Ik heb het afgelopen nacht even geprobeerd. De poes slaapt vaak beneden, maar de kleinste (de kater) die loopt met ons mee naar boven sinds een poosje. Dan gaat ie bij Dementor op zijn borstkas liggen en moet ie even aangehaald worden. Vervolgens loopt ie naar t voeteneind of naar beneden, gedurende de nacht ligt ie veelal bij ons, ons dekbed is van wol, dus dat is lekker warm.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wens ik je alvast veel succes met het verbannen van je katten uit de slaapkamer. Ik weet niet of je de slaapkamerdeur altijd open hebt staan, maar ik denk dat je die dicht moet doen en dan nog zullen ze staan miauwen en krabben voor de deur.
Sinds wanneer heet jij Remlof, Coos?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Coos het volgende:
Kardinaal Simonis zei nog bij P&W "Ich habe ess nicht gewüsst".
Wat blijkt nu vandaag dat die vieze smeerpijp het wel wist en een andere veroordeelde katholieke vieze smeerpijp eigenhandig aan een nieuwe baan had geholpen en ook daar ging die vieze smeerpijp weer in de fout met kinderhopsen.![]()
Verbieden dat geloof!
oh lekker Coos, met Hemaworst he dat is de lekkerstequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga ik denk na het weekend weer eens maken.
met fijn gesneden spekkies d'r in.
En kook je dan nog een keertje voor manlief?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef Juud79 het volgende:
Noedels, zak chinese gemengde groente, teriyaki sesam woksaus en een beetje ham en spekblokjes. Was lekker, ik heb al gegeten, manlief is nog niet thuis.
Ja echtquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef Marrije het volgende:
nah krijgt SS gewoon een eigen forum
Wat!?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef Marrije het volgende:
nah krijgt SS gewoon een eigen forum
Mietje. Je diss proberen te edit-en hè? Sneu, schnitzelchef.quote:
wachten op een rls die niet te groot dreigt te wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja echt![]()
ik vind het echt nergens op slaan....Wat the fack doen we nog hier dan
wat was de diss?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mietje. Je diss proberen te edit-en hè? Sneu, schnitzelchef.
Ja ik vind het belachelijkkkkkkkkkquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
wachten op een rls die niet te groot dreigt te wordenala de bunker ofzo
en dan staat er van iemand omdat 1 iemand geklaagd heeft, en dat klagen moet ik zelf weten ik vond het gewoon onoverzichtelijk en mag ik dat dan niet zeggen, nee zeker niet want foei foei waarom klaag je, nou moeten ze maar terug lezen wat ik bedoelde, echt kinderachtig gedoe.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja echt![]()
ik vind het echt nergens op slaan....Wat the fack doen we nog hier dan
Niet zo'n grote mond, kulleke, dat was een reactie op die opmerking van Coos over Kardinaaltjes. Die stond nog in mijn post-veld omdat ik die niet had gepost en kwam dus boven de quote te staan waar ik op in wou gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mietje. Je diss proberen te edit-en hè? Sneu, schnitzelchef.
Wat over kardinaaltjes en neuken.quote:
Lees hierboven, voordat je uit je jurk scheurt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat over kardinaaltjes en neuken.
Er heeft niemand gezegd dat je dat niet mocht zeggen. Je hebt toch ook gewoon antwoord gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef Toverheks het volgende:
en dan staat er van iemand omdat 1 iemand geklaagd heeft, en dat klagen moet ik zelf weten ik vond het gewoon onoverzichtelijk en mag ik dat dan niet zeggen, nee zeker niet want foei foei waarom klaag je, nou moeten ze maar terug lezen wat ik bedoelde, echt kinderachtig gedoe.
ach pietje niet van jou maar er waren er dus bij die dachten ff lekker afzeiken, kom op zeg ben niet van gisteren leer steeds meer de sneren te lezen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er heeft niemand gezegd dat je dat niet mocht zeggen. Je hebt toch ook gewoon antwoord gekregen.
ah, gemistquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat over kardinaaltjes en neuken.
Ken 'beuren met die nieuwe quote onzin, hè.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Marrije het volgende:
heb ik ook een keer gehad, dacht ik dat ik een halve reactie van mezelf had weggehaald, werd het wel meegenomen in mn post. Kan wel eens lullig zijn.
Kinderen horen te jengelen! Dat bijslapen was wel fijn! Toch weer aan de studie en dat is zwaarder dan verwacht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef Marrije het volgende:
Met dubbel R gaat het wel ok. Nou ja, kan beter, maar gelukkig is het bijna bedtijd voor de kinderen want die zijn zo moe, jengel de jengel. Verder mag ik niet klagen.
En met jou, lekker bij geslapen?
ook het fb-topic?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef hondjes het volgende:
Uhhhhhhhhhhhh![]()
Heb toch echt drie keer terug gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |