Er zijn ook Engelse kinderliedjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Ik snap dat ie kinderliedjes zingt, want zijn Engels... Dat is niet alles.
Optimistquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik dacht vantevoren echt dat hij goed zou zijn
Je hebt al een team?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Goed hoor! Maar ik wil een man of boyband in mijn team, ik heb al vrouwen, dus ik laat haar voorbijgaan
Nee blijf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind haar er eng uit zienEn nu ga ik maar weer
Een waterskiënde eekhoorn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind haar er eng uit zienEn nu ga ik maar weer
En dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja team, 1 groepjeMoet er nog 1 bij.
Oei, eigen groepquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja team, 1 groepjeMoet er nog 1 bij.
Ja maar je moet wel een beetje toon kunnen houden he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Ja ok ze zong af en toe wat vals, maar ze heeft wel een goede stem.
Ow, okquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan gaat er 1 winnen en win ik ookEer dan verder niets volgens mij.
Dat is waar, maar kun je wel leren (denk ik) een goede stem kun je niet aanleren..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel een beetje toon kunnen houden he.
Auditie ronde, eerste keer dat het met live publiek is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
Even een vraagjeWelke ronde is dit ofzo?
![]()
Ik vold dit niet zo actief
Ben je met 27 al een oude bok tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Een oude bok nog party girl noemen.
Wat doet Penenbaard's zusje op tv?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Een oude bok nog party girl noemen.
Audities! Dus nog ver in het begin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
Even een vraagjeWelke ronde is dit ofzo?
![]()
Ik vold dit niet zo actief
Nou... Ze leek mij ouder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ben je met 27 al een oude bok tegenwoordig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef Cee het volgende:
Hij zegt en toen zei ze en toen zegt ze en ze zei LEUK! en toen zegt ze LEUK! en ik bedoel zegt ze ennnn enn LEUK! en gewoon drugs LEUK!
Wat nou? Mijn buurman, ze achterneef, ze zus, ze collega en daar de oma ze bovenbuurvrouw van zingt ook in het kerkoor. Dus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat erg, dat je je moet optrekken aan je nauwelijks bekende nichtje en je enigzins muzikale ex-die-een-overdosis nam..
Een paar pilletjes is wel op z'n plaats!quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef D. het volgende:
Laat haar aub niet doorgaan. Ze is mij te vermoeiend
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef Cee het volgende:
Hij zegt en toen zei ze en toen zegt ze en ze zei LEUK! en toen zegt ze LEUK! en ik bedoel zegt ze ennnn enn LEUK! en gewoon drugs LEUK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |