Dat nummer van die broer hoor ik tot ergens toe steeds op 538quote:
Jij hebt geen invloed op je werk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nummer van die broer hoor ik tot ergens toe steeds op 538waar ik tegenwoordig naar luister omdat ze dat op mijn werk op hebben staan.
Je had Brüno verwacht?quote:
Ja, ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Een Mars is wel bruin ja.
Nee, bij de Plusquote:Die Whiskey had je zeker bij Gall & Gall gehaald
Wat is jouw zender?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit er pas sinds 3 weken, dus nog niet en mijn zender vind niemand leuk denk ik.
Ik heb meestal Decibel op, niet zoveel geouwehoer tenminste. Of via internet Disco Classic Radio.quote:
Ik ken die kop ergens van.. Film toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had Brüno verwacht?
[ afbeelding ]
Nee, meer Brunoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had Brüno verwacht?
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0889583/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik ken die kop ergens van.. Film toch?
Decibel? Ken ik niet eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb meestal Decibel op, niet zoveel geouwehoer tenminste. Of via internet Disco Classic Radio.
een latinoquote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Dit wordt slecht ik voel het en wat heeft dat afvallen met je zingen te maken eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |