Fouter had niet gekundquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Ze hadden Save your Kisses for me moeten zingen, als het toch Songfestivalachtig was
Of Buck Fizzquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Ze hadden Save your Kisses for me moeten zingen, als het toch Songfestivalachtig was
Die wilde ik ook nog noemen, maar kwam even niet op de naam en dan ook die rokjes uittrekken.quote:
haha, inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Deze heeft een zwaar leven gehad lijkt het wel.
ontsnapt uit het loverboycircuit gok ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Deze heeft een zwaar leven gehad lijkt het wel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ontsnapt uit het loverboycircuit gok ik
Jij met me metalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:11 schreef Mempex0 het volgende:
Het zou beter zijn als ze metal zou zingen, daar zie ik haar wel voor aan
Nee, ze komt uit Helmond. En meer woorden maak ik er niet aan vuilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ontsnapt uit het loverboycircuit gok ik
Qua zang en nummer was het inderdaad raar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of het nou goed was of niet, het klonk zo vreemd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
No worries Eric, straks genoeg kans om zelf een kutnummer te schrijven dat die arme schapen moeten zingen.
Ook niet echt mijn favoriet maar ik denk dat ze ver gaat komen. Aldus adopteer ik het schaapje.quote:
Er kan nog wel meer vanafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar er kunnen nog wat pondjes af hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |