Laysa geen foto's van jezelf plaatsen hier!!quote:
Moet het ook nog zien, het enige wat ze tot nu toe weten volgens mij is dat hij iets bekend gaat maken via de staatstelevisie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Coos het volgende:
Het schijnt dat Mubarak vanavond de pijp aan Maarten geeft hoor ik net.![]()
Maar eerst zien en dan geloven!
Heb ik ook gezien. Haar muziek kwam ook niet over in zo'n grote zaal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Caro Emerald bedoel je? Dat had ik dus laatst na het uitreiken van de 1 of andere popprijs in Grunn. Die won zij en ik wilde het hele optreden gewoon zien. Maar na drie nummers had ik toch echt iets van: ik hoef ik geen hele cd van!!
En dan nog afwachten wat het leger voor ogen staat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Coos het volgende:
Het schijnt dat Mubarak vanavond de pijp aan Maarten geeft hoor ik net.![]()
Maar eerst zien en dan geloven!
Ja die. Ik vind dat van die wegwaaimuziek, op het eerste gehoor denk je 'ach, wat aardig' maar op het derde gehoor denk je 'dat heeft totaal geen body'. Katy Meluha (ik zoek niet op hoe je haar naam spelt) vind ik ook zo'n geval.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Caro Emerald bedoel je? Dat had ik dus laatst na het uitreiken van de 1 of andere popprijs in Grunn. Die won zij en ik wilde het hele optreden gewoon zien. Maar na drie nummers had ik toch echt iets van: ik hoef ik geen hele cd van!!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Laysa geen foto's van jezelf plaatsen hier!!
Jij zoekt echt ruzie hè nozem!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Laysa geen foto's van jezelf plaatsen hier!!
Altijd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij zoekt echt ruzie hè nozem!
KOM DAN JONGE! DA MOETTE HIER KOMEN ZEGGE!quote:
gelukkigquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Coos het volgende:
Dat viel nog niet mee om mijn pakje te pakken te krijgen.
Eerst UPS gebeld die vertelde dat de chauffeur het op 29a had afgegeven. Dus ik naar 29a. Daar hoorde ik dat de buurman van 29b met een bonnetje van UPS het pakje had opgehaald. Ik dus naar 29b. Wat een feest. Daar woont een Iraniër die een half jaar geleden gescheiden is en sindsdien permanent dronken.Moest zeker een kwartier lullen als Brugman voordat hij mijn pakje af wilde geven.
![]()
Maar eind goed, al goed, ik heb mijn pakje.
wat zat erin?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Coos het volgende:
Dat viel nog niet mee om mijn pakje te pakken te krijgen.
Eerst UPS gebeld die vertelde dat de chauffeur het op 29a had afgegeven. Dus ik naar 29a. Daar hoorde ik dat de buurman van 29b met een bonnetje van UPS het pakje had opgehaald. Ik dus naar 29b. Wat een feest. Daar woont een Iraniër die een half jaar geleden gescheiden is en sindsdien permanent dronken.Moest zeker een kwartier lullen als Brugman voordat hij mijn pakje af wilde geven.
![]()
Maar eind goed, al goed, ik heb mijn pakje.
Pedohokkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef hondjes het volgende:
Misschien kunnen we beter al die gasten, die hun handen niet van kleine kinderen kunnen
houden , in die tuigblokken zetten, aan het strand, bij eb...
Ga ik denk na het weekend weer eens maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:12 schreef Toverheks het volgende:
zuurkool met worst en lekker veel mosterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |