Het is een BBC documentaire.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
De VPRO is niet zo van het selectief knippen en plakken hoor, die zijn behoorlijk integer.
En ja, Reagan was dom en het Gordijn viel door de inspanningen van Gorbachov.
dat kan je door je nieuwe bank allemaal over laten zetten toch??? en dan maar ff tijd erin steken, 150 euro is niet niks Teun, nee hoor had allang me geld van die bank weggetrokken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat heb ik ondertussen al wel tien keer bedacht, maar weet je hoeveel werk daar aan vast zit? Als die automatische incasso's, je salaris, je hypotheek, gas, water, licht, belastingen, verzekeringen, etc. Mèn, dat kost mij een zee van tijd.
Het zijn twee verschillende zaken vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Imo wel. Ze was al op de korrel. En tja in dat soort landen kost het je nek als je mazzel heb
En er dan achter komen dat bank x niet veel anders is dan bank y. Ik schiet er niet zoveel mee op denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat kan je door je nieuwe bank allemaal over laten zetten toch??? en dan maar ff tijd erin steken, 150 euro is niet niks Teun, nee hoor had allang me geld van die bank weggetrokken.
Is ook zo !! Maar Iran heeft daar lak aan dat had ze moeten weten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn twee verschillende zaken vind ik.
Ja het was stom om daarheen te gaan en aan een demonstratie mee te doen (en wellicht zelfs drugs te smokkelen, al lijkt dat een verzinsel omdat het plotseling aan de aanklacht werd toegevoegd).
En je zou kunnen zeggen dat ze het enigszins aan zichzelf te danken heeft.
Toch staat dat m.i. los van de beoordeling van een rechtssysteem van een land en de wijze van executie.
oke, maar hoop dat het je niet meer overkomtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En er dan achter komen dat bank x niet veel anders is dan bank y. Ik schiet er niet zoveel mee op denk ik.
Dat ga ik echt niet halen vandaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Coos het volgende:
Straks P&W met o.a. van Hanegem (voor Pietje)
Zij had ook lak aan veel zaken denk ik? Nederlands paspoort, woonachtig in Engeland, veroordeeld voor drugssmokkel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo !! Maar Iran heeft daar lak aan dat had ze moeten weten.
ze was danseres in Engeland als ik het allemaal goed onthouden heb.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zij had ook lak aan veel zaken denk ik? Nederlands paspoort, woonachtig in Engeland, veroordeeld voor drugssmokkel.
Maar dat maakt nog niet dat je, wanneer je aan een demonstratie meedoet, gemarteld en ter dood veroordeeld hoeft te worden en al helemaal niet dat je familie geen afscheid van je kan nemen.
Hier scheiden de mannen zich van de jongetjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet halen vandaag.
Jep, daar stond ook een foto van afgebeeld in de Telegraafquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze was danseres in Engeland als ik het allemaal goed onthouden heb.
Ik ben het met heks eens hoor, ik heb zoiets nog niet meegemaakt, jawel onterechte afschrijvingen, maar niet dat dat bank haar handjes in onschuld waste en dat de poen pleite was. Dat kan ook niet zomaar, maar goed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En er dan achter komen dat bank x niet veel anders is dan bank y. Ik schiet er niet zoveel mee op denk ik.
hashahahaha laat Remlof nou ff met rust, die zit op de CAMPINGZENDERquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het schandaleus dat EU politici een goede band met zo'n land willen onderhouden en Nederland oproepen om te matigen in z'n reacties.
Ik heb het destijds per telefoon afgehandeld. Ik ga alsnog een keer een klachtenformulier invullen, kijken of er via die route wat meer uitkomt. Maar ik denk van niet, want ze waren zeer stellig, ook bij het navragen en terugbellen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben het met heks eens hoor, ik heb zoiets nog niet meegemaakt, jawel onterechte afschrijvingen, maar niet dat dat bank haar handjes in onschuld waste en dat de poen pleite was. Dat kan ook niet zomaar, maar goed.
Remlof weet in de verste verte niet waar hij om vraag met z'n EU superstaat. Ik laat hem maar in de waan dat het fijn is om daar in te leven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hashahahaha laat Remlof nou ff met rust, die zit op de CAMPINGZENDER
Joh geloof mij nou die banken zijn zo corrupt als de pest en die spelden jou liever wat op de mouw dan dat ze betalen,maar dat wil nog niet zeggen dat ze in hun recht staan. Nogmaals eerst het bewijs van jouw ondertekening overleggen en anders terugstorten, dat is de regelquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het destijds per telefoon afgehandeld. Ik ga alsnog een keer een klachtenformulier invullen, kijken of er via die route wat meer uitkomt. Maar ik denk van niet, want ze waren zeer stellig, ook bij het navragen en terugbellen.
Ik weet dat banken niet fris zijn, maar de individuele medewerker die je aan de telefoon krijgt heeft toch totaal geen belang bij het voorliegen van klanten? Ik ga er vanuit dat zij wel redelijk integer zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh geloof mij nou die banken zijn zo corrupt als de pest en die spelden jou liever wat op de mouw dan dat ze betalen,maar dat wil nog niet zeggen dat ze in hun recht staan. Nogmaals eerst het bewijs van jouw ondertekening overleggen en anders terugstorten, dat is de regel
luister nu eens naar Jian teun, hij poste eerder over zijn banktransactie`s wat wel en niet mag, ga gewoon tijd erin steken en je geld terug halen is niet niks 150 euro zijn ze njou helemaal van de pot gerukt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh geloof mij nou die banken zijn zo corrupt als de pest en die spelden jou liever wat op de mouw dan dat ze betalen,maar dat wil nog niet zeggen dat ze in hun recht staan. Nogmaals eerst het bewijs van jouw ondertekening overleggen en anders terugstorten, dat is de regel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |