een automatische incasso kun je in principe 56 dagen terug halen. Een eenmalige niet. Wat je wel kunt doen is via je bank een MOI formulier [melding onterechte incasso] de bank verstuurt deze naar het bedrijf dat heeft geincasseerd. Als deze geen machtiging kunnen overleggen wordt het bedrag teruggestort.Misschin heb je er iets aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het destijds per telefoon afgehandeld. Ik ga alsnog een keer een klachtenformulier invullen, kijken of er via die route wat meer uitkomt. Maar ik denk van niet, want ze waren zeer stellig, ook bij het navragen en terugbellen.
okeequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ga douschen en doc kijken om 11 uur, maak er eens een vroegertje van vanavond.
Kijk dat is nuttige info. Die had de bank ook kunnen moeten verstrekken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef 2live het volgende:
[..]
een automatische incasso kun je in principe 56 dagen terug halen. Een eenmalige niet. Wat je wel kunt doen is via je bank een MOI formulier [melding onterechte incasso] de bank verstuurt deze naar het bedrijf dat heeft geincasseerd. Als deze geen machtiging kunnen overleggen wordt het bedrag teruggestort.Misschin heb je er iets aan.
Ik zit mijzelf al voor te bereiden op papierwerk, thnxquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef 2live het volgende:
[..]
een automatische incasso kun je in principe 56 dagen terug halen. Een eenmalige niet. Wat je wel kunt doen is via je bank een MOI formulier [melding onterechte incasso] de bank verstuurt deze naar het bedrijf dat heeft geincasseerd. Als deze geen machtiging kunnen overleggen wordt het bedrag teruggestort.Misschin heb je er iets aan.
Helemaal, zo is tquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit mijzelf al voor te bereiden op papierwerk, thnx![]()
Neuken?
Da's dan ¤ 150.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit mijzelf al voor te bereiden op papierwerk, thnx![]()
Neuken?
Ik ben niet kwaad hoor. Dat duurt bij mij hooguit een paar uurtjes, dan kan ik het wel van mij afschudden. Maar vergeten doe ik nooitquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel humor als je kwaad bent.
Via automatische incassoquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deal!!![]()
Hoe wil je het overmaken?
quote:
als er een rls aankomt ben ik meteen weer terug op FOK. Voelt weer ouderwets goed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ik vind het wel erg leuk dat ze haar hoofd hier weer laat zien
Mooi mooi, hou dat vast, ook tijdens "herrie"quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef 2live het volgende:
[..]
als er een rls aankomt ben ik meteen weer terug op FOK. Voelt weer ouderwets goed.
Dat is niet helemaal waar, ik had al eerder aangegeven dat ik een schriftelijke klacht zou indienen. Kortom, je was vanavond best heel belangrijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef Jian het volgende:
Ik had allang gezegd dat het zo werkt, maar nee, meneer gelooft het niet en dan komt er een Sheila binnen en die zegt hetzelfde en dan is het ineens Hoezee, een engel met een oplossing
ben je nou jaloers omdat hij niet aan jou vroeg om te neuken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef Jian het volgende:
Ik had allang gezegd dat het zo werkt, maar nee, meneer gelooft het niet en dan komt er een Sheila binnen en die zegt hetzelfde en dan is het ineens Hoezee, een engel met een oplossing
Ik heb geen tieten, dat red ik nooitquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, ik had al eerder aangegeven dat ik een schriftelijke klacht zou indienen. Kortom, je was vanavond best heel belangrijk![]()
![]()
Alleen heeft 2live wel een streepje voor, die credits moet jij nog verdienen
Ik weet ook niet of 2live die heeft. Maar voor een paar duizend euro zijn die er wel aan te plakkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten, dat red ik nooit
Ga nou maar slapen Teun, genoeg opwinding voor je vandaag, denk aan je tikkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hou er wel rekening mee dat ik na de financiering en plaatsing van één tiet weg ben
Toch wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Lager dan banken hebben we niet Teun, dat wist je toch wel hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |