ja echt hequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
KutMubarak!!!
Daar gaat de wilde keuken...had ie niet ff een uurtje kunnen wachten
tijd rekken en stel hij verdwijnt niet, dan gaat het mis op het plein dan breekt de pleuris uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef hondjes het volgende:
Er schijnt nog een conflict te zijn, achter de deuren.
Dus op dat schaap in blik moeten we nog een week wachten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
KutMubarak!!!
Daar gaat de wilde keuken...had ie niet ff een uurtje kunnen wachten
Dat is een naar geintje coosquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus op dat schaap in blik moeten we nog een week wachten.
nou als Mubarak opstapt wel, blijft ie weer een weekje tijd rekken dan vervalt ook de wilde keuken van volgende week ( denk ik dan he want 1 keer in de week een sopeech dat kan zijn pacemaker nog wel aan)quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat schaap wordt nu live geslacht in Egyptequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze zijn wel van een Brabants kwartiertje daar.quote:
Nee, het is echt!quote:
Ik zat net te denken dat De Raad van Elf daar de scepter wel eens kan gaan zwaaien als overgangsregering.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn wel van een Brabants kwartiertje daar.
gebakken kameelquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaat de Wilde keuken nu ineens over broodjes shoarma of iets van dien aard?
Mubarak gaat gewoon meedoen met SS...gaat ie nu vertellen...SSt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef Coos het volgende:
Het lijkt nu wel een beetje op camping Tahrir. Benieuwd wanneer SBS6 in de lucht komt.
Voor één broodje snijden we geen hele kameel aan.quote:
Oh miljoen ik dacht dat het miljard wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, het is echt!
Nu heb ik helemaal een hekel aan Mubarak. Dat ze hem maar het land uitflikkeren zonder die 70 miljoen.
Het is gewoon een amateur...beetje jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh miljoen ik dacht dat het miljard was
Roze strippenkaart geven en wegwezen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh miljoen ik dacht dat het miljard was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |