prima, ik ben best flexibelquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil zo ff boodschappen doen...Chatten doen we later
Dan moet George Clinton op Sziget helemaal hard gaan. Die is in Paradiso soms al op het randje. Na een concert van hem dacht ik nog dat het wel meeviel tot ik twee weken later opeens toch wel weer behoorlijk beter ging horen dan daarvoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lee Scratch Perry, die heb ik op Sziget gezien. Het was het hardste concert qua geluid, ooit. Ze hebben daar geen regels, je trommelvliezen reggae'de mee
.
Echt waar?? Rij jij in een bak van 33 jaar jong?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, ik heb weer voor twee jaar APK op m'n oude bak zitten. Voor de APK waren alleen nieuwe ruitenwissers nodig en moesten de koplampen gesteld worden, geen slechte score voor een auto van bijna 33 jaar oud
Ik zit netals Hondjes in het buitenland en ben bang dat wij het met internet zullen moeten doen.......best balen eigenlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
Bij Ziggo is nu op kanaal 15 de aankondiging van Secret Story die op dit kanaal 24/7 uitgezonden wordt
Mijn man kreeg van die blikken toen hij zijn dienstplicht moest vervullen. Die waren legergroen. Hij kreeg er ook iets bij waar hij een blik op warm kon maken, soort primitieve campingbrander. In die blikken zaten o.a. witte bonen in tomatensaus en corned beef.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een groot blik staan waar je mee moet kunnen overleven voor een tijdje na een kernbomaanval.
Die blikken werden in de jaren 60 verstrekt toen de russen nog het grote gevaar waren.
Inhoud: 72 noodbiscuits ca. 1kg.
Acht biscuits zijn een noodmaaltijd en bevatten ca. 520 calorieën.
Indien het gesloten blik koel en droog bewaard, jarenlang houdbaar.
In overleg met en volgens receptuur van het ministerie van landbouw en visserij vervaardigd door Victoria datum: november 1961
![]()
[ afbeelding ]
Op de mijne zitten wel wat roestplekjes.
Yep, een Mercedes uit 1978. Hij ziet er wat slordig uit maar is technisch erg goed. Heeft ook nog maar 190.000 km gereden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Echt waar?? Rij jij in een bak van 33 jaar jong?
Dat is inderdaad zonde. Oude Volvo's van voor 1986, vooral de stationcars, zijn nog best wat waard.quote:Mijn schoonouders hadden een Volvo van meer dan 20 jaar oud, na het overlijden van schoonvader heeft schoonmoeder het ding weggegeven. WEGGEGEVEN!!!!
Als je het ding startte klonk hij als een tractor, maar hij deed het gewoon altijd. Zoop als een tempelier, was duur in de wegenbelasting en hij was inderdaad van ouwe mensen :-) Ruim 20 jaar en nog geen 120.000 op de teller. Als ze er al eens mee weggingen werd het ding bij thuiskomst, als het had geregend, helemaal droog gezeemd. Zat geen plekje aan die bak, nergens! Had die bak zo willen kopen, maar ze heeft niemand iets gevraagd.
Kun je nog gewoon kopen hoor. Worden links en rechts aangeboden met die verdomde verraderlijke aanmaakblokjes waarvan je bijna niet kon zien of ze nu wel of niet branden (maar wel voelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mijn man kreeg van die blikken toen hij zijn dienstplicht moest vervullen. Die waren legergroen. Hij kreeg er ook iets bij waar hij een blik op warm kon maken, soort primitieve campingbrander. In die blikken zaten o.a. witte bonen in tomatensaus en corned beef.
Alleen is het op TV maar een enkele stream ipv de keuze uit 4 helaasquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga er van uit dat de stream op internet en TV dezelde is en anders zet iemand het wel van TV op internet
Echt? Och zal ook best, legerdumps neem ik aan? Die dingen hebben jaren bij ons op zolder gelegen, samen met de rest van wat er nog van zijn PSU over was.Wel twee keer een brief van defensie gehad dat hij de zooi moest komen inleveren maar we hadden allebei iets van: als ze het willen hebben komen ze het maar halen. Nooit meer iets van gehoord.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je nog gewoon kopen hoor. Worden links en rechts aangeboden met die verdomde verraderlijke aanmaakblokjes waarvan je bijna niet kon zien of ze nu wel of niet branden (maar wel voelen)
Was een beetje een spiritus achtig iets volgens mij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je nog gewoon kopen hoor. Worden links en rechts aangeboden met die verdomde verraderlijke aanmaakblokjes waarvan je bijna niet kon zien of ze nu wel of niet branden (maar wel voelen)
Jep, staat mij ook bij. Ik heb ze maar even gebruikt, alleen tijdens de opleiding. Tijdens de parate diensttijd hadden we een grote legerkist onderin de tank staan met daarin blikken nasi, bami, soep, eieren en meer van die normale meuk plus natuurlijk een fatsoenlijke campingbrander.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Was een beetje een spiritus achtig iets volgens mij.
Nasi, bami etc. heb ik die man van mij nooit over gehoord, maar jij was misschien van wat lichtingen laterquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, staat mij ook bij. Ik heb ze maar even gebruikt, alleen tijdens de opleiding. Tijdens de parate diensttijd hadden we een grote legerkist onderin de tank staan met daarin blikken nasi, bami, soep, eieren en meer van die normale meuk plus natuurlijk een fatsoenlijke campingbrander.
80-3, zelfde functie, ook tankcommandant.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nasi, bami etc. heb ik die man van mij nooit over gehoord, maar jij was misschien van wat lichtingen laterOver een tank hoorde ik hem wel regelmatig, een Leopard. Hij was tank commandant, de ziel.
Hij diende nog onder Juultje, in Seedorf, 8 jaar eerder ongeveer. Zit zijn militair paspoort te zoeken, moet hier ergens in een la liggen. Maar als ik me goed herinner was hij van lichting 72-2. Opleiding in Amersfoort bij de Huzaren van Bordeel en daarna hop, richting oosterburen. Toen was het nog "koude oorlog".quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
80-3, zelfde functie, ook tankcommandant.
De eerste lichting onder Bea
Opleiding Bernardkazerne te A'foort, idd Huzaren. Rossen en raggen met het materiaal op de Vlasakkers. Koude oorlog, klopt, daar werd je dan ook erg mee gehersenspoeld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij diende nog onder Juultje, in Seedorf, 8 jaar eerder ongeveer. Zit zijn militair paspoort te zoeken, moet hier ergens in een la liggen. Maar als ik me goed herinner was hij van lichting 72-2. Opleiding in Amersfoort bij de Huzaren van Bordeel en daarna hop, richting oosterburen. Toen was het nog "koude oorlog".
Inderdaad, de Bernhardkazerne!!! Bestaat die nog trouwens?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Opleiding Bernardkazerne te A'foort, idd Huzaren. Rossen en raggen met het materiaal op de Vlasakkers. Koude oorlog, klopt, daar werd je dan ook erg mee gehersenspoeld.
Met dat ik het schrijf besef ik dat jij en ik het er eerder over gehad hebben. Het is en blijft een mooie en dierbare herinnering, vooral die oefeningen in Duitsland.
Ja, zo ook de Vlassakkers als oefenterrein. Vroeger kon je daar in de weekenden op, afgelopen jaar ben ik er nog een keer langs gereden maar bleek het afgesloten voor particulieren. Prachtig stukje natuur.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Inderdaad, de Bernhardkazerne!!! Bestaat die nog trouwens?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Mijn katten hebben een speklap uit de pan gepikt
was net verklaring maar nog niks gezegd, gebakken lucht dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef hondjes het volgende:
Gerucht gaat dat Moebarak is over en uit.
Oh jee. Wat Toverheks zegt, ik gebruik ook altijd deksels. Het is me één keer overkomen dat een bezoekkat vier gehaktballetjes uit een hete pan heeft verdonkeremaand. Nooit meer dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Mijn katten hebben een speklap uit de pan gepikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |