Zal mij benieuwen tot welke stroming ze zijn bekeerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar dat is de EO en als die over christenen uitzenden weet ik bij voorbaat al niet hoe gekleurd het gaat worden.
Dus ik ga wel voor de programma's die ervoor komen maar dan schakel ik daarna over naar Ned 1
Kijken we altijd hier!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
de wilde keuken is altijd wel leuk vind ik
laysa is toch van alles vers en zelfmaken enzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaat over blikvoer Laysa en coos zitten al klaar
hier ook. ook klootwijk aan zee altijd gekeken en keuringsdienst. hele leuke programma's imoquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen tot welke stroming ze zijn bekeerd.
[..]
Kijken we altijd hier!
Mijn VPRO-gids heeft er wel een stukje over, maar meldt niet dat het van de BBC is. Het zou een documentaire van een Nederlander zijn, Jan Willem den Bok. En hij zou nogal subjectief zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
die doc. is geloof ik ook van de BBC disana, dat van bram gister stukje gezien daar gaat ie tekeer tegen een student
oke maar ik ga hem wel kijken, net als gister over R Reagan zo zo wist ik allemaal niet maar zo zie je allemaal handje klap en wapens en geld en macht, vond het wel mooie doc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn VPRO-gids heeft er wel een stukje over, maar meldt niet dat het van de BBC is. Het zou een documentaire van een Nederlander zijn, Jan Willem den Bok. En hij zou nogal subjectief zijn.
En eerst maar eens horen wat Mubarak te zeggen heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar ik ga hem wel kijken, net als gister over R Reagan zo zo wist ik allemaal niet maar zo zie je allemaal handje klap en wapens en geld en macht, vond het wel mooie doc.
Het enige wat ze klaarmaakt is D_K!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
laysa is toch van alles vers en zelfmaken enzo?
dat hij opstaptquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
En eerst maar eens horen wat Mubarak te zeggen heeft.
Ook te zien via Journaal 24, maar dan in breedbeeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Toverheks het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
speech van Mubarak komt zo voor de liefhebber
ja zit ook te wachten, al zal ik het wel niet kunnen verstaan dat arabisch ga wel op het gejuig van het plein afquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
En eerst maar eens horen wat Mubarak te zeggen heeft.
hehehe. sambal bij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het enige wat ze klaarmaakt is D_K!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook te zien via Journaal 24, maar dan in breedbeeld
Jij nog een vrouw in de keuken of weer aan de magnetronmaaltijd?quote:
nu niet in de keuken. eerder vandaag wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij nog een vrouw in de keuken of weer aan de magnetronmaaltijd?
Nu is het verhaal weer dat er zo een extra journaal op 1 komt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef Disana het volgende:
Mubarak wordt over een klein half uur ook live op Ned 2 doorgeprikt.
Nu op 2.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu is het verhaal weer dat er zo een extra journaal op 1 komt.
ja echt hequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
KutMubarak!!!
Daar gaat de wilde keuken...had ie niet ff een uurtje kunnen wachten
tijd rekken en stel hij verdwijnt niet, dan gaat het mis op het plein dan breekt de pleuris uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef hondjes het volgende:
Er schijnt nog een conflict te zijn, achter de deuren.
Dus op dat schaap in blik moeten we nog een week wachten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
KutMubarak!!!
Daar gaat de wilde keuken...had ie niet ff een uurtje kunnen wachten
Dat is een naar geintje coosquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus op dat schaap in blik moeten we nog een week wachten.
nou als Mubarak opstapt wel, blijft ie weer een weekje tijd rekken dan vervalt ook de wilde keuken van volgende week ( denk ik dan he want 1 keer in de week een sopeech dat kan zijn pacemaker nog wel aan)quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat schaap wordt nu live geslacht in Egyptequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze zijn wel van een Brabants kwartiertje daar.quote:
Nee, het is echt!quote:
Ik zat net te denken dat De Raad van Elf daar de scepter wel eens kan gaan zwaaien als overgangsregering.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn wel van een Brabants kwartiertje daar.
gebakken kameelquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaat de Wilde keuken nu ineens over broodjes shoarma of iets van dien aard?
Mubarak gaat gewoon meedoen met SS...gaat ie nu vertellen...SSt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef Coos het volgende:
Het lijkt nu wel een beetje op camping Tahrir. Benieuwd wanneer SBS6 in de lucht komt.
Voor één broodje snijden we geen hele kameel aan.quote:
Oh miljoen ik dacht dat het miljard wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, het is echt!
Nu heb ik helemaal een hekel aan Mubarak. Dat ze hem maar het land uitflikkeren zonder die 70 miljoen.
Het is gewoon een amateur...beetje jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh miljoen ik dacht dat het miljard was
Roze strippenkaart geven en wegwezen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Miljardquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Literatuur is niet aan mij besteedquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je had ook de tv gids kunnen checken Schaap
Dooooooooodddddd moet ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
Godver...en hierom geen wilde keuken..vuile gore schoft![]()
heel mn tv avond in de war door zo'n bejaarde Ken
Er is dan ook heel wat plastische chirurgie aan te pas gekomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij ziet er wel prima uit voor een 82jarige
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Coos het volgende:
Met een beetje pech loopt koopt ie volgende week de schilderswijk.
Als we jou zouden volspuiten met botox moet je moeder je weer in de luiers doen...dus geen kunstquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gooi een blikopenerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dooooooooodddddd moet ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou vooruit geregeld, gaat zeker gebeurenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dooooooooodddddd moet ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ssstttt bergman kliniekquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik snap die ouwe niet hoor.quote:
Die roostert lekker in de olie op het vuur.quote:
daar is mubarak ook nuquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat ga ik kijken op uitzending gemist, moet die van vorige week ook nog zien
nah ze kamperen gewoon verderquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Jian het volgende:
Hij blijft, tsja, dat was te verwachten, dus nu knokken maar
Ze zijn ''lam'' geslagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon weg hoor ik op 4, wtf
huh? hoe dat zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon weg hoor ik op 4, wtf
yeah uit solidariteit moet je eigenlijk shoarma eten vind ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jezus, weet je wel wat er in Egypte aan de hand is
weet ze wel wat er met de rls gaat gebeuren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou wat een drama, godverdegodverquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
weet ze wel wat er met de rls gaat gebeuren?
Natuurlijk weet ik dat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
ik heb ondertussen het idee dat ze t wel gezellig vinden allemaal en dat ze niet meer echt weten met welk doe ze op dat plein staan ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
Dat die mensen op dat plein niet ontploffen. Zelden zulk beschaafd volk gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |