quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk dat is nuttige info. Die had de bank ook kunnen moeten verstrekken.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ze moeten dan toch een door jou ondertekende machtiging kunnen overleggen?
Ja maar jij hebt geen tieten!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef Jian het volgende:
Ik had allang gezegd dat het zo werkt, maar nee, meneer gelooft het niet en dan komt er een Sheila binnen en die zegt hetzelfde en dan is het ineens Hoezee, een engel met een oplossing
Ik moest gelijk aan je denken toen ik het hoordequote:Op donderdag 10 februari 2011 01:22 schreef Coos het volgende:
Marcel van Dam: de ideologie van de pvda is een dood paard waar zelfs Job Cohen geen beweging meer in krijgt.
Dat is een goed teken!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan je denken toen ik het hoorde
Laten we daarom hier in de SC dit hele artikel nog even allemaal doorlezen en vergeet niet daarna het los zand uit je ogen te wrijven.quote:"De islamitische Mozart, de islamitische Gerard Reve, de islamitische Bill Gates, ze bestaan niet want zonder vrijheid is er geen creativiteit. De islam is een ideologie die zich vooral onderscheidt in moord en doodslag en die alleen maar maatschappijen kan voortbrengen die achterlijk en verpauperd zijn".
quote:PVV: tuig bij elkaar zetten
door Paul Jansen en Dennis Naaktgeboren
DEN HAAG - Asociale veelplegers moeten worden geïsoleerd in speciale tuigdorpen met wooncontainers, ver buiten de bewoonde wereld.
„Veelplegers moeten verplicht uit de wijken worden gehaald en naar zo’n tuigdorp gestuurd”, aldus Wilders. „Daar worden ze in wooncontainers geplaatst. Als het om minderjarigen gaat, moet ook hun familie mee. Zet al het schorriemorrie bij elkaar.”
Volledig mee eens, met die PVV wat dit betreft. Overigens ook met het andere artikel, want volgens mij hebben ze wel een punt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef Marrije het volgende:
Oh gut, komen die containers weer hoor.
Telegraaf
[..]
quote:'Exitpoll voor emigranten'
AMSTERDAM - Nederlanders die ons land verlaten, moeten aangeven waarom zij emigreren. Dat vindt de PVV.
Met de zogenoemde exitpoll wil PVV-Kamerlid Sietse Fritsma te weten komen waarom ze vertrekken. Hij wil namelijk kijken of er iets te doen is zodat ze blijven, weet Sp!ts.
"Het lijkt erop dat de Nederlanders met kennis vertrekken en we er slecht opgeleide Polen voor terugkrijgen”, zegt hij naar aanleiding van de immigratie- en emigratiecijfers van het CBS
Ze hebben wel vaker een punt, alleen is het niet politiek correct om dat te zeggen. Pas als een andere partij met het betreffend idee aan de haal gaat is het ineens salonfähigquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volledig mee eens, met die PVV wat dit betreft. Overigens ook met het andere artikel, want volgens mij hebben ze wel een punt.
[..]
Ik vind het nog een softe en halfbakken oplossing. Mogen het geen zeecontainers zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef Marrije het volgende:
Oh gut, komen die containers weer hoor.
Telegraaf
[..]
Daar let ik wat minder op om eerlijk te zijn. Dwars door alle partijen heen weet ik voor mijzelf nog wel te beoordelen wat ik juist of onjuist vindt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben wel vaker een punt, alleen is het niet politiek correct om dat te zeggen. Pas als een andere partij met het betreffend idee aan de haal gaat is het ineens salonfähig
Als het kan plaatsen bij de vloedlijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het nog een softe en halfbakken oplossing. Mogen het geen zeecontainers zijn?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het kan plaatsen bij de vloedlijn
Jij bent je roeping duidelijk misgelopen. Als creatief voor Endemol of Talpa zou je een vermogen kunnen verdienen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met natuurlijk camera's erop, een stream of wat moet kunnen
quote:PVV-docent doelwit boze leerlingen
BOLSWARD - Een docent van het Marne College in Bolsward is woensdag tijdens een lawaaidemonstratie mikpunt geworden van actievoerders.
Volgens de actiegroep hebben leerlingen moeite met docent Jelle Hiemstra, die op de vierde plek op de lijst voor de provinciale statenverkiezingen staat. “Ze vinden het onaanvaardbaar dat iemand met een extremistische politieke ideologie lesgeeft aan jongeren.”
Volgens rector Klaas Wiebe van der Hoek zijn er echter nooit klachten over de docent binnengekomen. Hij vindt de ophef dan ook overtrokken. “Veel leraren zijn politiek actief. Hier op school een stuk of tien, denk ik. Voor hen heeft nooit iemand belangstelling. Nu is er een leraar die zich publiekelijk kandideert voor de PVV en breekt de hel los.”
Ja hoor een artikel van die andere fanaten, die van Joop, astublieft zeg, mag ik me onthouden. De ziel; De dichter Aboe Noewas opvoeren als een voorbeeld van Islamitisch vrij dichten, maar vergeten te vertellen dat ze hem daarvoor later in de bak gegooid hebben en waarschijnlijk ook vermoord.quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:17 schreef Coos het volgende:
De grote blonde leider maandag voor de rechtbank:
[..]
Laten we daarom hier in de SC dit hele artikel nog even allemaal doorlezen en vergeet niet daarna het los zand uit je ogen te wrijven.![]()
http://www.joop.nl/opinie(...)n_godwinnende_geert/
Die Greet kleunt bij gebrek aan echte argumenten steeds vaker de plank volkomen mis.
http://www.joop.nl/politi(...)op_abortus_inperken/
![]()
Details Jian, details...quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor een artikel van die andere fanaten, die van Joop, astublieft zeg, mag ik me onthouden. De ziel; De dichter Aboe Noewas opvoeren als een voorbeeld van Islamitisch vrij dichten, maar vergeten te vertellen dat ze hem daarvoor later in de bak gegooid hebben en waarschijnlijk ook vermoord.
Bij eb.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het kan plaatsen bij de vloedlijn
Ja over blik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Coosie...vanavond de wilde keuken
Ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even een testje... Werkt deze stream bij jullie?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
staat daar wel een hard briesje de camera gaat steeds beetje op en neerquote:
Jupsquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik zag gisteren promo van leverworst uit een blik, ga ik ook wel kijken, iets van hoe schadelijk of gezond blikvoedsel is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja over blik.
Lees in de gids dat hij een heel schaap wil inblikken.
Lolquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh gelukkig! Bij mij niet namelijk![]()
Grappig, wil je op de zaak even kijken naar de bouw van de nieuwe zaak, maar dat kan dan niet omdat de zaak een proxyserver heeft die dat blokkeert.
Ga je lekker vroeg naar bed....Ik wil wel vroeg maar dat zal wel niet lukkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee concerten gezien in Paradiso gisteravond, ik ben redelijk kapot vandaag
Als het de bedoeling is dat we een smakeloos betondorp in aanbouw kunnen volgen via die stream, ja dan werkt ie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat lukt mij eigenlijk ook nooit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je lekker vroeg naar bed....Ik wil wel vroeg maar dat zal wel niet lukken
wie traden erop??? bekend of onbekend talentquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee concerten gezien in Paradiso gisteravond, ik ben redelijk kapot vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |