SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
En daarna beklimt onze held de pyramide om bovenop de egyptische vlam te ontsteken en verklaart daarmee het nieuwe Egypte geopend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik hoop dat moebarak opstijgt in het midden van het plein op een groot podium
dan treed hij af, en daarna breekt er een onwijs dance feest uit
Iedereen zit vol spanning te wachten op Mubarak, het topic is de uitlaatklepquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
jezuz wat gaat het topic snel ....
Why?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef alors het volgende:
Reuters zegt dus dat hij gaat aankondigen dat de noodsituatie wordt afgeschaft...
Volgens mij is dat al zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef Toverheks het volgende:
Laten we maar heel hard duimen voor de pleinbewoners dat hij aftreed, wat zal het dan een vrolijke boel worden denk als hij alleen roept ik treed af het hele plein op zijn kop gaat staan
Die schijnt al 30 jaar te heersen en VS vroeg iig om die af te schaffen....quote:
Dan kijken ze wat militairen aan: Pardon, mag ik de sleutel van deze tank?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Mr_Memory het volgende:
Kolere wat een volk![]()
Als hij niet aftreedt, breekt de pleuris uit
was moebie maar zo snel als het topic nu .. (kan het echt niet bij houden en ook nog eens AJE luisteren en mn stream bekijken ...)quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Iedereen zit vol spanning te wachten op Mubarak, het topic is de uitlaatklep
Wow, dat zou perfect zijn... vraag me alleen af waar ze de speakers opgesteld hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
En daarna beklimt onze held de pyramide om bovenop de egyptische vlam te ontsteken en verklaart daarmee het nieuwe Egypte geopend.
Reuters zei ook dat hij al afgetreden was, niet zou aftreden, wel zou aftreden maar sillyman als vervanger aanmerkte, etc, etc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef alors het volgende:
Reuters zegt dus dat hij gaat aankondigen dat de noodsituatie wordt afgeschaft...
Misschien deze ene keer niet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben bang dat het tegen gaat vallen!
Als dat zo is, is het echt episch in de zin van niet aanvoelen van onderdanen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Mubarak will announce the amendment of five constitutional articles & annul a sixth article
36 seconds ago
Dat meen je nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef yavanna het volgende:
Iemand die net voor het eerst de beelden op Tahrir zag vroeg zich af waarom ze die tenten hadden omsingeld.
Het is nu echt heel erg super very very shortly and really very very soonish like.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Toch geen 21:36? Zag het toch net staan op Al Jazeera.
ramcnn Couple of minutes, we are being told, to the speech. #Mubarak #Egypt
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef raistlin6 het volgende:
En op 1 qua trending op Twitter:
http://twitter.com/#!/search/%23reasonsmubarakislate
Nee, hij gaat wegquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben bang dat het tegen gaat vallen!
gnagnaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kijken ze wat militairen aan: Pardon, mag ik de sleutel van deze tank?
Wat schattigquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef yavanna het volgende:
Iemand die net voor het eerst de beelden op Tahrir zag vroeg zich af waarom ze die tenten hadden omsingeld.
Allemaal waar, maar het mag niet zo zijn dat vrijwilligers op FOK! beter berichten dan journalisten van de NOS.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Blik het volgende:
Er werd net een vergelijking gemaakt tussen de NOS en Al Jazeera. Ook geheel logisch dat AJE beter het nieuws in Egypte covered, want:
- dedicated nieuwszender 24u per dag
- focus ligt op Midden Oosten
- zelfs kantoor in Egypte
NOS heeft die allemaal niet
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef yavanna het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
20 tot 60 miljard dollar heeft Moebje achterover gedrukt....
LOLquote:toluogunlesi RT @KABOBfest: You think it's easy packing gold bullion bars into vintage Louis Vuitton luggage? #ReasonsMubarakIsLate
onmogelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Szura het volgende:
Ik hoor de moskee voor het avondgebed
Die overigens dik betaald worden, terwijl wij het voor onze lol (en af en toe e-penis) doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar het mag niet zo zijn dat vrijwilligers op FOK! beter berichten dan journalisten van de NOS.
inderdaad. En dan dat er tig mensen slechts 2 dollar per dag te besteden hebben. Compleet scheef.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]Denk eens even na wat je daarmee had kunnen doen voor een land...
Ja, ook al had hij voor zichzelf een miljoen dollar gehouden, en dan nog puissant rijk geweest...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Ze moeten al het geld dat gestolen is door hem en zijn familie en partijleden terugpakken en de schulden terug betalen die het land heeft... Ik denk persoonlijk dat Egypte dan 80% van haar schulden dan terug kan betalen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben bang dat hij straks met een hele grote hamer een spijker in die mooie tafel slaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verwacht elke keer dat die man op Ned. 2 'nee echt waaaaar!!' gaat zeggen.
En dan dit lachje erbij:quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef wdn het volgende:
"Fuck you all on that damn square. I am not leaving"
Zoiets?
Rofl, zou grappig zijn. Maar lijkt me meer op reasonswhymubarakislate tuishoren.quote:
LOL als dat waar is en op het plein bekend wordt... dat willen we niet missenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |