abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92566313
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ze was danseres in Engeland als ik het allemaal goed onthouden heb.
Jep, daar stond ook een foto van afgebeeld in de Telegraaf :Y
pi_92566396
Hoe dan ook, ik vind het schandaleus dat EU politici een goede band met zo'n land willen onderhouden en Nederland oproepen om te matigen in z'n reacties.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:47:23 #93
241662 Jian
Well, well, well
pi_92566477
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En er dan achter komen dat bank x niet veel anders is dan bank y. Ik schiet er niet zoveel mee op denk ik.
Ik ben het met heks eens hoor, ik heb zoiets nog niet meegemaakt, jawel onterechte afschrijvingen, maar niet dat dat bank haar handjes in onschuld waste en dat de poen pleite was. Dat kan ook niet zomaar, maar goed.
pi_92566497
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het schandaleus dat EU politici een goede band met zo'n land willen onderhouden en Nederland oproepen om te matigen in z'n reacties.
hashahahaha laat Remlof nou ff met rust, die zit op de CAMPINGZENDER >:)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92566739
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik ben het met heks eens hoor, ik heb zoiets nog niet meegemaakt, jawel onterechte afschrijvingen, maar niet dat dat bank haar handjes in onschuld waste en dat de poen pleite was. Dat kan ook niet zomaar, maar goed.
Ik heb het destijds per telefoon afgehandeld. Ik ga alsnog een keer een klachtenformulier invullen, kijken of er via die route wat meer uitkomt. Maar ik denk van niet, want ze waren zeer stellig, ook bij het navragen en terugbellen.
pi_92566846
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hashahahaha laat Remlof nou ff met rust, die zit op de CAMPINGZENDER >:)
Remlof weet in de verste verte niet waar hij om vraag met z'n EU superstaat. Ik laat hem maar in de waan dat het fijn is om daar in te leven.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:53:34 #97
241662 Jian
Well, well, well
pi_92566941
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik heb het destijds per telefoon afgehandeld. Ik ga alsnog een keer een klachtenformulier invullen, kijken of er via die route wat meer uitkomt. Maar ik denk van niet, want ze waren zeer stellig, ook bij het navragen en terugbellen.
Joh geloof mij nou die banken zijn zo corrupt als de pest en die spelden jou liever wat op de mouw dan dat ze betalen,maar dat wil nog niet zeggen dat ze in hun recht staan. Nogmaals eerst het bewijs van jouw ondertekening overleggen en anders terugstorten, dat is de regel
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 21:55:10 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92567069
"Huntertjuuuh!!" :') :')
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_92567108
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Jian het volgende:

[..]

Joh geloof mij nou die banken zijn zo corrupt als de pest en die spelden jou liever wat op de mouw dan dat ze betalen,maar dat wil nog niet zeggen dat ze in hun recht staan. Nogmaals eerst het bewijs van jouw ondertekening overleggen en anders terugstorten, dat is de regel
Ik weet dat banken niet fris zijn, maar de individuele medewerker die je aan de telefoon krijgt heeft toch totaal geen belang bij het voorliegen van klanten? Ik ga er vanuit dat zij wel redelijk integer zijn.
pi_92567150
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Jian het volgende:

[..]

luister nu eens naar Jian teun, hij poste eerder over zijn banktransactie`s wat wel en niet mag, ga gewoon tijd erin steken en je geld terug halen is niet niks 150 euro zijn ze njou helemaal van de pot gerukt.
pi_92567185
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Zij had ook lak aan veel zaken denk ik? Nederlands paspoort, woonachtig in Engeland, veroordeeld voor drugssmokkel.

Maar dat maakt nog niet dat je, wanneer je aan een demonstratie meedoet, gemarteld en ter dood veroordeeld hoeft te worden en al helemaal niet dat je familie geen afscheid van je kan nemen.
Ik vind dat huilie gedoe. Blijf dan maar daar ten eerste
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:56:48 #102
241662 Jian
Well, well, well
pi_92567223
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik weet dat banken niet fris zijn, maar de individuele medewerker die je aan de telefoon krijgt heeft toch totaal geen belang bij het voorliegen van klanten? Ik ga er vanuit dat zij wel redelijk integer zijn.
Ja hoor, een medewerker van een bank is gewoon een loonslaaf hoor, die vertelt jou precies wat zijn baas hem/haar voorschrijft te vertellen.
pi_92567419
Over twee minuten zegt Remlof dat het 3-0 is :P
pi_92567559
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja hoor, een medewerker van een bank is gewoon een loonslaaf hoor, die vertelt jou precies wat zijn baas hem/haar voorschrijft te vertellen.
Ik loop binnenkort wel even het hoofdkantoor binnen :')
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:01:07 #105
241662 Jian
Well, well, well
pi_92567582
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Over twee minuten zegt Remlof dat het 3-0 is :P
Dat enthousiasme over zo;n oefeninterland, ik kan het niet opbrengen hoor :O
pi_92567666
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat enthousiasme over zo;n oefeninterland, ik kan het niet opbrengen hoor :O
Ik zit relaxt te kijken, ben niet enthousiast of opgewonden, maar jij zei dat het zo mooi was, een voetbalwedstrijd met Ambilight, vandaar.
pi_92567693
ff nieuwsuur kijken
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:02:51 #108
241662 Jian
Well, well, well
pi_92567722
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik zit relaxt te kijken, ben niet enthousiast of opgewonden, maar jij zei dat het zo mooi was, een voetbalwedstrijd met Ambilight, vandaar.
Nou is het mooi of niet mooi ^O^ sfeerverhogend toch ?
pi_92568045
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Jian het volgende:

[..]

Nou is het mooi of niet mooi ^O^ sfeerverhogend toch ?
Ik vind het niet alleen mooi bij voetbal. Het verlengt min of meer het scherm en is bij alles fraai.
pi_92568142
In Spanje halen ze het er ook zo af.
Vertelde toch laatst van die 1000 euro aan electriciteit, zomaar eraf gehaald van mijn Spaanse bank..
En je kan er flikker aan doen, zei dochter.
heb nog steeds 500 euro tegoed van Telefonica, heeft dat er ook zomaar afgehaald.

Ook een keer in Nederland bij de ING, ben net zo lang aan de telefoon gebleven , geloof een uur en toen zei ze
..mevrouw u heeft gelijk , wij storten het terug...
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:11:10 #111
241662 Jian
Well, well, well
pi_92568357
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef hondjes het volgende:
In Spanje halen ze het er ook zo af.
Vertelde toch laatst van die 1000 euro aan electriciteit, zomaar eraf gehaald van mijn Spaanse bank..
En je kan er flikker aan doen, zei dochter.
heb nog steeds 500 euro tegoed van Telefonica, heeft dat er ook zomaar afgehaald.

Ook een keer in Nederland bij de ING, ben net zo lang aan de telefoon gebleven , geloof een uur en toen zei ze
..mevrouw u heeft gelijk , wij storten het terug...

Ja maar dat bedoel ik hondjes, je hebt wel gelijk maar je krijgt het niet van ze, behalve wanneer je maar lang en hard genoeg zeikt en doordramt
pi_92568622
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja maar dat bedoel ik hondjes, je hebt wel gelijk maar je krijgt het niet van ze, behalve wanneer je maar lang en hard genoeg zeikt en doordramt
Goed, het zijn dus vieze gore smerige oplichters. Dat wisten we al wel, maar dat ze dat vol blijven houden na een keer of vijf bellen vind ik dan wel heel erg laag. -O-
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:16:03 #113
241662 Jian
Well, well, well
pi_92568729
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Goed, het zijn dus vieze gore smerige oplichters. Dat wisten we al wel, maar dat ze dat vol blijven houden na een keer of vijf bellen vind ik dan wel heel erg laag. -O-
Lager dan banken hebben we niet Teun, dat wist je toch wel hè
pi_92568882
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Lager dan banken hebben we niet Teun, dat wist je toch wel hè
Jian, ik heb hemel en aarde bewogen, ze aangesproken op dat verhaal destijds bij Tros Radar (daar speelde toen ook zoiets), etc. etc. Ik ben terug gebeld, omdat ze zei "Ik wil het toch nog even voor de zekerheid elders navragen". Als dan keer op keer gezegd wordt door verschillende mensen dat je een civiele procedure moet starten, dan ga ik dat uiteindelijk wel geloven. Ondanks dat ik weet dat het laaierlichters zijn.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:21:24 #115
241662 Jian
Well, well, well
pi_92569121
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Jian, ik heb hemel en aarde bewogen, ze aangesproken op dat verhaal destijds bij Tros Radar (daar speelde toen ook zoiets), etc. etc. Ik ben terug gebeld, omdat ze zei "Ik wil het toch nog even voor de zekerheid elders navragen". Als dan keer op keer gezegd wordt door verschillende mensen dat je een civiele procedure moet starten, dan ga ik dat uiteindelijk wel geloven. Ondanks dat ik weet dat het laaierlichters zijn.
Heb je gevraagd of ze e.e.a. zwart op wit wilden stellen, of desnoods de door jouw opgetekende situatie even als een correcte weergave van hetgeen dat speelt willen ondertekenen?
pi_92569417
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Jian het volgende:

[..]

Heb je gevraagd of ze e.e.a. zwart op wit wilden stellen, of desnoods de door jouw opgetekende situatie even als een correcte weergave van hetgeen dat speelt willen ondertekenen?
Nee, ik heb uiteindelijk opgegeven, omdat het "maar" om ¤ 150,- ging en aan het einde van de rit dacht "Sterf maar met je teringzooi, stik er maar in!"
pi_92569596
Dat zelfde gezeik heb ik met zorgverzekering.
Alle papieren liggen bij CVZ al maanden en ben nog steeds niet verzekerd.
Zoon die bij Independer heeft gewerkt en nu een eigen site heeft, heeft meerdere keren gebeld, omdat hij meer verstand van verzekering heeft.
Inmiddels is hij ook moedeloos geworden.

Toen werd ik pissig, stuurde 3 keer een mail naar Ministerie van Volksgezondheid,omdat zij via de EU die regeling nr 106 bedacht hebben.
Ze geven niet thuis, dus maar weer terug naar CVZ, duurt 8 weken krijg ik dan als antwoord, we lopen achter.
Dus dit wordt ook maar eens een briefje Radar.

:(
pi_92569745
:W :Z :W
slaap lekker allemaal.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:29:05 #119
241662 Jian
Well, well, well
pi_92569748
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nee, ik heb uiteindelijk opgegeven, omdat het "maar" om ¤ 150,- ging en aan het einde van de rit dacht "Sterf maar met je teringzooi, stik er maar in!"
Net als zovelen. Heb je geen rechtsbijstandverzekering dan. Een advocaat zegt gewoon, okee dat is kat in het bakkie en gaat aan werk, moet je kijken hoe snel ze in zon geval over de brug komen, want dat kost geld
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:30:21 #120
241662 Jian
Well, well, well
pi_92569850
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
:W :Z :W
slaap lekker allemaal.
Tis half 11, ik heb net mn avondeten naar binnen -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: