Ik vind dat huilie gedoe. Blijf dan maar daar ten eerstequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zij had ook lak aan veel zaken denk ik? Nederlands paspoort, woonachtig in Engeland, veroordeeld voor drugssmokkel.
Maar dat maakt nog niet dat je, wanneer je aan een demonstratie meedoet, gemarteld en ter dood veroordeeld hoeft te worden en al helemaal niet dat je familie geen afscheid van je kan nemen.
Ja hoor, een medewerker van een bank is gewoon een loonslaaf hoor, die vertelt jou precies wat zijn baas hem/haar voorschrijft te vertellen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet dat banken niet fris zijn, maar de individuele medewerker die je aan de telefoon krijgt heeft toch totaal geen belang bij het voorliegen van klanten? Ik ga er vanuit dat zij wel redelijk integer zijn.
Ik loop binnenkort wel even het hoofdkantoor binnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor, een medewerker van een bank is gewoon een loonslaaf hoor, die vertelt jou precies wat zijn baas hem/haar voorschrijft te vertellen.
Dat enthousiasme over zo;n oefeninterland, ik kan het niet opbrengen hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Over twee minuten zegt Remlof dat het 3-0 is
Ik zit relaxt te kijken, ben niet enthousiast of opgewonden, maar jij zei dat het zo mooi was, een voetbalwedstrijd met Ambilight, vandaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat enthousiasme over zo;n oefeninterland, ik kan het niet opbrengen hoor
Nou is het mooi of niet mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit relaxt te kijken, ben niet enthousiast of opgewonden, maar jij zei dat het zo mooi was, een voetbalwedstrijd met Ambilight, vandaar.
Ik vind het niet alleen mooi bij voetbal. Het verlengt min of meer het scherm en is bij alles fraai.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou is het mooi of niet mooisfeerverhogend toch ?
Ja maar dat bedoel ik hondjes, je hebt wel gelijk maar je krijgt het niet van ze, behalve wanneer je maar lang en hard genoeg zeikt en doordramtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef hondjes het volgende:
In Spanje halen ze het er ook zo af.
Vertelde toch laatst van die 1000 euro aan electriciteit, zomaar eraf gehaald van mijn Spaanse bank..
En je kan er flikker aan doen, zei dochter.
heb nog steeds 500 euro tegoed van Telefonica, heeft dat er ook zomaar afgehaald.
Ook een keer in Nederland bij de ING, ben net zo lang aan de telefoon gebleven , geloof een uur en toen zei ze
..mevrouw u heeft gelijk , wij storten het terug...
Goed, het zijn dus vieze gore smerige oplichters. Dat wisten we al wel, maar dat ze dat vol blijven houden na een keer of vijf bellen vind ik dan wel heel erg laag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik hondjes, je hebt wel gelijk maar je krijgt het niet van ze, behalve wanneer je maar lang en hard genoeg zeikt en doordramt
Lager dan banken hebben we niet Teun, dat wist je toch wel hèquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, het zijn dus vieze gore smerige oplichters. Dat wisten we al wel, maar dat ze dat vol blijven houden na een keer of vijf bellen vind ik dan wel heel erg laag.
Jian, ik heb hemel en aarde bewogen, ze aangesproken op dat verhaal destijds bij Tros Radar (daar speelde toen ook zoiets), etc. etc. Ik ben terug gebeld, omdat ze zei "Ik wil het toch nog even voor de zekerheid elders navragen". Als dan keer op keer gezegd wordt door verschillende mensen dat je een civiele procedure moet starten, dan ga ik dat uiteindelijk wel geloven. Ondanks dat ik weet dat het laaierlichters zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Lager dan banken hebben we niet Teun, dat wist je toch wel hè
Heb je gevraagd of ze e.e.a. zwart op wit wilden stellen, of desnoods de door jouw opgetekende situatie even als een correcte weergave van hetgeen dat speelt willen ondertekenen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jian, ik heb hemel en aarde bewogen, ze aangesproken op dat verhaal destijds bij Tros Radar (daar speelde toen ook zoiets), etc. etc. Ik ben terug gebeld, omdat ze zei "Ik wil het toch nog even voor de zekerheid elders navragen". Als dan keer op keer gezegd wordt door verschillende mensen dat je een civiele procedure moet starten, dan ga ik dat uiteindelijk wel geloven. Ondanks dat ik weet dat het laaierlichters zijn.
Nee, ik heb uiteindelijk opgegeven, omdat het "maar" om ¤ 150,- ging en aan het einde van de rit dacht "Sterf maar met je teringzooi, stik er maar in!"quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of ze e.e.a. zwart op wit wilden stellen, of desnoods de door jouw opgetekende situatie even als een correcte weergave van hetgeen dat speelt willen ondertekenen?
Net als zovelen. Heb je geen rechtsbijstandverzekering dan. Een advocaat zegt gewoon, okee dat is kat in het bakkie en gaat aan werk, moet je kijken hoe snel ze in zon geval over de brug komen, want dat kost geldquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik heb uiteindelijk opgegeven, omdat het "maar" om ¤ 150,- ging en aan het einde van de rit dacht "Sterf maar met je teringzooi, stik er maar in!"
Dat heb ik gehad met Univé. Die muts uit Nunspeet had ook haar dochter van 19 daar verzekerd en die schreven af van haar rekening in plaats van dochter's rekening. Bellen levert op dat je dat via de site moet doen. Maar via de site moet je eerst een account aanmaken, gedoe allemaal. Dan blijkt dat je het nergens op die site kunt doen en moet je weer bellen. Zeggen ze dat het schriftelijk moet, maar per email mag het ook. Per email gedaan, overduidelijk en met vet schrift dat mevrouw van rekening x moet en dochter van rekening y. Schrijven ze nu alles af van dochterquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef hondjes het volgende:
Dat zelfde gezeik heb ik met zorgverzekering.
Jep. via diezelfde SNSquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Net als zovelen. Heb je geen rechtsbijstandverzekering dan. Een advocaat zegt gewoon, okee dat is kat in het bakkie en gaat aan werk, moet je kijken hoe snel ze in zon geval over de brug komen, want dat kost geld
nee ga douschen en doc kijken om 11 uur, maak er eens een vroegertje van vanavond.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis half 11, ik heb net mn avondeten naar binnen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep. via diezelfde SNS
Edit: en met een eigen risico van ¤ 100,- per zaak
een automatische incasso kun je in principe 56 dagen terug halen. Een eenmalige niet. Wat je wel kunt doen is via je bank een MOI formulier [melding onterechte incasso] de bank verstuurt deze naar het bedrijf dat heeft geincasseerd. Als deze geen machtiging kunnen overleggen wordt het bedrag teruggestort.Misschin heb je er iets aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het destijds per telefoon afgehandeld. Ik ga alsnog een keer een klachtenformulier invullen, kijken of er via die route wat meer uitkomt. Maar ik denk van niet, want ze waren zeer stellig, ook bij het navragen en terugbellen.
okeequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ga douschen en doc kijken om 11 uur, maak er eens een vroegertje van vanavond.
Kijk dat is nuttige info. Die had de bank ook kunnen moeten verstrekken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef 2live het volgende:
[..]
een automatische incasso kun je in principe 56 dagen terug halen. Een eenmalige niet. Wat je wel kunt doen is via je bank een MOI formulier [melding onterechte incasso] de bank verstuurt deze naar het bedrijf dat heeft geincasseerd. Als deze geen machtiging kunnen overleggen wordt het bedrag teruggestort.Misschin heb je er iets aan.
Ik zit mijzelf al voor te bereiden op papierwerk, thnxquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef 2live het volgende:
[..]
een automatische incasso kun je in principe 56 dagen terug halen. Een eenmalige niet. Wat je wel kunt doen is via je bank een MOI formulier [melding onterechte incasso] de bank verstuurt deze naar het bedrijf dat heeft geincasseerd. Als deze geen machtiging kunnen overleggen wordt het bedrag teruggestort.Misschin heb je er iets aan.
Helemaal, zo is tquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit mijzelf al voor te bereiden op papierwerk, thnx![]()
Neuken?
Da's dan ¤ 150.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit mijzelf al voor te bereiden op papierwerk, thnx![]()
Neuken?
Ik ben niet kwaad hoor. Dat duurt bij mij hooguit een paar uurtjes, dan kan ik het wel van mij afschudden. Maar vergeten doe ik nooitquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel humor als je kwaad bent.
Via automatische incassoquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deal!!![]()
Hoe wil je het overmaken?
quote:
als er een rls aankomt ben ik meteen weer terug op FOK. Voelt weer ouderwets goed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ik vind het wel erg leuk dat ze haar hoofd hier weer laat zien
Mooi mooi, hou dat vast, ook tijdens "herrie"quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef 2live het volgende:
[..]
als er een rls aankomt ben ik meteen weer terug op FOK. Voelt weer ouderwets goed.
Dat is niet helemaal waar, ik had al eerder aangegeven dat ik een schriftelijke klacht zou indienen. Kortom, je was vanavond best heel belangrijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef Jian het volgende:
Ik had allang gezegd dat het zo werkt, maar nee, meneer gelooft het niet en dan komt er een Sheila binnen en die zegt hetzelfde en dan is het ineens Hoezee, een engel met een oplossing
ben je nou jaloers omdat hij niet aan jou vroeg om te neuken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef Jian het volgende:
Ik had allang gezegd dat het zo werkt, maar nee, meneer gelooft het niet en dan komt er een Sheila binnen en die zegt hetzelfde en dan is het ineens Hoezee, een engel met een oplossing
Ik heb geen tieten, dat red ik nooitquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, ik had al eerder aangegeven dat ik een schriftelijke klacht zou indienen. Kortom, je was vanavond best heel belangrijk![]()
![]()
Alleen heeft 2live wel een streepje voor, die credits moet jij nog verdienen
Ik weet ook niet of 2live die heeft. Maar voor een paar duizend euro zijn die er wel aan te plakkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten, dat red ik nooit
Ga nou maar slapen Teun, genoeg opwinding voor je vandaag, denk aan je tikkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hou er wel rekening mee dat ik na de financiering en plaatsing van één tiet weg ben
Toch wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Lager dan banken hebben we niet Teun, dat wist je toch wel hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |