Jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben er morgen niet bij
Ben morgen naar het theater
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Cee het volgende:
Ik offer mijn vrijdagavond weer met liefde op.
Dan ben je er natuurlijk wel live bij om door te geven wat we over dr zeggen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen komt de vriendin van m'n zusje langs. Ze doet Listen van Beyonce, wat wisselend...
Hier wordt gesproken over twee extra auditie-uitzendingen. Weet niet hoe betrouwbaar dit is...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat er na deze aflevering nog een auditieafl. komt. Anders heb ik maar 1 adoptie
Waarschijnlijk niet. Wel elders voor een tv, maar niet op het forum.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben je er natuurlijk wel live bij om door te geven wat we over dr zeggen?
All you need reclame.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
Is er nu een Dreftreclame op? Ik ben te lui om de afstandsbediening te pakken om te kijken of ie op de goede zender staat.
Hoe? Wat? Doet Vaduz mee?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik zit er ook weer klaar voor. Ben voornamelijk nieuwsgierig naar VaduzKandidaat!
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen komt de vriendin van m'n zusje langs. Ze doet Listen van Beyonce, wat wisselend...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, een kennis van (of vriendin van de zus van) Vaduz.
Ah, okquote:
Ja en wat acteren ze weer geweldig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef D. het volgende:
Het is 20:31u, en nu zit ik GTST te kijken
Ik kijk wel ff Top Gear tot jullie beginnen te piepenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en wat acteren ze weer geweldig.
Graag! En Cee: je kijkt dus altijd, dat je de namen weetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze GTST toch gewoon laten vervallen?
De naam Laura wist ik ook nog welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag! En Cee: je kijkt dus altijd, dat je de namen weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |