ofzo?
![]()
Ik vold dit niet zo actief
Ben je met 27 al een oude bok tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Een oude bok nog party girl noemen.
Wat doet Penenbaard's zusje op tv?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Een oude bok nog party girl noemen.
Audities! Dus nog ver in het begin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
Even een vraagjeWelke ronde is dit ofzo?
![]()
Ik vold dit niet zo actief
Nou... Ze leek mij ouder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ben je met 27 al een oude bok tegenwoordig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef Cee het volgende:
Hij zegt en toen zei ze en toen zegt ze en ze zei LEUK! en toen zegt ze LEUK! en ik bedoel zegt ze ennnn enn LEUK! en gewoon drugs LEUK!
Wat nou? Mijn buurman, ze achterneef, ze zus, ze collega en daar de oma ze bovenbuurvrouw van zingt ook in het kerkoor. Dus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat erg, dat je je moet optrekken aan je nauwelijks bekende nichtje en je enigzins muzikale ex-die-een-overdosis nam..
Een paar pilletjes is wel op z'n plaats!quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef D. het volgende:
Laat haar aub niet doorgaan. Ze is mij te vermoeiend
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef Cee het volgende:
Hij zegt en toen zei ze en toen zegt ze en ze zei LEUK! en toen zegt ze LEUK! en ik bedoel zegt ze ennnn enn LEUK! en gewoon drugs LEUK!
Voor iemand met het IQ van een banaan welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef amaranta het volgende:
Sway is natuurlijk niet van de pussycatdolls, maar dat terzijde.
Ik zou haar keihard neuken. Die tieten gaan wild jongen mhoohhhhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
Stoeipoes? Ik vind het maar een lelijk wijf.
Ik zou 'm niet overeind krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
Omdat dat kanker voor je oor is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef Mempex0 het volgende:
Waarom zingt er niemand goede metal tijdens X Factor.
komt vooral door die goedkope 'dweilmop'pruikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou haar keihard neuken. Die tieten gaan wild jongen mhoohhhh
owww ik heb echt zo'n hekel aan dergelijke typesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Moeten we er nog een keer tegenaan kijken
Hopelijk in een extreem laag uitgegesneden decollete. De kleenex staat bij deze al klaar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Moeten we er nog een keer tegenaan kijken
Dan ben jij vast de engiste van het publiek die ging juichenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef Mempex0 het volgende:
Waarom zingt er niemand goede metal tijdens X Factor.
fap fap fap fapquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hopelijk in een extreem laag uitgegesneden decollete. De kleenex staat bij deze al klaar!
Valt wel meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Hij heeft een beetje Jaap-schouders.
Nou, dan ben je binnen. Hopla!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, en als je bent afgestudeerd, dan ben je dus Artiest!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stacey en Angela hebben 6 knoppen.
Never mind.
quote:
Tja, druk enzo hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent een held. Ik mis je in de 3FM reeks!
Geloof dat dat zo hoortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef MissJ het volgende:
ik vind dit echt niks. Komt een beetje kinderachtig over ofzo
Hehe vandaar mijn Oh Cherzo. En ik ken die naam ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
Die ene lijkt wel op MatsoeMatsoe.
Shit waarom ken ik de naam.
de jongens moeten door en de meiden naar huisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
Ik had ze bijna geadopteerd, maar het gaat niet zo geweldig, die meisjes zingen vals.
Dit is een poging tot Glee-achtig. Maar absoluut niet Glee-waardig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Als dit Glee-achtig is, ben ik blij dat ik het nog nooit heb gekeken.
Fouter had niet gekundquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Ze hadden Save your Kisses for me moeten zingen, als het toch Songfestivalachtig was
Of Buck Fizzquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Ze hadden Save your Kisses for me moeten zingen, als het toch Songfestivalachtig was
Die wilde ik ook nog noemen, maar kwam even niet op de naam en dan ook die rokjes uittrekken.quote:
haha, inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Deze heeft een zwaar leven gehad lijkt het wel.
ontsnapt uit het loverboycircuit gok ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Deze heeft een zwaar leven gehad lijkt het wel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ontsnapt uit het loverboycircuit gok ik
Jij met me metalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:11 schreef Mempex0 het volgende:
Het zou beter zijn als ze metal zou zingen, daar zie ik haar wel voor aan
Nee, ze komt uit Helmond. En meer woorden maak ik er niet aan vuilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ontsnapt uit het loverboycircuit gok ik
Qua zang en nummer was het inderdaad raar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of het nou goed was of niet, het klonk zo vreemd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
No worries Eric, straks genoeg kans om zelf een kutnummer te schrijven dat die arme schapen moeten zingen.
Ook niet echt mijn favoriet maar ik denk dat ze ver gaat komen. Aldus adopteer ik het schaapje.quote:
Er kan nog wel meer vanafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar er kunnen nog wat pondjes af hoor.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
Het is een rood, kort en pittig kapsel!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef MissJ het volgende:
omg 2 roodharige vlotte pittige kapsel dames die lekker gek zijn.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
Het is een rood, kort en pittig kapsel!![]()
quote:
quote:
visueelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, hoe mot ik dat voor me zien
Beste auditie OOIT in een talentenjachtquote:
neem je drugs en botox en ga je gelegenheids-achtergrondzangeres spelen voor iemand.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
Ik heb het in de planning.'
Morgen kapper, pittig kort rood kapsel.
Dan ga ik naar het LOI cursus bureau voor een cursus artiest.
En dan ga ik een 2 jongens en 1 meisje werven voor mijn zzangroep.
En dan auditeer ik met save all your kisses for me.
En dan
Dit verklaat dat alle FOK!STERS sletten zijn met lang haar tot hun bilnaad?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
het is wel duidelijk wat hier veel besproken wordt op Fok
LEUK! GA JE MEE?????quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
neem je drugs en botox en ga je gelegenheids-achtergrondzangeres spelen voor iemand.
Saunders is oud nieuwsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
OT: is die aflevering van Kom bij me kijken (of zoiets) bij SBS met Dean nou al geweest? Ik zie het nergens staan in de gids.
ik heb ook nog een portie ellende, kei leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
neem je drugs en botox en ga je gelegenheids-achtergrondzangeres spelen voor iemand.
Dat nummer van die broer hoor ik tot ergens toe steeds op 538quote:
Jij hebt geen invloed op je werk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nummer van die broer hoor ik tot ergens toe steeds op 538waar ik tegenwoordig naar luister omdat ze dat op mijn werk op hebben staan.
Je had Brüno verwacht?quote:
Ja, ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Een Mars is wel bruin ja.
Nee, bij de Plusquote:Die Whiskey had je zeker bij Gall & Gall gehaald
Wat is jouw zender?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit er pas sinds 3 weken, dus nog niet en mijn zender vind niemand leuk denk ik.
Ik heb meestal Decibel op, niet zoveel geouwehoer tenminste. Of via internet Disco Classic Radio.quote:
Ik ken die kop ergens van.. Film toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had Brüno verwacht?
[ afbeelding ]
Nee, meer Brunoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had Brüno verwacht?
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0889583/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik ken die kop ergens van.. Film toch?
Decibel? Ken ik niet eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb meestal Decibel op, niet zoveel geouwehoer tenminste. Of via internet Disco Classic Radio.
een latinoquote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Dit wordt slecht ik voel het en wat heeft dat afvallen met je zingen te maken eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |