Meteen weer studeren, jij liever dan ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kinderen horen te jengelen! Dat bijslapen was wel fijn! Toch weer aan de studie en dat is zwaarder dan verwacht.
Doe nog eens neerplempen dan want die heb ik gemist!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond, kulleke, dat was een reactie op die opmerking van Coos over Kardinaaltjes. Die stond nog in mijn post-veld omdat ik die niet had gepost en kwam dus boven de quote te staan waar ik op in wou gaan.
Je moet wat hè! Best handig een paar studies! Dat doet het altijd goed op feestjes en partijen, dan kan je met iedereen wat mee babbelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meteen weer studeren, jij liever dan ik
Hoe corrupt zal Egypte worden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
Ow jullie waren hier al. Ik ben te druk bezig met het volgen van revolutie in Egypte.
SUKKEL!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
Ow jullie waren hier al. Ik ben te druk bezig met het volgen van revolutie in Egypte.
Ow leuk SSquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Secret Story binnen nu en een paar minuten bij shownieuws.
Technisch gesproken draait alles hier om de zon! Maar dat is maar wel perspectief je neemt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:22 schreef Dementor het volgende:
Haha een eigen subforum.
Alles draait om geld.
Ted moet ook een keer worden afbetaald.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:22 schreef Dementor het volgende:
Haha een eigen subforum.
Alles draait om geld.
Ted moet ook een keer worden afbetaald.
Daar is ook een topic voorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Secret Story binnen nu en een paar minuten bij shownieuws.
Daar hebben 2 mensen gepostquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar is ook een topic voor
Secret Story op tv - meldt 't hier!
Technisch gesproken draait ons zonnestelsel ook weer om iets anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Technisch gesproken draait alles hier om de zon! Maar dat is maar wel perspectief je neemt.
Om mij...Alles draait om mijquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Technisch gesproken draait ons zonnestelsel ook weer om iets anders.
WATK AN ONS DIE TERINGREVOLUTIE NOU SCHELEN MENS ZE MAKEN EEN APART FORUM VOOR SS!!1!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef hondjes het volgende:
Wat een heibel daar over SC en CC...![]()
Ga ook maar weer even terug naar de revolutie
Waar draait alles dan om?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Technisch gesproken draait ons zonnestelsel ook weer om iets anders.
Nou ..en..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WATK AN ONS DIE TERINGREVOLUTIE NOU SCHELEN MENS ZE MAKEN EEN APART FORUM VOOR SS!!1!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |