Ik had hem verwacht, alleen de zinsbouw die je ging gebruiken wist ik niet zeker!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heb jij toch ook mee leren leven.
Dat filmpje iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik dacht dat je zei "doe dit maar niet", toch?
Alsjeblieft niet, zeg..quote:
waar zie je die mooie vrouw?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Een mooie vrouw maar dat zingen van haar is niet mijn ding
Yeah right..quote:
Ik vind er niets aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Een mooie vrouw maar dat zingen van haar is niet mijn ding
Toen mijn autoantenne alleen nog sky radio kon ontvangen kwam die een miljoen keer voorbij dus als je m wil horen is Sky Radio het deviesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Real to me![]()
![]()
![]()
![]()
Al jaren niet gehoord!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Ik wil 'm omver schofflen, wat een sukkeltje
Sowieso een hoop leuke achtergrondnummers.. niet om de 5 minuten de remix van Fight For This Love zoals vorig jaar :pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Real to me![]()
![]()
![]()
![]()
Al jaren niet gehoord!
die van nu?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Ik wil 'm omver schofflen, wat een sukkeltje
Kevin?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hij doet me denken aan die Victor (?) van The Voice. Die mot had met JvdB.
Inderdaad, het couplet is half rap...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit is heel makkelijk om te zingen.. Slim gekozen
Wow jij hebt echt dé manier gevonden om een trillende klinker te typen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Haha, dat trilletje.
Anymohoooooööre
Lees jij wel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
?
Ik denk dat jij andere mannen aantrekkelijk vindt dan de gemiddelde vrouw
Oh sorry ik las even niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Lees jij wel?Het was sarcastisch.
dat betekent dat elk groepje dat zich meldt meteen door isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
Al eerder gezegd volgens mij, maar weinig groepjes tot nu toe, die vind ik juist zo leuk.
Het is een TAL, mij hoor je niet jankenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet janken, dat heeft Waylon opgeleverd!
Waylonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee ik hoor het al bij de eerste noot, goed dit! Maar ik heb al een damesgroepje geadopteerd, dus deze maar even niet.quote:
X6?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vraag me ineens af wat er met die meisjesgroep is gebeurd. Die ene met die Loïs.
volgende keerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Flounder het volgende:
Come on, ff iets anders. Ander nummer.
Ik heb van *jeweetwelwie* gehoord dat die optreden binnen het evangelisch circiet, eo jongerendag enzoquote:
Oh ja, nu je het zegt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb van *jeweetwelwie* gehoord dat die optreden binnen het evangelisch circiet, eo jongerendag enzo
zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef D. het volgende:
Ik vind er geen fuck aan, maar het is wel goed
Allah Akbar dan maar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Goed gezongen, maar dat Amengedoe hoeft voor mij echt niet.
Geen idee wat ze bij HGT deden??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee...
Het was zeker wel goed, maar... dit is toch niet het genre? Of zouden ze ook lekkere popnummers willen zingen? Ik zou bang zijn dat ze alleen maar in het gospelcircuit willen blijven hangen.
Daar moet ik het mee eens zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee...
Het was zeker wel goed, maar... dit is toch niet het genre? Of zouden ze ook lekkere popnummers willen zingen? Ik zou bang zijn dat ze alleen maar in het gospelcircuit willen blijven hangen.
Het is een Destiny's Child-'nummer'. Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee...
Oh echt. Maar goed, 1000x amen is toch wel erg gospel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is een Destiny's Child-'nummer'. Valt wel mee hoor.
Op het Amen-stukje na niet hoor.. of ze moeten t ooit eens op een concert gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is een Destiny's Child-'nummer'. Valt wel mee hoor.
Tenenkrommend heerlijke tvquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ja DOEI Tatjana.
Tenenkrommend dit
Vreselijk ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ja DOEI Tatjana.
Tenenkrommend dit
Ik snap ook echt niet waarom dit op tv isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ja DOEI Tatjana.
Tenenkrommend dit
VVAL?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ga kijken of VVAL al op uitzending gemist staat.
Het was me een genoegen, dag dag
Vrienden van amstel live, was gisteren tegelijk met WIDM. Maar er lijken problemen te zijn met de on demand dus dan zit een battle er wel inquote:
hetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou dames en heten bedankt voor de gezelligheid en tot volgende week!
Nee hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwgod, het Breezervolk heeft Daniel Landers ontdekt. Hij is trending op twitterZe zitten te soppen achter de laptop. Justin Bieber kan inpakken.
Absuluutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
daniel landerstoch hardstikke homo ?
http://www.rtl.nl/%28/sho(...)s/s04e02_hanneke.xmlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:35 schreef Noek het volgende:
Hoe heette die rode vrouw die Amazing Grace zong? Ikweethetniet ikweethetniet en ikmoethetweten.
Thanks!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/sho(...)s/s04e02_hanneke.xml
Bij 4.10. Hanneke.
X6? Lijken in het niets verdwenen. Ze hadden destijds een site, maar die is nu niet meer te vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vraag me ineens af wat er met die meisjesgroep is gebeurd. Die ene met die Loïs.
op wikipedia staat dat ze uit elkaar zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:09 schreef female81 het volgende:
Het viel me gisteren vooral op dat er zogenaamd een paar pure badkamer/slaapkamer-artiesten tussen zaten, die dan opeens uitstekend bleken te kunnen zingen.
Badkamer-artiest, my ass!
[..]
X6? Lijken in het niets verdwenen. Ze hadden destijds een site, maar die is nu niet meer te vinden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/X6quote:Op 6 december 2009 laten de meiden via hun website weten dat ze stoppen met X6. Op 8 januari 2010 gaven de meiden hun afscheidsconcert. De reden van de breuk was dat ze alle vijf druk waren met andere dingen. Roos heeft haar eigen schoonheidssalon, Amber staat dagelijks voor de klas als docent beeldende vormen, Ryanne is weer actief als dansdocent en heeft haar presentatieambitie weer opgepakt, Lois is druk als juridisch medewerker en Sanne probeert een solocarrière te starten.
ow dan moet ik komende aflvering even iemand adopteren nogquote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef iBenny het volgende:
Vorig jaar waren het er 3. Ik gok dit jaar 4 ofzo?
Ja, tenzij er in de X-Campus nog hele goeie in beeld komen, die niet bij de auditie in beeld zijn geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan moet ik komende aflvering even iemand adopteren nog
volgens mij zei Benny dat we alleen tijdens de audities mensjes mogen adopterenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, tenzij er in de X-Campus nog hele goeie in beeld komen, die niet bij de auditie in beeld zijn geweest.
Maar volgens mij zitten de meeste live-show kandidaten van de afgelopen jaren ook altijd wel in de auditie-ronde-afleveringen... Wie kan dit bevestigen??
Het is bevestigd door angelaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:42 schreef Woelli het volgende:
http://xfactorupdate.web-(...)overgeslagen.html#tp
Hier ben ik eigenlijk niet zo blij mee![]()
En later:quote:@Hanneke_degroot idd geen juryvisits dit jaar
quote:@vincentfase we hebben de juryvisits in Roermond gedaan. Heel hard gewerkt met groots resultaat
http://xfactorupdate.web-(...)en-overgeslagen.htmlquote:Juryvisits worden dit seizoen overgeslagen!
Schokkend nieuws mag ik wel zeggen! De 'juryvisits' ronde wordt dit seizoen overgeslagen. Deze ronde is toonaangevend voor de talentenjacht X Factor. De coaches krijgen ieder een categorie toebedeeld en aan hun de schone taak om de 3 beste kandidaten voor de liveshows te selecteren.
Gisteren kregen wij al een vermoeden na de tweet van Angela. Vandaag bevestigt Angela het gerucht: 'Inderdaad geen juryvisits dit jaar'.
Dit betekent dus dat de jury op de X Campus de beste 12 kandidaten heeft geselecteerd, en vervolgens direct doorgaan naar de liveshows. De reden is waarschijnlijk dat er dit seizoen 2 extra uitzendingen met audities zijn, en de twee 'juryvisits' uitzendingen worden het minst goed bekeken over een seizoen gezien.
Angela laat verder weten: "We hebben de juryvisits in Roermond gedaan. Heel hard gewerkt met groots resultaat". Het lijkt erop dat de twee rondes zijn samengevoegd. Eric: "Ik ben volledig gesloopt na fantastisch week X Campus. Beste ooit, alleen maar GEWELDIGE talenten door in elke categorie!"
Persoonlijk vind ik dit echt heel erg jammer! De juryvisits is één van mijn favoriete rondes. Deze ronde is toonaangevend voor het programma X Factor. Waar zit nu, na het verwijderen van deze ronde, het verschil met popstars of idols? Erg teleurstellend. Ik ben er wel van overtuigd dat Blue Circle, producent van X Factor, ons vast gaat verrassen met de X Campus uitzendingen waardoor we de 'juryvisits' snel vergeten zullen zijn.
Ik vond dat wel de minste afleveringenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:42 schreef Woelli het volgende:
http://xfactorupdate.web-(...)overgeslagen.html#tp
Hier ben ik eigenlijk niet zo blij mee![]()
Behalve de laatste optredens bij zo'n bezoek. Die waren soms echt goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond dat wel de minste afleveringen
Jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 19:02 schreef Balisto het volgende:
O wacht:
[..]
http://xfactorupdate.web-(...)en-overgeslagen.html
ja die waren zo bijgewerkt dat het vanzelf goed werdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Behalve de laatste optredens bij zo'n bezoek. Die waren soms echt goed
Ja in meerdere takes enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die waren zo bijgewerkt dat het vanzelf goed werd
Jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben er morgen niet bij
Ben morgen naar het theater
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Cee het volgende:
Ik offer mijn vrijdagavond weer met liefde op.
Dan ben je er natuurlijk wel live bij om door te geven wat we over dr zeggen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen komt de vriendin van m'n zusje langs. Ze doet Listen van Beyonce, wat wisselend...
Hier wordt gesproken over twee extra auditie-uitzendingen. Weet niet hoe betrouwbaar dit is...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat er na deze aflevering nog een auditieafl. komt. Anders heb ik maar 1 adoptie
Waarschijnlijk niet. Wel elders voor een tv, maar niet op het forum.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben je er natuurlijk wel live bij om door te geven wat we over dr zeggen?
All you need reclame.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
Is er nu een Dreftreclame op? Ik ben te lui om de afstandsbediening te pakken om te kijken of ie op de goede zender staat.
Hoe? Wat? Doet Vaduz mee?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik zit er ook weer klaar voor. Ben voornamelijk nieuwsgierig naar VaduzKandidaat!
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen komt de vriendin van m'n zusje langs. Ze doet Listen van Beyonce, wat wisselend...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, een kennis van (of vriendin van de zus van) Vaduz.
Ah, okquote:
Ja en wat acteren ze weer geweldig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef D. het volgende:
Het is 20:31u, en nu zit ik GTST te kijken
Ik kijk wel ff Top Gear tot jullie beginnen te piepenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en wat acteren ze weer geweldig.
Graag! En Cee: je kijkt dus altijd, dat je de namen weetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze GTST toch gewoon laten vervallen?
De naam Laura wist ik ook nog welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag! En Cee: je kijkt dus altijd, dat je de namen weet
En Linda, en dokter Simon, en Peter, en Jef, en Helen Helminck, en... nog een paarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige naam die ik weet is Arnie
Laura zit er vanaf het Stenen Tijdperk in, toen keek ik nog! D'r kop is in die periode wel verlopen maar ik herken haar nog wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag! En Cee: je kijkt dus altijd, dat je de namen weet
Als het glaasje leeg is neem ik aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
ik doe mee, met rose en eventueel straks Mojito
Jawel en ik heb ook nog wodka bedenk ik me.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als het glaasje leeg is neem ik aan
Whiskey hier
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Goedeavond mijn lieve trouwe kennissen
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef amaranta het volgende:
Zagen jullie ook Angelan drukken in de hoop dat het desk om zou draaien?
goeie stem heeft zequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk toch? En ze kon best wel goed zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |