quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Cee het volgende:
Ik offer mijn vrijdagavond weer met liefde op.
Dan ben je er natuurlijk wel live bij om door te geven wat we over dr zeggen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen komt de vriendin van m'n zusje langs. Ze doet Listen van Beyonce, wat wisselend...
Hier wordt gesproken over twee extra auditie-uitzendingen. Weet niet hoe betrouwbaar dit is...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat er na deze aflevering nog een auditieafl. komt. Anders heb ik maar 1 adoptie
Waarschijnlijk niet. Wel elders voor een tv, maar niet op het forum.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben je er natuurlijk wel live bij om door te geven wat we over dr zeggen?
All you need reclame.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
Is er nu een Dreftreclame op? Ik ben te lui om de afstandsbediening te pakken om te kijken of ie op de goede zender staat.
Hoe? Wat? Doet Vaduz mee?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik zit er ook weer klaar voor. Ben voornamelijk nieuwsgierig naar VaduzKandidaat!
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen komt de vriendin van m'n zusje langs. Ze doet Listen van Beyonce, wat wisselend...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, een kennis van (of vriendin van de zus van) Vaduz.
Ah, okquote:
Ja en wat acteren ze weer geweldig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef D. het volgende:
Het is 20:31u, en nu zit ik GTST te kijken
Ik kijk wel ff Top Gear tot jullie beginnen te piepenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en wat acteren ze weer geweldig.
Graag! En Cee: je kijkt dus altijd, dat je de namen weetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze GTST toch gewoon laten vervallen?
De naam Laura wist ik ook nog welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag! En Cee: je kijkt dus altijd, dat je de namen weet
En Linda, en dokter Simon, en Peter, en Jef, en Helen Helminck, en... nog een paarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige naam die ik weet is Arnie
Laura zit er vanaf het Stenen Tijdperk in, toen keek ik nog! D'r kop is in die periode wel verlopen maar ik herken haar nog wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag! En Cee: je kijkt dus altijd, dat je de namen weet
Als het glaasje leeg is neem ik aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
ik doe mee, met rose en eventueel straks Mojito
Jawel en ik heb ook nog wodka bedenk ik me.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als het glaasje leeg is neem ik aan
Whiskey hier
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Goedeavond mijn lieve trouwe kennissen
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef amaranta het volgende:
Zagen jullie ook Angelan drukken in de hoop dat het desk om zou draaien?
goeie stem heeft zequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk toch? En ze kon best wel goed zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |