Nope, niet eens het geluid aan. Hij past er ook serieus maar nét op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl de het geluid aanstaat? Hehe, hij vindt het zeker lekker trillen.
Een tipi? Een Tipi-wan of een tipi-tent?
Ja vazen zijn voor veel kattenbezitters een probleem. Je kunt het beste rechthoekige vazen met een stevige bodem nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik niet, want als hij het doet zonder dat er een laagje water in de wasbak staat meurt het echt.
en bloemen kan ik ook niet neerzetten zit ie uit de vaas te drinken, dat vind ik niet zo erg maar hij is ook lomp heb al 2 vazen weg moeten gooien hij kwakt ze zo van tafel.
Die heb ik maandenlang als beltoon gehadquote:
Dan wens ik je alvast veel succes met het verbannen van je katten uit de slaapkamer. Ik weet niet of je de slaapkamerdeur altijd open hebt staan, maar ik denk dat je die dicht moet doen en dan nog zullen ze staan miauwen en krabben voor de deur.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef Juud79 het volgende:
Onze katten liggen in de vensterbank, daar is gewoon de helft van een voor hun, de andere helft staan wel planten. Ze hebben een fleecedekentje op de hoek vd eettafel en onze poes heeft een zacht mandje/bed, die staat aan de zuidkant van het huis in de zon en ze kan dan in de tuin kijken. Tot groot genoegen vanzelfsprekend.
Tegenwoordig gaan ze graag in de box, bed, kinderwagen, wieg. Of ook maar iets van ons ukje liggen, gekmakend zo nu en dan, aangezien we alle deuren telkens dicht moeten laten en niets van babyspul in de woonkamer kunnen laten liggen.
De plantenspuit staat al klaar en vanaf begin Mei gaan we ze maar trainen...![]()
Ze slapen nu ook nog geregeld aan het voeteneind, maar dat is dan ook afgelopen, das wel sneu, maar kan niet anders met het meisje bij ons op de kamer.
Ligt eraan, cash of pinnen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel koffers zal-ie nodig hebben voor 70 miljard dollar?
Hè dat is schrikken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie
En gelijk heeft hij, jullie hebben je maar aan te passen aan hem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, niet eens het geluid aan. Hij past er ook serieus maar nét op.
Ik denk persoonlijk dat hij bezig is met een langzame overname van de hele woonkamer.
Dat is best herkenbaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik Hij zal naar alle waarschijnlijkheid blijven zitten of naar MAVO-4 moeten aan het eind van het jaar, maar zelfs
[..]
als hij naar MAVO-4 wilt heeft hij nog een paar verbeterpuntjes![]()
Maar zoals jij zei, we hebben al zoveel geprobeerd, streng, soft, straffen, belonen, het helpt allemaal niets. Dit is een verloren jaar, en we hopen op volgend jaar beter.
Joh, dat heeft hij vast allang weggesluisd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel koffers zal-ie nodig hebben voor 70 miljard dollar?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie
Ze ligt er ook echt als een Cleopatra bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Laysa het volgende:
Prinses Mina
En ja ze is heel gezellig![]()
[ afbeelding ]
Ze vindt ook dat ze Cleopatra isquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze ligt er ook echt als een Cleopatra bij.
hahahahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze vindt ook dat ze Cleopatra is
Je zat zeker in FB te SC-en?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zat ik in het verkeerde topic!
[..]
Ligt eraan, cash of pinnen?
In het Endemol topicquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zat zeker in FB te SC-en?
Dat doen ze de hele dag al.
Ik ben nogal gevormd door het lezen van de Donald Duck en ga er dus gewoon vanuit dat Hosni net als Dagobert een geldpakhuis heeftquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, dat heeft hij vast allang weggesluisd.
Waar hij ook dagelijks in zwomquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevormd door het lezen van de Donald Duck en ga er dus gewoon vanuit dat Hosni net als Dagobert een geldpakhuis heeft
haha wat hip!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik maandenlang als beltoon gehad
Ze is heel lief en erg dwingend...ik at net ff te kijken of ze geen vlooien had...duwt ze met dr pootje mn hand ietsje verder en gaat vervolgens lief meepoetsenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:11 schreef Disana het volgende:
Wat een lekkere Hollandse poes, Laysa.
wel hip voor mijn doen, maar dat deuntje doet 't 'mquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè dat is schrikken.
Marrije, ik ga even luisteren.
Anders ik wel. Wat fantastisch moet dat zijn voor die mensen!quote:Ben toch wel verbaasd dat Mubarak na al die tijd toch ineens weg is.
Ik kende het wel. Ben jij dan zo behoudend? Want zo hip is dit niet hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef Marrije het volgende:
wel hip voor mijn doen, maar dat deuntje doet 't 'm
Ik vind het lekker zomers klinkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
wel hip voor mijn doen, maar dat deuntje doet 't 'm
Ach mijn moppies zijn mn alles...Zo ook mn vorige katten...Er zullen vast mensen zijn die vinden dat ik overdrijf, maar ik vind ze gewoon een deel van mijn gezinnetje....altijd iets om je heen wat ook nog terugkletstquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kende het wel. Ben jij dan zo behoudend? Want zo hip is dit niet hoor
Laysa, dat klinkt als een echte kat met een eigen wil. Dat zijn de beste.
Da's helemaal niet raar hoor. Geniet er maar van. Ik heb mijn poezen zó gemist toen ik in het ziekenhuis lag, niet te zuinig. Het is gewoon heel gezellig met die beestjes om je heen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach mijn moppies zijn mn alles...Zo ook mn vorige katten...Er zullen vast mensen zijn die vinden dat ik overdrijf, maar ik vind ze gewoon een deel van mijn gezinnetje....altijd iets om je heen wat ook nog terugkletst
Dat is helemaal niet vreemd, natuurlijk zijn je katten voor jou een onderdeel van je gezin, dat zijn de mijnese voor mij ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach mijn moppies zijn mn alles...Zo ook mn vorige katten...Er zullen vast mensen zijn die vinden dat ik overdrijf, maar ik vind ze gewoon een deel van mijn gezinnetje....altijd iets om je heen wat ook nog terugkletst
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het lekker zomers klinken![]()
Dus eigenlijk niets voor jou
Maar geen dance hit toch? Nou ja het hoeft ook niet dance te zijn om hip te zijn natuurlijk. Hit = hip. . .dan dus denk ik?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
Haus am See was toch ook een hit?![]()
Ik vind ze trouwens gemeen hebben dat ze vrij snel gaan vervelen. Net als die Caro.
Ik had zelf heul een hond heurquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zullen ook gelukkig zijn Ian de Pian
en was je er ook gelukkig mee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had zelf heul een hond heur
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had zelf heul een hond heur
Caro Emerald bedoel je? Dat had ik dus laatst na het uitreiken van de 1 of andere popprijs in Grunn. Die won zij en ik wilde het hele optreden gewoon zien. Maar na drie nummers had ik toch echt iets van: ik hoef ik geen hele cd van!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
Haus am See was toch ook een hit?![]()
Ik vind ze trouwens gemeen hebben dat ze vrij snel gaan vervelen. Net als die Caro.
Dat was toch anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mijn man kreeg van die blikken toen hij zijn dienstplicht moest vervullen. Die waren legergroen. Hij kreeg er ook iets bij waar hij een blik op warm kon maken, soort primitieve campingbrander. In die blikken zaten o.a. witte bonen in tomatensaus en corned beef.
DAN HOEF JE NIET MEETEEEEN TEGAAN SCHELDEN HE~!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat weet ik toch stommerd
![]()
Dat filmpje met die koe
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar geen dance hit toch? Nou ja het hoeft ook niet dance te zijn om hip te zijn natuurlijk. Hit = hip. . .dan dus denk ik?
Caro ken ik niet. Kwam dat hier laatst voorbij? Heb ik niet geklikt.
Laysa geen foto's van jezelf plaatsen hier!!quote:
Moet het ook nog zien, het enige wat ze tot nu toe weten volgens mij is dat hij iets bekend gaat maken via de staatstelevisie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Coos het volgende:
Het schijnt dat Mubarak vanavond de pijp aan Maarten geeft hoor ik net.![]()
Maar eerst zien en dan geloven!
Heb ik ook gezien. Haar muziek kwam ook niet over in zo'n grote zaal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Caro Emerald bedoel je? Dat had ik dus laatst na het uitreiken van de 1 of andere popprijs in Grunn. Die won zij en ik wilde het hele optreden gewoon zien. Maar na drie nummers had ik toch echt iets van: ik hoef ik geen hele cd van!!
En dan nog afwachten wat het leger voor ogen staat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Coos het volgende:
Het schijnt dat Mubarak vanavond de pijp aan Maarten geeft hoor ik net.![]()
Maar eerst zien en dan geloven!
Ja die. Ik vind dat van die wegwaaimuziek, op het eerste gehoor denk je 'ach, wat aardig' maar op het derde gehoor denk je 'dat heeft totaal geen body'. Katy Meluha (ik zoek niet op hoe je haar naam spelt) vind ik ook zo'n geval.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Caro Emerald bedoel je? Dat had ik dus laatst na het uitreiken van de 1 of andere popprijs in Grunn. Die won zij en ik wilde het hele optreden gewoon zien. Maar na drie nummers had ik toch echt iets van: ik hoef ik geen hele cd van!!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Laysa geen foto's van jezelf plaatsen hier!!
Jij zoekt echt ruzie hè nozem!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Laysa geen foto's van jezelf plaatsen hier!!
Altijd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij zoekt echt ruzie hè nozem!
KOM DAN JONGE! DA MOETTE HIER KOMEN ZEGGE!quote:
gelukkigquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Coos het volgende:
Dat viel nog niet mee om mijn pakje te pakken te krijgen.
Eerst UPS gebeld die vertelde dat de chauffeur het op 29a had afgegeven. Dus ik naar 29a. Daar hoorde ik dat de buurman van 29b met een bonnetje van UPS het pakje had opgehaald. Ik dus naar 29b. Wat een feest. Daar woont een Iraniër die een half jaar geleden gescheiden is en sindsdien permanent dronken.Moest zeker een kwartier lullen als Brugman voordat hij mijn pakje af wilde geven.
![]()
Maar eind goed, al goed, ik heb mijn pakje.
wat zat erin?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Coos het volgende:
Dat viel nog niet mee om mijn pakje te pakken te krijgen.
Eerst UPS gebeld die vertelde dat de chauffeur het op 29a had afgegeven. Dus ik naar 29a. Daar hoorde ik dat de buurman van 29b met een bonnetje van UPS het pakje had opgehaald. Ik dus naar 29b. Wat een feest. Daar woont een Iraniër die een half jaar geleden gescheiden is en sindsdien permanent dronken.Moest zeker een kwartier lullen als Brugman voordat hij mijn pakje af wilde geven.
![]()
Maar eind goed, al goed, ik heb mijn pakje.
Pedohokkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef hondjes het volgende:
Misschien kunnen we beter al die gasten, die hun handen niet van kleine kinderen kunnen
houden , in die tuigblokken zetten, aan het strand, bij eb...
Ga ik denk na het weekend weer eens maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:12 schreef Toverheks het volgende:
zuurkool met worst en lekker veel mosterd
Ik heb het afgelopen nacht even geprobeerd. De poes slaapt vaak beneden, maar de kleinste (de kater) die loopt met ons mee naar boven sinds een poosje. Dan gaat ie bij Dementor op zijn borstkas liggen en moet ie even aangehaald worden. Vervolgens loopt ie naar t voeteneind of naar beneden, gedurende de nacht ligt ie veelal bij ons, ons dekbed is van wol, dus dat is lekker warm.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wens ik je alvast veel succes met het verbannen van je katten uit de slaapkamer. Ik weet niet of je de slaapkamerdeur altijd open hebt staan, maar ik denk dat je die dicht moet doen en dan nog zullen ze staan miauwen en krabben voor de deur.
Sinds wanneer heet jij Remlof, Coos?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Coos het volgende:
Kardinaal Simonis zei nog bij P&W "Ich habe ess nicht gewüsst".
Wat blijkt nu vandaag dat die vieze smeerpijp het wel wist en een andere veroordeelde katholieke vieze smeerpijp eigenhandig aan een nieuwe baan had geholpen en ook daar ging die vieze smeerpijp weer in de fout met kinderhopsen.![]()
Verbieden dat geloof!
oh lekker Coos, met Hemaworst he dat is de lekkerstequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga ik denk na het weekend weer eens maken.
met fijn gesneden spekkies d'r in.
En kook je dan nog een keertje voor manlief?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef Juud79 het volgende:
Noedels, zak chinese gemengde groente, teriyaki sesam woksaus en een beetje ham en spekblokjes. Was lekker, ik heb al gegeten, manlief is nog niet thuis.
Ja echtquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef Marrije het volgende:
nah krijgt SS gewoon een eigen forum
Wat!?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef Marrije het volgende:
nah krijgt SS gewoon een eigen forum
Mietje. Je diss proberen te edit-en hè? Sneu, schnitzelchef.quote:
wachten op een rls die niet te groot dreigt te wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja echt![]()
ik vind het echt nergens op slaan....Wat the fack doen we nog hier dan
wat was de diss?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mietje. Je diss proberen te edit-en hè? Sneu, schnitzelchef.
Ja ik vind het belachelijkkkkkkkkkquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
wachten op een rls die niet te groot dreigt te wordenala de bunker ofzo
en dan staat er van iemand omdat 1 iemand geklaagd heeft, en dat klagen moet ik zelf weten ik vond het gewoon onoverzichtelijk en mag ik dat dan niet zeggen, nee zeker niet want foei foei waarom klaag je, nou moeten ze maar terug lezen wat ik bedoelde, echt kinderachtig gedoe.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja echt![]()
ik vind het echt nergens op slaan....Wat the fack doen we nog hier dan
Niet zo'n grote mond, kulleke, dat was een reactie op die opmerking van Coos over Kardinaaltjes. Die stond nog in mijn post-veld omdat ik die niet had gepost en kwam dus boven de quote te staan waar ik op in wou gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mietje. Je diss proberen te edit-en hè? Sneu, schnitzelchef.
Wat over kardinaaltjes en neuken.quote:
Lees hierboven, voordat je uit je jurk scheurt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat over kardinaaltjes en neuken.
Er heeft niemand gezegd dat je dat niet mocht zeggen. Je hebt toch ook gewoon antwoord gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef Toverheks het volgende:
en dan staat er van iemand omdat 1 iemand geklaagd heeft, en dat klagen moet ik zelf weten ik vond het gewoon onoverzichtelijk en mag ik dat dan niet zeggen, nee zeker niet want foei foei waarom klaag je, nou moeten ze maar terug lezen wat ik bedoelde, echt kinderachtig gedoe.
ach pietje niet van jou maar er waren er dus bij die dachten ff lekker afzeiken, kom op zeg ben niet van gisteren leer steeds meer de sneren te lezen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er heeft niemand gezegd dat je dat niet mocht zeggen. Je hebt toch ook gewoon antwoord gekregen.
ah, gemistquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat over kardinaaltjes en neuken.
Ken 'beuren met die nieuwe quote onzin, hè.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Marrije het volgende:
heb ik ook een keer gehad, dacht ik dat ik een halve reactie van mezelf had weggehaald, werd het wel meegenomen in mn post. Kan wel eens lullig zijn.
Kinderen horen te jengelen! Dat bijslapen was wel fijn! Toch weer aan de studie en dat is zwaarder dan verwacht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef Marrije het volgende:
Met dubbel R gaat het wel ok. Nou ja, kan beter, maar gelukkig is het bijna bedtijd voor de kinderen want die zijn zo moe, jengel de jengel. Verder mag ik niet klagen.
En met jou, lekker bij geslapen?
ook het fb-topic?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef hondjes het volgende:
Uhhhhhhhhhhhh![]()
Heb toch echt drie keer terug gelezen.
Meteen weer studeren, jij liever dan ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kinderen horen te jengelen! Dat bijslapen was wel fijn! Toch weer aan de studie en dat is zwaarder dan verwacht.
Doe nog eens neerplempen dan want die heb ik gemist!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond, kulleke, dat was een reactie op die opmerking van Coos over Kardinaaltjes. Die stond nog in mijn post-veld omdat ik die niet had gepost en kwam dus boven de quote te staan waar ik op in wou gaan.
Je moet wat hè! Best handig een paar studies! Dat doet het altijd goed op feestjes en partijen, dan kan je met iedereen wat mee babbelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meteen weer studeren, jij liever dan ik
Hoe corrupt zal Egypte worden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
Ow jullie waren hier al. Ik ben te druk bezig met het volgen van revolutie in Egypte.
SUKKEL!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
Ow jullie waren hier al. Ik ben te druk bezig met het volgen van revolutie in Egypte.
Ow leuk SSquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Secret Story binnen nu en een paar minuten bij shownieuws.
Technisch gesproken draait alles hier om de zon! Maar dat is maar wel perspectief je neemt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:22 schreef Dementor het volgende:
Haha een eigen subforum.
Alles draait om geld.
Ted moet ook een keer worden afbetaald.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:22 schreef Dementor het volgende:
Haha een eigen subforum.
Alles draait om geld.
Ted moet ook een keer worden afbetaald.
Daar is ook een topic voorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Secret Story binnen nu en een paar minuten bij shownieuws.
Daar hebben 2 mensen gepostquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar is ook een topic voor
Secret Story op tv - meldt 't hier!
Technisch gesproken draait ons zonnestelsel ook weer om iets anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Technisch gesproken draait alles hier om de zon! Maar dat is maar wel perspectief je neemt.
Om mij...Alles draait om mijquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Technisch gesproken draait ons zonnestelsel ook weer om iets anders.
WATK AN ONS DIE TERINGREVOLUTIE NOU SCHELEN MENS ZE MAKEN EEN APART FORUM VOOR SS!!1!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef hondjes het volgende:
Wat een heibel daar over SC en CC...![]()
Ga ook maar weer even terug naar de revolutie
Waar draait alles dan om?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Technisch gesproken draait ons zonnestelsel ook weer om iets anders.
Nou ..en..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WATK AN ONS DIE TERINGREVOLUTIE NOU SCHELEN MENS ZE MAKEN EEN APART FORUM VOOR SS!!1!!!!!
Ga met je mee Hondjes en wacht op de speech van Mubarak, met deze revolutie ben ik klaar, ze zoeken het maar uit met heel SS, ja pietje ik zeg SS, je weet wel de SS, de SS van net5quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef hondjes het volgende:
Wat een heibel daar over SC en CC...![]()
Ga ook maar weer even terug naar de revolutie
Nee hoor....ik heb altijd vrij baanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op de snelweg wil het nog wel eens voor problemen zorgen.
Wat is dat nou weer? Naast SS nog meer RLS?quote:
Ireen Wüst doet rondjes 33 secquote:
Faal op faal op faalquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
of SST, als ik het goed begrijp. . .
Prioriteiten hè?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
SUKKEL!!!!
en hier de revolutie missen...soms ben je een echte faalhaas
Goeiemorgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef hondjes het volgende:
Hoe krijgt men het verzonnen SS......................t
Geef ze allemaal een rondje inclusief jezelf en dan ben je 2 euro lichter?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Prioriteiten hè?
En dan moet ik straks vlak na die toespraak van Mubarak ook nog de kroeg in met m'n vrienden
WAAR DE FUCK STA IK IN DAT LIJSTJE!?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
* remlof 's prioriteitenlijstje
• Tieten
• Bier
• Politiek
• RLS
zie je wel bij jou staat de RLS ook als laatste pppffttttt echt he we zitten gewoon in het verdomhoekje van FOKquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
• Tieten
• Bier
• Politiek
• RLS
Nee, Ian staat als laatstequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je wel bij jou staat de RLS ook als laatste pppffttttt echt he we zitten gewoon in het verdomhoekje van FOK
Wat een schraal lijstje...Ga maar lekker de kroeg in...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
[*]Tieten
• Bier
• Politiek
[*]RLS
Ik snap niet hoe jij daar NU PAS achter komt?!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je wel bij jou staat de RLS ook als laatste pppffttttt echt he we zitten gewoon in het verdomhoekje van FOK
ben altijd al traag van begrip geweest en zag altijd het goeie in de mens, maar vergis me keer op keer, wat een kutlevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij daar NU PAS achter komt?!
Als je nu gemeenteraadslid wordt en de secretaresse neemt kan je dat mooi combineren!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
• Tieten
• Bier
• Politiek
• RLS
Remlof vindt je lief, dus zo erg is het allemaal nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben altijd al traag van begrip geweest en zag altijd het goeie in de mens, maar vergis me keer op keer, wat een kutleven
Remlof liefhebbenquote:
Ik vind Heksie lieverquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind hem best schattig zo af en toe.
Maar liefhebben is een groot woord.
Inderdaad, voor even is het leuk en die meid heeft net als Katie een hele mooie stem maar na een paar nummers had ik zoiets van "en nu even iets anders graag".quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die. Ik vind dat van die wegwaaimuziek, op het eerste gehoor denk je 'ach, wat aardig' maar op het derde gehoor denk je 'dat heeft totaal geen body'. Katy Meluha (ik zoek niet op hoe je haar naam spelt) vind ik ook zo'n geval.
En dan gaat het er om wie Heksie liever vindt! En Heks vindt mij die liefste!quote:
quote:
Waarom heb ik het idee dat je zo over de PVV begint?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, jij kan ook behoorlijk naïef zijn af en toe hoor
Da's niet eerlijk, da's bij Remlof altijd grote kans.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat je zo over de PVV begint?
Ach, dat gaat al eeuwen zo. En elkaar de hand maar boven het hoofd houden..................quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Coos het volgende:
Kardinaal Simonis zei nog bij P&W "Ich habe ess nicht gewüsst".
Wat blijkt nu vandaag dat die vieze smeerpijp het wel wist en een andere veroordeelde katholieke vieze smeerpijp eigenhandig aan een nieuwe baan had geholpen en ook daar ging die vieze smeerpijp weer in de fout met kinderhopsen.![]()
Verbieden dat geloof!
jou vind ik ook een schatje hoor, maar jij hokt al samen met mijn lievquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan gaat het er om wie Heksie liever vindt! En Heks vindt mij die liefste!![]()
Toch Heks? Heks?
IK WINNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jou vind ik ook een schatje hoor, maar jij hokt al samen met mijn liev
Ik ben een echte fijnproever hè! Ik wil van alles het beste!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jou vind ik ook een schatje hoor, maar jij hokt al samen met mijn liev
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een echte fijnproever hè! Ik wil van alles het beste!
Geen idee, jij begint er nu overquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat je zo over de PVV begint?
Ja, jij kunt er altijd zo mooi over vertellen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, jij begint er nu over
Je mocht een stickertje uitzoeken van de baas? Vrouwlief al voor je gekookt of mocht je weer ene halfjaarlijkse pizza bestellen?quote:
Ze heeft heerlijk gekookt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mocht een stickertje uitzoeken van de baas? Vrouwlief al voor je gekookt of mocht je weer ene halfjaarlijkse pizza bestellen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga stemmen op de ouderenpartij!
Ik wil dat ze van mijn pensioenfonds afblijven.quote:
Ah, Jan Nagel's zoveelste politieke experimentquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga stemmen op de ouderenpartij!
Niet? Ik vind jou wel een GL stemmer eigenlijk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef gomi het volgende:
ik wil eigenlijk op zo een beetje niemand stemmen
heb ik vroeger weleens op gestemd. maar vroeger ook weleens vvd gestemd bij gemeenteraads.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet? Ik vind jou wel een GL stemmer eigenlijk!
Ik ben niet zo democratisch ingesteld. Ik ga in ieder geval niet op een regerings- of gedoogpartij stemmen. Ik vind het beleid niets dus wil ik tactisch stemmen in het huis der senatoren!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
heb ik vroeger weleens op gestemd. maar vroeger ook weleens vvd gestemd bij gemeenteraads.
ik stem op van alles
nu ws pvdd
ah die partijen zal ik nu ook op zeker niet op stemmen. maar zo ook met pvda, gl d66 en sgp en cu.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo democratisch ingesteld. Ik ga in ieder geval niet op een regerings- of gedoogpartij stemmen. Ik vind het beleid niets dus wil ik tactisch stemmen in het huis der senatoren!
Ja maar dat is de EO en als die over christenen uitzenden weet ik bij voorbaat al niet hoe gekleurd het gaat worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
23.00 Dina zit gevangen in Egypte
Dina is zestien jaar, woont in Egypte en leeft samen met haar vader in een appartement waar ze nooit uit kan. Extreme moslims willen haar vermoorden. Dina is 22 keer verhuisd in één jaar. Ze moet binnen blijven; buiten kan ze worden ontvoerd of doodgeschoten. Vriendinnen heeft ze niet. Naar school gaan is te gevaarlijk. Haar hoop om modeontwerpster houdt ze in leven door jurken te tekenen. Als er wordt aangebeld verstijft ze. Haar vader gaat voorzichtig kijken. Dina wacht af...
Ja, ga ik even kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
9 uur ned 3 de tv gids
Vragenvuur voor Moszkowicz
Op 20 januari 2010 begon het proces tegen Geert Wilders. Hij is aangeklaagd wegens het aanzetten tot discriminatie en haat. Het strafproces tegen de PVV-leider werd vorig jaar afgebroken nadat zijn advocaat Bram Moszkowicz de rechtbank in Amsterdam succesvol wraakte. Deze week werd het proces hervat. Mr. Moszkowicz neemt de verdediging van Wilders opnieuw voor zijn rekening.
Vragen
De interesse van de media voor de zaak Wilders is enorm. Hierdoor is mr. Moszkowicz veelvuldig te zien in tv-programmas. Hij beantwoordt daar vragen van doorgewinterde interviewers als Matthijs van Nieuwkerk en Jeroen Pauw. Leuk is dat de topadvoacaat ook tijd heeft genomen voor minder bekende interviewers. In College tour mogen vijfhonderd studenten stellen aan de strafpleiter. Met zijn deelname aan het programma treedt hij in de voetsporen van acteur John Malkovich, voetbalgrootheid Johan Cruijff en de dalai lama.
Meer over Moszkowicz
de wilde keuken is altijd wel leuk vind ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
21:30 De wilde keuken ned 2 Bron de tv gids
23.00 Dina zit gevangen in Egypte
Dina is zestien jaar, woont in Egypte en leeft samen met haar vader in een appartement waar ze nooit uit kan. Extreme moslims willen haar vermoorden. Dina is 22 keer verhuisd in één jaar. Ze moet binnen blijven; buiten kan ze worden ontvoerd of doodgeschoten. Vriendinnen heeft ze niet. Naar school gaan is te gevaarlijk. Haar hoop om modeontwerpster houdt ze in leven door jurken te tekenen. Als er wordt aangebeld verstijft ze. Haar vader gaat voorzichtig kijken. Dina wacht af...
gaat over blikvoer Laysa en coos zitten al klaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
de wilde keuken is altijd wel leuk vind ik
Zal mij benieuwen tot welke stroming ze zijn bekeerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar dat is de EO en als die over christenen uitzenden weet ik bij voorbaat al niet hoe gekleurd het gaat worden.
Dus ik ga wel voor de programma's die ervoor komen maar dan schakel ik daarna over naar Ned 1
Kijken we altijd hier!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
de wilde keuken is altijd wel leuk vind ik
laysa is toch van alles vers en zelfmaken enzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaat over blikvoer Laysa en coos zitten al klaar
hier ook. ook klootwijk aan zee altijd gekeken en keuringsdienst. hele leuke programma's imoquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen tot welke stroming ze zijn bekeerd.
[..]
Kijken we altijd hier!
Mijn VPRO-gids heeft er wel een stukje over, maar meldt niet dat het van de BBC is. Het zou een documentaire van een Nederlander zijn, Jan Willem den Bok. En hij zou nogal subjectief zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
die doc. is geloof ik ook van de BBC disana, dat van bram gister stukje gezien daar gaat ie tekeer tegen een student
oke maar ik ga hem wel kijken, net als gister over R Reagan zo zo wist ik allemaal niet maar zo zie je allemaal handje klap en wapens en geld en macht, vond het wel mooie doc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn VPRO-gids heeft er wel een stukje over, maar meldt niet dat het van de BBC is. Het zou een documentaire van een Nederlander zijn, Jan Willem den Bok. En hij zou nogal subjectief zijn.
En eerst maar eens horen wat Mubarak te zeggen heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar ik ga hem wel kijken, net als gister over R Reagan zo zo wist ik allemaal niet maar zo zie je allemaal handje klap en wapens en geld en macht, vond het wel mooie doc.
Het enige wat ze klaarmaakt is D_K!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
laysa is toch van alles vers en zelfmaken enzo?
dat hij opstaptquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
En eerst maar eens horen wat Mubarak te zeggen heeft.
Ook te zien via Journaal 24, maar dan in breedbeeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Toverheks het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
speech van Mubarak komt zo voor de liefhebber
ja zit ook te wachten, al zal ik het wel niet kunnen verstaan dat arabisch ga wel op het gejuig van het plein afquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
En eerst maar eens horen wat Mubarak te zeggen heeft.
hehehe. sambal bij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het enige wat ze klaarmaakt is D_K!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook te zien via Journaal 24, maar dan in breedbeeld
Jij nog een vrouw in de keuken of weer aan de magnetronmaaltijd?quote:
nu niet in de keuken. eerder vandaag wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij nog een vrouw in de keuken of weer aan de magnetronmaaltijd?
Nu is het verhaal weer dat er zo een extra journaal op 1 komt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef Disana het volgende:
Mubarak wordt over een klein half uur ook live op Ned 2 doorgeprikt.
Nu op 2.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu is het verhaal weer dat er zo een extra journaal op 1 komt.
ja echt hequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
KutMubarak!!!
Daar gaat de wilde keuken...had ie niet ff een uurtje kunnen wachten
tijd rekken en stel hij verdwijnt niet, dan gaat het mis op het plein dan breekt de pleuris uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef hondjes het volgende:
Er schijnt nog een conflict te zijn, achter de deuren.
Dus op dat schaap in blik moeten we nog een week wachten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
KutMubarak!!!
Daar gaat de wilde keuken...had ie niet ff een uurtje kunnen wachten
Dat is een naar geintje coosquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus op dat schaap in blik moeten we nog een week wachten.
nou als Mubarak opstapt wel, blijft ie weer een weekje tijd rekken dan vervalt ook de wilde keuken van volgende week ( denk ik dan he want 1 keer in de week een sopeech dat kan zijn pacemaker nog wel aan)quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat schaap wordt nu live geslacht in Egyptequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze zijn wel van een Brabants kwartiertje daar.quote:
Nee, het is echt!quote:
Ik zat net te denken dat De Raad van Elf daar de scepter wel eens kan gaan zwaaien als overgangsregering.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn wel van een Brabants kwartiertje daar.
gebakken kameelquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaat de Wilde keuken nu ineens over broodjes shoarma of iets van dien aard?
Mubarak gaat gewoon meedoen met SS...gaat ie nu vertellen...SSt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef Coos het volgende:
Het lijkt nu wel een beetje op camping Tahrir. Benieuwd wanneer SBS6 in de lucht komt.
Voor één broodje snijden we geen hele kameel aan.quote:
Oh miljoen ik dacht dat het miljard wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, het is echt!
Nu heb ik helemaal een hekel aan Mubarak. Dat ze hem maar het land uitflikkeren zonder die 70 miljoen.
Het is gewoon een amateur...beetje jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh miljoen ik dacht dat het miljard was
Roze strippenkaart geven en wegwezen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Miljardquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Literatuur is niet aan mij besteedquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je had ook de tv gids kunnen checken Schaap
Dooooooooodddddd moet ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
Godver...en hierom geen wilde keuken..vuile gore schoft![]()
heel mn tv avond in de war door zo'n bejaarde Ken
Er is dan ook heel wat plastische chirurgie aan te pas gekomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij ziet er wel prima uit voor een 82jarige
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Coos het volgende:
Met een beetje pech loopt koopt ie volgende week de schilderswijk.
Als we jou zouden volspuiten met botox moet je moeder je weer in de luiers doen...dus geen kunstquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gooi een blikopenerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dooooooooodddddd moet ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou vooruit geregeld, gaat zeker gebeurenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dooooooooodddddd moet ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ssstttt bergman kliniekquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik snap die ouwe niet hoor.quote:
Die roostert lekker in de olie op het vuur.quote:
daar is mubarak ook nuquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat ga ik kijken op uitzending gemist, moet die van vorige week ook nog zien
nah ze kamperen gewoon verderquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Jian het volgende:
Hij blijft, tsja, dat was te verwachten, dus nu knokken maar
Ze zijn ''lam'' geslagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon weg hoor ik op 4, wtf
huh? hoe dat zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon weg hoor ik op 4, wtf
yeah uit solidariteit moet je eigenlijk shoarma eten vind ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jezus, weet je wel wat er in Egypte aan de hand is
weet ze wel wat er met de rls gaat gebeuren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou wat een drama, godverdegodverquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
weet ze wel wat er met de rls gaat gebeuren?
Natuurlijk weet ik dat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
ik heb ondertussen het idee dat ze t wel gezellig vinden allemaal en dat ze niet meer echt weten met welk doe ze op dat plein staan ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
Dat die mensen op dat plein niet ontploffen. Zelden zulk beschaafd volk gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |