zie je wel bij jou staat de RLS ook als laatste pppffttttt echt he we zitten gewoon in het verdomhoekje van FOKquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
* remlof 's prioriteitenlijstje
• Tieten
• Bier
• Politiek
• RLS
Nee, Ian staat als laatstequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je wel bij jou staat de RLS ook als laatste pppffttttt echt he we zitten gewoon in het verdomhoekje van FOK
Wat een schraal lijstje...Ga maar lekker de kroeg in...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
[*]Tieten
• Bier
• Politiek
[*]RLS
Ik snap niet hoe jij daar NU PAS achter komt?!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je wel bij jou staat de RLS ook als laatste pppffttttt echt he we zitten gewoon in het verdomhoekje van FOK
ben altijd al traag van begrip geweest en zag altijd het goeie in de mens, maar vergis me keer op keer, wat een kutlevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij daar NU PAS achter komt?!
Als je nu gemeenteraadslid wordt en de secretaresse neemt kan je dat mooi combineren!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
• Tieten
• Bier
• Politiek
• RLS
Remlof vindt je lief, dus zo erg is het allemaal nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben altijd al traag van begrip geweest en zag altijd het goeie in de mens, maar vergis me keer op keer, wat een kutleven
Remlof liefhebbenquote:
Ik vind Heksie lieverquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind hem best schattig zo af en toe.
Maar liefhebben is een groot woord.
Inderdaad, voor even is het leuk en die meid heeft net als Katie een hele mooie stem maar na een paar nummers had ik zoiets van "en nu even iets anders graag".quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die. Ik vind dat van die wegwaaimuziek, op het eerste gehoor denk je 'ach, wat aardig' maar op het derde gehoor denk je 'dat heeft totaal geen body'. Katy Meluha (ik zoek niet op hoe je haar naam spelt) vind ik ook zo'n geval.
En dan gaat het er om wie Heksie liever vindt! En Heks vindt mij die liefste!quote:
quote:
Waarom heb ik het idee dat je zo over de PVV begint?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, jij kan ook behoorlijk naïef zijn af en toe hoor
Da's niet eerlijk, da's bij Remlof altijd grote kans.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat je zo over de PVV begint?
Ach, dat gaat al eeuwen zo. En elkaar de hand maar boven het hoofd houden..................quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Coos het volgende:
Kardinaal Simonis zei nog bij P&W "Ich habe ess nicht gewüsst".
Wat blijkt nu vandaag dat die vieze smeerpijp het wel wist en een andere veroordeelde katholieke vieze smeerpijp eigenhandig aan een nieuwe baan had geholpen en ook daar ging die vieze smeerpijp weer in de fout met kinderhopsen.![]()
Verbieden dat geloof!
jou vind ik ook een schatje hoor, maar jij hokt al samen met mijn lievquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan gaat het er om wie Heksie liever vindt! En Heks vindt mij die liefste!![]()
Toch Heks? Heks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |