X6?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vraag me ineens af wat er met die meisjesgroep is gebeurd. Die ene met die Loïs.
volgende keerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Flounder het volgende:
Come on, ff iets anders. Ander nummer.
Ik heb van *jeweetwelwie* gehoord dat die optreden binnen het evangelisch circiet, eo jongerendag enzoquote:
Oh ja, nu je het zegt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb van *jeweetwelwie* gehoord dat die optreden binnen het evangelisch circiet, eo jongerendag enzo
zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef D. het volgende:
Ik vind er geen fuck aan, maar het is wel goed
Allah Akbar dan maar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Goed gezongen, maar dat Amengedoe hoeft voor mij echt niet.
Geen idee wat ze bij HGT deden??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee...
Het was zeker wel goed, maar... dit is toch niet het genre? Of zouden ze ook lekkere popnummers willen zingen? Ik zou bang zijn dat ze alleen maar in het gospelcircuit willen blijven hangen.
Daar moet ik het mee eens zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee...
Het was zeker wel goed, maar... dit is toch niet het genre? Of zouden ze ook lekkere popnummers willen zingen? Ik zou bang zijn dat ze alleen maar in het gospelcircuit willen blijven hangen.
Het is een Destiny's Child-'nummer'. Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee...
Oh echt. Maar goed, 1000x amen is toch wel erg gospel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is een Destiny's Child-'nummer'. Valt wel mee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |