heb Jaap ook wel eens met een karbonaat/d door de huiskamer zien schuivenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee. Wat Toverheks zegt, ik gebruik ook altijd deksels. Het is me één keer overkomen dat een bezoekkat vier gehaktballetjes uit een hete pan heeft verdonkeremaand. Nooit meer dus.
Die ene kat van ons is dol op prei en ui...............ga ik nu dus even bami maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef Toverheks het volgende:
Deisyy daarom heb ik spatdeksels enzo, anders verdwijnt er wel meer uit me pannetje door Jaap, die lust ook graagt worteltjes enzo, opgebakkenaardappeltjes en ga zo maar door
Hahahahaaa.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb Jaap ook wel eens met een karbonaad door de huiskamer zien schuiven
Dom he, was ik vergeten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee. Wat Toverheks zegt, ik gebruik ook altijd deksels. Het is me één keer overkomen dat een bezoekkat vier gehaktballetjes uit een hete pan heeft verdonkeremaand. Nooit meer dus.
Hooguit een beetje diarrhee vanwege het hoge vetgehalte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom he, was ik vergeten.
Nu maar hopen dat ze er geen last van krijgen
lig gestrekt hier, hoe heeft hij die mee gesleepdquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahahaaa.
Het summum bij mij was wel dat wijlen Darius met een bevroren kerstkip van de buren binnen kwam.
Jij laat je voor de poezennamen altijd inspireren door de RLS?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahahaaa.
Het summum bij mij was wel dat wijlen Darius met een bevroren kerstkip van de buren binnen kwam.
beetje sproeipoep denk ik, leuk al die poeppootjes door je kamerquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom he, was ik vergeten.
Nu maar hopen dat ze er geen last van krijgen
Hij kon hem amper tillen, zijn nek stond helemaal strak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lig gestrekt hier, hoe heeft hij die mee gesleepd
![]()
Dat is hun straf!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hooguit een beetje diarrhee vanwege het hoge vetgehalte.
Schrutz, Catootje de moeder van Jaap kreeg 4 kittens ten tijde van de kooi, je had dus Jaap,Lieke,Huub en Ellyquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij laat je voor de poezennamen altijd inspireren door de RLS?
Mijn zus had een aanloopkat die dol was op olijven en augurken
Olijven oké, maar augurken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij laat je voor de poezennamen altijd inspireren door de RLS?
Mijn zus had een aanloopkat die dol was op olijven en augurken
Laat me raden....................de USA??????quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie o wie zou ze ingefluisterd hebben om dat te doen?
hahahaha en wat aten die mensen met kerst dan??quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kon hem amper tillen, zijn nek stond helemaal strak.
Gelukkig kon ik goed met die buren overweg.
Die kip. Want die was op wat tandafdrukken na nog helemaal gaaf en bovendien nog zeer bevroren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha en wat aten die mensen met kerst dan??
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Schrutz, Catootje de moeder van Jaap kreeg 4 kittens ten tijde van de kooi, je had dus Jaap,Lieke,Huub en Elly
Dat weet je als er een nieuwe president naar voren geschoven wordt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Laat me raden....................de USA??????
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahahaaa.
Dat hangt ervanaf. Krijg je eters?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Dan mag ik niet klagen over een speklapje
Ik denk dat die straf ze dubbel en dwars waard is geweestquote:
oh oke maar moet wel lachen zoiets vergeet je toch nooit meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Die kip. Want die was op wat tandafdrukken na nog helemaal gaaf en bovendien nog zeer bevroren.
Nee, maar man en dochter zijn echte speklapliefhebbers en die moeten het nu met 1 minder doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf. Krijg je eters?
alleen Huub en Jaap hebben nog hun namen de meisjes zijn verhuist en heten nu anders, weet niet hoe????quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Elly is een rooie en altijd dronken?
Nee klopt, ik zie hem nog zo lopen met die kanjer van een kip, en zo zul jij ook wel visioenen van Jaap hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke maar moet wel lachen zoiets vergeet je toch nooit meer.
Hij schijnt al vertrokken te zijn., volgens AJquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat weet je als er een nieuwe president naar voren geschoven wordt.
Nee, hij heeft zeg maar ongeveer 3 locaties in huis die echt van hém zijn. Een kartonnen doos waar hij als een kleine baas in zat is ondertussen weg, want daar ging hij in pissenquote:
Zou hij niet naar Duitsland 'vanwege een medische behandeling'?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hij schijnt al vertrokken te zijn., volgens AJ
De vraag, waarheen, welk land
Soleiman, want die is hoofd van het leger.
hoe is het afgelopen met de preek die jij hebt gekregen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die straf ze dubbel en dwars waard is geweest
nog gekker, nou wees blij dat ie op de aanrecht zit, Jaap heeft de neiging nog steeds in de wasbak te piesen, en wat ik ook doe zelf de kraan helemaal open zetten zodra hij zijn kans ziet gaat ie erin zitten, zo goor maar niks helpt, laat nu s`nachts de wasbak met een laagje water staan. heeft ie sinds zijn geboorte al gedaan, verschoon echt elke dag zijn bak maar het liefst piest ie in de wasbakquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee klopt, ik zie hem nog zo lopen met die kanjer van een kip, en zo zul jij ook wel visioenen van Jaap hebben.
Tegenwoordig heb ik trouwens een kat die aan de gebruikte theezakjes zit te roppen op het aanrecht. Ik moet dat toch eens gaan uitzoeken.
Maar je eet toch niet uit de wasbak? Het lijkt me dus niet zo erg. Of begrijp ik het verkeerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog gekker, nou wees blij dat ie op de aanrecht zit, Jaap heeft de neiging nog steeds in de wasbak te piesen, en wat ik ook doe zelf de kraan helemaal open zetten zodra hij zijn kans ziet gaat ie erin zitten, zo goor maar niks helpt, laat nu s`nachts de wasbak met een laagje water staan. heeft ie sinds zijn geboorte al gedaan, verschoon echt elke dag zijn bak maar het liefst piest ie in de wasbak
zo te lezen heeft ie het prima naar zn zinquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zeg maar ongeveer 3 locaties in huis die echt van hém zijn. Een kartonnen doos waar hij als een kleine baas in zat is ondertussen weg, want daar ging hij in pissen_!
Maar hij heeft een tipi, een krabpaal (heeft hij nog nooit aangekeken) en de hele leuning, of eigenlijk gewoon de hele 2e bank. Met extraspeciaal kleed waar hij op kan loungen...
Maar sinds vanmiddag heeft hij een nieuwe plek gevondenOp de subwoofer van Mera's pc geluidssetje
nou ik was er in af enzo, vind het gewoon een goor gezicht en je hoort het ook nog kletteren, hoort gewoon niet maar ja afleren echt van alles geprobeerd maar hij blijft het doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je eet toch niet uit de wasbak? Het lijkt me dus niet zo erg. Of begrijp ik het verkeerd.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dag vol! Opruimen, file in, morgen studiedag en nu echt!
Sorry, maar ik moet er toch om lachenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik was er in af enzo, vind het gewoon een goor gezicht en je hoort het ook nog kletteren, hoort gewoon niet maar ja afleren echt van alles geprobeerd maar hij blijft het doen.
Da's inderdaad wel heel sneu, dat ze het voeteneind moeten gaan missen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef Juud79 het volgende:
Onze katten liggen in de vensterbank, daar is gewoon de helft van een voor hun, de andere helft staan wel planten. Ze hebben een fleecedekentje op de hoek vd eettafel en onze poes heeft een zacht mandje/bed, die staat aan de zuidkant van het huis in de zon en ze kan dan in de tuin kijken. Tot groot genoegen vanzelfsprekend.
Tegenwoordig gaan ze graag in de box, bed, kinderwagen, wieg. Of ook maar iets van ons ukje liggen, gekmakend zo nu en dan, aangezien we alle deuren telkens dicht moeten laten en niets van babyspul in de woonkamer kunnen laten liggen.
De plantenspuit staat al klaar en vanaf begin Mei gaan we ze maar trainen...![]()
Ze slapen nu ook nog geregeld aan het voeteneind, maar dat is dan ook afgelopen, das wel sneu, maar kan niet anders met het meisje bij ons op de kamer.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet er toch om lachen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zeg maar ongeveer 3 locaties in huis die echt van hém zijn. Een kartonnen doos waar hij als een kleine baas in zat is ondertussen weg, want daar ging hij in pissen_!
Maar hij heeft een tipi, een krabpaal (heeft hij nog nooit aangekeken) en de hele leuning, of eigenlijk gewoon de hele 2e bank. Met extraspeciaal kleed waar hij op kan loungen...
Maar sinds vanmiddag heeft hij een nieuwe plek gevondenOp de subwoofer van Mera's pc geluidssetje
hoop dat je ze het nog kan afleren, wordt een klus want ze zijn eigenwijs welke kat ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef Juud79 het volgende:
Onze katten liggen in de vensterbank, daar is gewoon de helft van een voor hun, de andere helft staan wel planten. Ze hebben een fleecedekentje op de hoek vd eettafel en onze poes heeft een zacht mandje/bed, die staat aan de zuidkant van het huis in de zon en ze kan dan in de tuin kijken. Tot groot genoegen vanzelfsprekend.
Tegenwoordig gaan ze graag in de box, bed, kinderwagen, wieg. Of ook maar iets van ons ukje liggen, gekmakend zo nu en dan, aangezien we alle deuren telkens dicht moeten laten en niets van babyspul in de woonkamer kunnen laten liggen.
De plantenspuit staat al klaar en vanaf begin Mei gaan we ze maar trainen...![]()
Ze slapen nu ook nog geregeld aan het voeteneind, maar dat is dan ook afgelopen, das wel sneu, maar kan niet anders met het meisje bij ons op de kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |