abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92565007
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Coos het volgende:
Detective op 1 :W

Straks P&W met o.a. van Hanegem (voor Pietje) ;)
:W en sorry coos, zal je niet meer door elkaar halen met gert.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:27:42 #62
241662 Jian
Well, well, well
pi_92565040
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik blijf het niet tegenspreken. Het is mij twee keer overkomen, ik heb ongeveer vijf keer gebeld met de SNS, ze hebben mij er nog een keer over teruggebeld, het kan gewoon, het is toegestaan, niet terug te halen, als je zelf een handtekening gezet hebt. Maar dat is het punt, dat heb ik niet gedaan, nergens, nooit.

Ga het verhaal maar voorleggen aan jouw bank en luister maar naar wat ze zeggen. Als zij een ander verhaal vertellen dan de SNS, dan maak ik er alsnog weer werk van.
Dus jouw bank zegt, sorry hoor onze,........... eeeehhhh uw fout en er is niks aan te doen en jij accepteert dat? Ja okee, dan ben je je geld kwijt ja.

is de 30-dagentermijn verstreken, dan kun je allereerst bezwaar maken bij het bedrijf dat het geld heeft geïncasseerd. Vang je hier bot, dan kun je nog tot een jaar na afschrijving bezwaar maken bij je bank. Kan het bedrijf niet aantonen dat jij een machtiging hebt ondertekend, dan zal je bank het bedrag alsnog terugboeken.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:28:05 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_92565066
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Vanavond 23.00 uur een mooie doc, over R Reagan, heb voorstukje gezien, die man was niet dom als ik het zo begreep en heeft gezorgd mede dank zij hem dat de muur naar beneden is gehaald
Hij was wel dom hoor. Maar hij wist hoe mensen te bespelen.

En dat de koude oorlog niet in een groot globaal vuurwerk is geëindigd hebben we meer aan Gorbatschov te danken dan aan Reagan,

Maar goed dat je het zegt, ik programmeer het even.
Yankee go home!
pi_92565126
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:W en sorry coos, zal je niet meer door elkaar halen met gert.
Ik dacht ook dat dit een en dezelfde user was.
Who is she? Whooooooo is she??? http://www.youtube.com/watch?v=x-G3UNXrTVo
pi_92565259
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Jian het volgende:

[..]

Dus jouw bank zegt, sorry hoor onze,........... eeeehhhh uw fout en er is niks aan te doen en jij accepteert dat? Ja okee, dan ben je je geld kwijt ja.

is de 30-dagentermijn verstreken, dan kun je allereerst bezwaar maken bij het bedrijf dat het geld heeft geïncasseerd. Vang je hier bot, dan kun je nog tot een jaar na afschrijving bezwaar maken bij je bank. Kan het bedrijf niet aantonen dat jij een machtiging hebt ondertekend, dan zal je bank het bedrag alsnog terugboeken.
Jep, die teksten las ik ook overal, dus ik zat in de hoogste boom, reken maar van yes. Maar als mijn SNS bank niet mee wil werken, blijft zeggen dat het gewoon kan en mag, wat moet ik doen dan Jian? Een advocaat voor ¤ 200,- per uur inschakelen en de SNS dagvaarden?
pi_92565263
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vond het ook heel leuk ^O^
Ja echt een ontzettend verrassend programma
pi_92565274
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij was wel dom hoor. Maar hij wist hoe mensen te bespelen.

En dat de koude oorlog niet in een groot globaal vuurwerk is geëindigd hebben we meer aan Gorbatschov te danken dan aan Reagan,

Maar goed dat je het zegt, ik programmeer het even.
ja ben wel nieuwschierig er naar, en ach zal wel mooi aan elkaar geplakt zijn enzo, maar hou wel van zulke doc. :Y
pi_92565303
Nog effe snel mijn bijdrage aan de Iran discussie.

Helemaal fout wat mij betreft want uit principe tegen de doodstraf.
Maar één van de landen die nu het hartst roep is de VS die notabene zelf zeer scheutig zijn met het opleggen van de doodstraf.
En ook daar gaat het vaak niet lekker. Het is meerde keren voorgekomen dat iemand eerst een half uur zat te bakken opp Old Sparky voordat ie uiteindelijk eens dood was.
Hetzelfde met die dood door injecties. Gaat ook vaak fout en daardoor onnodig lang lijden.

En dan ga ik het niet eens hebben over het martelen van Uncle Sam her en der over de wereld.
pi_92565360
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Jep, die teksten las ik ook overal, dus ik zat in de hoogste boom, reken maar van yes. Maar als mijn SNS bank niet mee wil werken, blijft zeggen dat het gewoon kan en mag, wat moet ik doen dan Jian? Een advocaat voor ¤ 200,- per uur inschakelen en de SNS dagvaarden?
mag ik je een raad geven Teun, als de bliksem morgen je geld eraf halen, een andere bank nemen want als het weer een keer gebeurt, nee zou die bank vaarwel zeggen, er zijn nog meer banken in \nederland hoor
pi_92565368
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Uberchica het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat dit een en dezelfde user was.
Nee Gert wordt niet gepepe. :W
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2011 @ 21:33:11 #71
137949 Disana
pi_92565372
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja ben wel nieuwschierig er naar, en ach zal wel mooi aan elkaar geplakt zijn enzo, maar hou wel van zulke doc. :Y
De VPRO is niet zo van het selectief knippen en plakken hoor, die zijn behoorlijk integer.

En ja, Reagan was dom en het Gordijn viel door de inspanningen van Gorbachov.
pi_92565458
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef Coos het volgende:

Maar één van de landen die nu het hartst roep is de VS die notabene zelf zeer scheutig zijn met het opleggen van de doodstraf.
En ook daar gaat het vaak niet lekker. Het is meerde keren voorgekomen dat iemand eerst een half uur zat te bakken opp Old Sparky voordat ie uiteindelijk eens dood was.
Hetzelfde met die dood door injecties. Gaat ook vaak fout en daardoor onnodig lang lijden.

En dan ga ik het niet eens hebben over het martelen van Uncle Sam her en der over de wereld.
Nou dank Coos Tang op een varken !!! Daar gaat het niet om. :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_92565462
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Disana het volgende:

[..]

De VPRO is niet zo van het selectief knippen en plakken hoor, die zijn behoorlijk integer.

er werd verteld ook door hem, ach ik zie het wel, ga er wel voor zitten
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 21:34:43 #74
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92565472
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef Coos het volgende:

:D Ik kondigde het al aan... daar hebben we de VS. :+
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_92565517
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Toverheks het volgende:

[..]

mag ik je een raad geven Teun, als de bliksem morgen je geld eraf halen, een andere bank nemen want als het weer een keer gebeurt, nee zou die bank vaarwel zeggen, er zijn nog meer banken in \nederland hoor
Dat heb ik ondertussen al wel tien keer bedacht, maar weet je hoeveel werk daar aan vast zit? Als die automatische incasso's, je salaris, je hypotheek, gas, water, licht, belastingen, verzekeringen, etc. Mèn, dat kost mij een zee van tijd.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:35:45 #76
104871 remlof
Europees federalist
pi_92565559
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is een BBC documentaire.
Yankee go home!
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2011 @ 21:35:55 #77
137949 Disana
pi_92565573
http://www.volkskrant.nl/(...)4d52f9c6a636effe%2C0

RIJSWIJK - Van de Nederlandse Iraniër Adbullah al Mansouri, die een straf van dertig jaar uitzit in een Iraanse gevangenis, is sinds september vorig jaar niets meer vernomen, terwijl tot die tijd zeker eens per twee maanden telefonisch contact was.

Ook in de gevangenis gestorven? Je zou het wel denken.
pi_92565576
pppfffttttttt kijk knevel en de brink hebben ze daar ook een Ja en Nee net als B en van dorp, naapers
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2011 @ 21:36:21 #79
137949 Disana
pi_92565600
quote:
3s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Het is een BBC documentaire.
Oké. Maar net zo goed dus.
pi_92565646
En 2-0 ^O^
pi_92565707
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat heb ik ondertussen al wel tien keer bedacht, maar weet je hoeveel werk daar aan vast zit? Als die automatische incasso's, je salaris, je hypotheek, gas, water, licht, belastingen, verzekeringen, etc. Mèn, dat kost mij een zee van tijd.
dat kan je door je nieuwe bank allemaal over laten zetten toch??? en dan maar ff tijd erin steken, 150 euro is niet niks Teun, nee hoor had allang me geld van die bank weggetrokken.
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 21:38:32 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92565798
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Imo wel. Ze was al op de korrel. En tja in dat soort landen kost het je nek als je mazzel heb
Het zijn twee verschillende zaken vind ik.

Ja het was stom om daarheen te gaan en aan een demonstratie mee te doen (en wellicht zelfs drugs te smokkelen, al lijkt dat een verzinsel omdat het plotseling aan de aanklacht werd toegevoegd).
En je zou kunnen zeggen dat ze het enigszins aan zichzelf te danken heeft.

Toch staat dat m.i. los van de beoordeling van een rechtssysteem van een land en de wijze van executie.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_92565801
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dat kan je door je nieuwe bank allemaal over laten zetten toch??? en dan maar ff tijd erin steken, 150 euro is niet niks Teun, nee hoor had allang me geld van die bank weggetrokken.
En er dan achter komen dat bank x niet veel anders is dan bank y. Ik schiet er niet zoveel mee op denk ik.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:38:39 #84
104871 remlof
Europees federalist
pi_92565810
Hoppa, 2-0 *O*
Yankee go home!
pi_92565930
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Het zijn twee verschillende zaken vind ik.

Ja het was stom om daarheen te gaan en aan een demonstratie mee te doen (en wellicht zelfs drugs te smokkelen, al lijkt dat een verzinsel omdat het plotseling aan de aanklacht werd toegevoegd).
En je zou kunnen zeggen dat ze het enigszins aan zichzelf te danken heeft.

Toch staat dat m.i. los van de beoordeling van een rechtssysteem van een land en de wijze van executie.
Is ook zo !! Maar Iran heeft daar lak aan dat had ze moeten weten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_92566015
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En er dan achter komen dat bank x niet veel anders is dan bank y. Ik schiet er niet zoveel mee op denk ik.
oke, maar hoop dat het je niet meer overkomt
pi_92566071
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Coos het volgende:
Straks P&W met o.a. van Hanegem (voor Pietje) ;)
Dat ga ik echt niet halen vandaag :P.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_92566100
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Is ook zo !! Maar Iran heeft daar lak aan dat had ze moeten weten.
Zij had ook lak aan veel zaken denk ik? Nederlands paspoort, woonachtig in Engeland, veroordeeld voor drugssmokkel.

Maar dat maakt nog niet dat je, wanneer je aan een demonstratie meedoet, gemarteld en ter dood veroordeeld hoeft te worden en al helemaal niet dat je familie geen afscheid van je kan nemen.
pi_92566179
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Zij had ook lak aan veel zaken denk ik? Nederlands paspoort, woonachtig in Engeland, veroordeeld voor drugssmokkel.

Maar dat maakt nog niet dat je, wanneer je aan een demonstratie meedoet, gemarteld en ter dood veroordeeld hoeft te worden en al helemaal niet dat je familie geen afscheid van je kan nemen.
ze was danseres in Engeland als ik het allemaal goed onthouden heb.
pi_92566276
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat ga ik echt niet halen vandaag :P.
Hier scheiden de mannen zich van de jongetjes :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')