Wat schattigquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef yavanna het volgende:
Iemand die net voor het eerst de beelden op Tahrir zag vroeg zich af waarom ze die tenten hadden omsingeld.
Allemaal waar, maar het mag niet zo zijn dat vrijwilligers op FOK! beter berichten dan journalisten van de NOS.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Blik het volgende:
Er werd net een vergelijking gemaakt tussen de NOS en Al Jazeera. Ook geheel logisch dat AJE beter het nieuws in Egypte covered, want:
- dedicated nieuwszender 24u per dag
- focus ligt op Midden Oosten
- zelfs kantoor in Egypte
NOS heeft die allemaal niet
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef yavanna het volgende:
Iemand die net voor het eerst de beelden op Tahrir zag vroeg zich af waarom ze die tenten hadden omsingeld.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
20 tot 60 miljard dollar heeft Moebje achterover gedrukt....
LOLquote:toluogunlesi RT @KABOBfest: You think it's easy packing gold bullion bars into vintage Louis Vuitton luggage? #ReasonsMubarakIsLate
onmogelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Szura het volgende:
Ik hoor de moskee voor het avondgebed
Die overigens dik betaald worden, terwijl wij het voor onze lol (en af en toe e-penis) doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar het mag niet zo zijn dat vrijwilligers op FOK! beter berichten dan journalisten van de NOS.
inderdaad. En dan dat er tig mensen slechts 2 dollar per dag te besteden hebben. Compleet scheef.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]Denk eens even na wat je daarmee had kunnen doen voor een land...
Ja, ook al had hij voor zichzelf een miljoen dollar gehouden, en dan nog puissant rijk geweest...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Ze moeten al het geld dat gestolen is door hem en zijn familie en partijleden terugpakken en de schulden terug betalen die het land heeft... Ik denk persoonlijk dat Egypte dan 80% van haar schulden dan terug kan betalen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben bang dat hij straks met een hele grote hamer een spijker in die mooie tafel slaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verwacht elke keer dat die man op Ned. 2 'nee echt waaaaar!!' gaat zeggen.
En dan dit lachje erbij:quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef wdn het volgende:
"Fuck you all on that damn square. I am not leaving"
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |