abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92588051
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat lukt mij eigenlijk ook nooit. :{
D_K ligt nu wat slaap in te halen, maar als ik dat ga doen slaap ik helemaal niet meer :P
pi_92588165
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

wie traden erop??? bekend of onbekend talent
Twee oude helden. Beide geboren in 1936. Eerst Lee "Scratch" Perry, één van de belangrijkste mensen uit de reggae-geschiedenis, in de grote zaal. Daarna direct door naar de kleine zaal voor Ebo Taylor, de Ghanese grondlegger van de Highlife-Afrobeat. Vooral dat tweede concert was erg goed.
pi_92588192
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Twee oude helden. Beide geboren in 1936. Eerst Lee "Scratch" Perry, één van de belangrijkste mensen uit de reggae-geschiedenis, in de grote zaal. Daarna direct door naar de kleine zaal voor Ebo Taylor, de Ghanese grondlegger van de Highlife-Afrobeat. Vooral dat tweede concert was erg goed.
oke nooit van gehoord maar leuk dat je leuke avond hebt gehad. ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 10 februari 2011 @ 14:26:34 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92588261
Lee Perry viel tegen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_92588390
quote:
5s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:26 schreef Copycat het volgende:
Lee Perry viel tegen?
Nee, dat niet (hoewel het wel wat vreemd is om hem het publiek toe te horen spreken over stoppen met roken) Hele strakke band, flink spacen en zo, maar tegen een Highlife-concert in een afgeladen kleine zaal kan zelfs hij niet op.
  donderdag 10 februari 2011 @ 14:32:39 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92588459
Klinkt als een goed feestje!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_92588630
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik zag gisteren promo van leverworst uit een blik, ga ik ook wel kijken, iets van hoe schadelijk of gezond blikvoedsel is.
moet nu wel aan me moeder denken, die had 2 groene blikken uit de oorlog nog afgesloten staan in de kast, weet niet waar het gebleven is maar vraag me wel nu af wat erin zat.
Ik heb ook nog een groot blik staan waar je mee moet kunnen overleven voor een tijdje na een kernbomaanval.

Die blikken werden in de jaren 60 verstrekt toen de russen nog het grote gevaar waren.

Inhoud: 72 noodbiscuits ca. 1kg.
Acht biscuits zijn een noodmaaltijd en bevatten ca. 520 calorieën.

Indien het gesloten blik koel en droog bewaard, jarenlang houdbaar.

In overleg met en volgens receptuur van het ministerie van landbouw en visserij vervaardigd door Victoria datum: november 1961

c_/

Op de mijne zitten wel wat roestplekjes.
pi_92588753
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een groot blik staan waar je mee moet kunnen overleven voor een tijdje na een kernbomaanval.

Die blikken werden in de jaren 60 verstrekt toen de russen nog het grote gevaar waren.

In overleg met en volgens receptuur van het ministerie van landbouw en visserij vervaardigd door Victoria datum: november 1961

c_/

[ afbeelding ]

Wat cool :D
  donderdag 10 februari 2011 @ 14:41:28 #209
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92588785
Ja, slowchat kan hier oO<
pi_92588873
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Marrije het volgende:
Ja, slowchat kan hier oO<
Ik wil zo ff boodschappen doen...Chatten doen we later :*
pi_92588939
Lee Scratch Perry, die heb ik op Sziget gezien :D. Het was het hardste concert qua geluid, ooit. Ze hebben daar geen regels, je trommelvliezen reggae'de mee :').
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 10 februari 2011 @ 14:45:58 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92588977
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik wil zo ff boodschappen doen...Chatten doen we later :*
prima, ik ben best flexibel
pi_92589162
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lee Scratch Perry, die heb ik op Sziget gezien :D. Het was het hardste concert qua geluid, ooit. Ze hebben daar geen regels, je trommelvliezen reggae'de mee :').
Dan moet George Clinton op Sziget helemaal hard gaan. Die is in Paradiso soms al op het randje. Na een concert van hem dacht ik nog dat het wel meeviel tot ik twee weken later opeens toch wel weer behoorlijk beter ging horen dan daarvoor.
pi_92590422
Zo, ik heb weer voor twee jaar APK op m'n oude bak zitten. Voor de APK waren alleen nieuwe ruitenwissers nodig en moesten de koplampen gesteld worden, geen slechte score voor een auto van bijna 33 jaar oud :+
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:36:39 #215
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_92590848
Bij Ziggo is nu op kanaal 15 de aankondiging van Secret Story die op dit kanaal 24/7 uitgezonden wordt :9
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_92591010
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, ik heb weer voor twee jaar APK op m'n oude bak zitten. Voor de APK waren alleen nieuwe ruitenwissers nodig en moesten de koplampen gesteld worden, geen slechte score voor een auto van bijna 33 jaar oud :+
Echt waar?? Rij jij in een bak van 33 jaar jong?
Mijn schoonouders hadden een Volvo van meer dan 20 jaar oud, na het overlijden van schoonvader heeft schoonmoeder het ding weggegeven. WEGGEGEVEN!!!!
Als je het ding startte klonk hij als een tractor, maar hij deed het gewoon altijd. Zoop als een tempelier, was duur in de wegenbelasting en hij was inderdaad van ouwe mensen :-) Ruim 20 jaar en nog geen 120.000 op de teller. Als ze er al eens mee weggingen werd het ding bij thuiskomst, als het had geregend, helemaal droog gezeemd. Zat geen plekje aan die bak, nergens! Had die bak zo willen kopen, maar ze heeft niemand iets gevraagd.
pi_92591063
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
Bij Ziggo is nu op kanaal 15 de aankondiging van Secret Story die op dit kanaal 24/7 uitgezonden wordt :9
Ik zit netals Hondjes in het buitenland en ben bang dat wij het met internet zullen moeten doen.......best balen eigenlijk.
pi_92591249
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef Coos het volgende:

[..]

c_/

[ afbeelding ]

Mijn man kreeg van die blikken toen hij zijn dienstplicht moest vervullen. Die waren legergroen. Hij kreeg er ook iets bij waar hij een blik op warm kon maken, soort primitieve campingbrander. In die blikken zaten o.a. witte bonen in tomatensaus en corned beef.
pi_92591264
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:40 schreef spuitje het volgende:

[..]

Echt waar?? Rij jij in een bak van 33 jaar jong?
Yep, een Mercedes uit 1978. Hij ziet er wat slordig uit maar is technisch erg goed. Heeft ook nog maar 190.000 km gereden.
quote:
Mijn schoonouders hadden een Volvo van meer dan 20 jaar oud, na het overlijden van schoonvader heeft schoonmoeder het ding weggegeven. WEGGEGEVEN!!!!
Als je het ding startte klonk hij als een tractor, maar hij deed het gewoon altijd. Zoop als een tempelier, was duur in de wegenbelasting en hij was inderdaad van ouwe mensen :-) Ruim 20 jaar en nog geen 120.000 op de teller. Als ze er al eens mee weggingen werd het ding bij thuiskomst, als het had geregend, helemaal droog gezeemd. Zat geen plekje aan die bak, nergens! Had die bak zo willen kopen, maar ze heeft niemand iets gevraagd.
Dat is inderdaad zonde. Oude Volvo's van voor 1986, vooral de stationcars, zijn nog best wat waard.
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:46:38 #220
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_92591286
Ik ga er van uit dat de stream op internet en TV dezelde is en anders zet iemand het wel van TV op internet ;)
pi_92591455
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef spuitje het volgende:

[..]

Mijn man kreeg van die blikken toen hij zijn dienstplicht moest vervullen. Die waren legergroen. Hij kreeg er ook iets bij waar hij een blik op warm kon maken, soort primitieve campingbrander. In die blikken zaten o.a. witte bonen in tomatensaus en corned beef.
Kun je nog gewoon kopen hoor. Worden links en rechts aangeboden met die verdomde verraderlijke aanmaakblokjes waarvan je bijna niet kon zien of ze nu wel of niet branden (maar wel voelen :') )
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:50:52 #222
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_92591459
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga er van uit dat de stream op internet en TV dezelde is en anders zet iemand het wel van TV op internet ;)
Alleen is het op TV maar een enkele stream ipv de keuze uit 4 helaas :P

Oja, en hoi @iedereen :s)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:59:00 #223
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_92591816
Is het al zeker dan dat er 4 streams op internet komen?
pi_92591850
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Kun je nog gewoon kopen hoor. Worden links en rechts aangeboden met die verdomde verraderlijke aanmaakblokjes waarvan je bijna niet kon zien of ze nu wel of niet branden (maar wel voelen :') )
Echt? Och zal ook best, legerdumps neem ik aan? Die dingen hebben jaren bij ons op zolder gelegen, samen met de rest van wat er nog van zijn PSU over was.Wel twee keer een brief van defensie gehad dat hij de zooi moest komen inleveren maar we hadden allebei iets van: als ze het willen hebben komen ze het maar halen. Nooit meer iets van gehoord.
pi_92591916
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Was een beetje een spiritus achtig iets volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')