Ja zou zomaar kunnen, maar wtf waarom ging ze als vluchteling terug.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Disana het volgende:
De marteling zou kunnen verklaren waarom ze zo volkomen plotseling 'opgehangen' werd.
Tja, dat zullen we waarschijnlijk nooit meer te weten komen. Maar wat ze ook deed (drugssmokkel?), de doodstraf is te zwaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zou zomaar kunnen, maar wtf waarom ging ze als vluchteling terug.
Mannen kunnen niet 2 dingen tegelijk, leer dat nu eens remlofquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef remlof het volgende:
Kuttablet, zit je voetbal te kijken en heb je de lapo zonder dat je het doorhebt
Ik zal je nog iets anders vertellen wat ik ook niet normaal vind:quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Coos het volgende:
Ik had een carkit besteld dus ik kijk net even op de site van UPS en wat blijkt!! Vanmiddag om 14.48 afgeleverd en voor ontvangst getekend door ene van der Laan.
Ik was vanmiddag niet thuis en geen van mijn buren heet van der Laan en tot nu toe nog niets gezien.
Dat is toch niet normaal dat ze zo'n pakje zomaar aan iemand geven en dan zeggen afgeleverd!![]()
Ik voel een rel aankomen.
Dat drugssmokkel geloof ik ook niet. Zo dom kan niemand zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dat zullen we waarschijnlijk nooit meer te weten komen. Maar wat ze ook deed (drugssmokkel?), de doodstraf is te zwaar.
So truequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet 2 dingen tegelijk, leer dat nu eens remlof
Dus als jij mag kiezen, dan zeg je: och, doe maar wat, maakt niet uit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Vind het triest dat ze dood is, had niet gehoeven, ze hadden haar ook levenslang kunnen geven, hoe ze dood is gegaan doet er gewoon niet toe, martelen of ophangen het is even erg.
Ik wel, ik Fok! altijd tijdens het schijtenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet 2 dingen tegelijk, leer dat nu eens remlof
Zeker!quote:
nee natuurlijk niet, maar nu is de vraag steeds dood gemarteld of opgehangen, daarom zei ik had haar dan levenslang gegeven. er staat ook ik vind het allebei even triestquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als jij mag kiezen, dan zeg je: och, doe maar wat, maakt niet uit.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wel, ik Fok! altijd tijdens het schijten
Ze was zelf ook wel triestquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar nu is de vraag steeds dood gemarteld of opgehangen, daarom zei ik had haar dan levenslang gegeven. er staat ook ik vind het allebei even triest
Maar ze moeten dan toch een door jou ondertekende machtiging kunnen overleggen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar die ¤ 150,- is door een vaag datingbureau uit voormalig Joegoslavië, via een Nederlandse incasso service, van mijn rekening gehaald. En begin maar eens een civiele procedure tegen een vaag bedrijf uit een ver buitenland. Kost meer dan je kwijt bent en je krijgt niets terug.
.
Levenslang in Iran is niet zo heel veel anders dan doodmartelen, 't gaat alleen nog langzamerquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar nu is de vraag steeds dood gemarteld of opgehangen, daarom zei ik had haar dan levenslang gegeven. er staat ook ik vind het allebei even triest
Nu pasquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan vanaf nu negeer ik je dus, want als ik je naam dan zie staan heb ik een teun voor ogen met zijn broek op zijn knieen die in zijn eigen stank zit
Nope, no way, niks, niemendal van dat. De bank controleert dat niet, is niet hun zaak zeggen ze.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ze moeten dan toch een door jou ondertekende machtiging kunnen overleggen?
Of heb je met een dronken kop lopen te zoeken naar zo'n postorderbruid en net effe teveel informatie gegeven?
Ook niet, ik heb mij suf gepiekerd, gebeld met die nederlandse incasso-service, etc. Ik heb wel gelijk voor hen mijn rekeningnummer laten blokkeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Of heb je met een dronken kop lopen te zoeken naar zo'n postorderbruid en net effe teveel informatie gegeven?
ze was een danseres en was al eerder veroordeeld in Nederland ( ze heeft ook gezeten daarvoor) voor drugssmokkel, ik geloof niet dat ze drugs heeft gesmojkkeld naar iran, meer omdat ze hier vast had gezeten en uit het *buitenland* kwam.quote:
Tuurlijk is dat wel hun zaak. Los daarvan kun je een afgeschreven bedrag toch gewoon terug laten storten, doe ik zakelijk zowat maandelijks met bedragen die KPN onterecht afschrijftquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, no way, niks, niemendal van dat. De bank controleert dat niet, is niet hun zaak zeggen ze.
Nee, dat kan alleen als het een bepaald soort incasso is. Bij het andere type incasso kan dat weer niet. En nee, het is niet de bank hun zaak. Geloof mij nu maar, ik heb wat afgebeld, iedere keer nul op het rekest.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel hun zaak. Los daarvan kun je een afgeschreven bedrag toch gewoon terug laten storten, doe ik zakelijk zowat maandelijks met bedragen die KPN onterecht afschrijft
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze was een danseres en was al eerder veroordeeld in Nederland ( ze heeft ook gezeten daarvoor) voor drugssmokkel, ik geloof niet dat ze drugs heeft gesmojkkeld naar iran, meer omdat ze hier vast had gezeten en uit het *buitenland* kwam.
je haalt het toch niet in je hoofd terwijl je weet dat er een heel zware straf aan komt als je drugs smokkelt het wel zou doen, denk echt voor spionage of zoiets.
Doen laysa wat hebben jullie KPN of UPC, ik UPC en er zit ook een goedgevoel zender met heel veel mooie doc.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Laysa het volgende:
Dadelijk maar ff met mn schatzjen overleggen...is maar 5 eurie duurder
ja, stom ik tik wat ik denk he, maar inderdaad.quote:
De Boerenleenbank ???quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen als het een bepaald soort incasso is. Bij het andere type incasso kan dat weer niet. En nee, het is niet de bank hun zaak. Geloof mij nu maar, ik heb wat afgebeld, iedere keer nul op het rekest.
Teun ik heb er niet zoveel verstand van, maar hun beheren je geld ( de bank) dan moeten ze ook zorgen dat ze het terug kunnen boeken of je schadeloos stellen, want hun worden door jou betaald, zou ff lekker wezen eigenlijk dat iedereen dan maar geld kan gaan plukken van rekeningenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen als het een bepaald soort incasso is. Bij het andere type incasso kan dat weer niet. En nee, het is niet de bank hun zaak. Geloof mij nu maar, ik heb wat afgebeld, iedere keer nul op het rekest.
De SNS. En ja, zo kun je het inderdaad doen. Als je zijn rekeningnummer hebt, is het gewoon incasseren via dat type incasso wat ik hierboven noemde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
De Boerenleenbank ???Dus als ik morgen door mijn neef in Australie automatisch een tonnetje laat incasseren bij, kan mij het schellen, De Bijenkorf, dan zit ie voorlopig goed .........
Jep, maar dat kan dus wel!! Ik zit hier geen onzin te vertellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun ik heb er niet zoveel verstand van, maar hun beheren je geld ( de bank) dan moeten ze ook zorgen dat ze het terug kunnen boeken of je schadeloos stellen, want hun worden door jou betaald, zou ff lekker wezen eigenlijk dat iedereen dan maar geld kan gaan plukken van rekeningen
UPC...Maar het pakket wat ik oek is 10 eurie per maand extraquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doen laysa wat hebben jullie KPN of UPC, ik UPC en er zit ook een goedgevoel zender met heel veel mooie doc.
Ik niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
In Iranquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet.
Dat zo'n vrouw ter dood veroordeeld wordt is triest. En de motieven zijn duister, al kan het zijn dat deze al eerder wegens druggsmokkel veroordeelde vrouw opnieuw in de fout is gegaan.
Maar áls het waar is, dat ze doodgemarteld is dan vind ik dat echt nog wel een paar stapjes walgelijker dan ophangen. Dat is pervers kwaadaardig. Ze had alles al bekend wat ze wilden dat ze bekende, had zelfs voor de camera's verklaard dat ze schuldig was aan al het ten laste gelegde.
Is niet waar, ze mogen dat niet zomaar doen. Marktplaats bijv. heeft ook zo''n optie (eenmalige machtiging) en de bank accepteert dat, maar het mag niet ..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De SNS. En ja, zo kun je het inderdaad doen. Als je zijn rekeningnummer hebt, is het gewoon incasseren via dat type incasso wat ik hierboven noemde.
dus zeg, ik koop jou buitenkachel voor een prikkie ( voorbeeld) en ik moet er 100 euro voor overmaken, vraag ik jou rekeningnummer, die krijg ik dan ik maak 100 euro over, maar bewaar jou rekeningnummer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar dat kan dus wel!! Ik zit hier geen onzin te vertellen
ja gewoon doen dan als je dat wilt, echt ik heb veel pelzier van me UPC kastje hoor zitten leuke extra zenders opquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
UPC...Maar het pakket wat ik oek is 10 eurie per maand extra
Ik blijf het niet tegenspreken. Het is mij twee keer overkomen, ik heb ongeveer vijf keer gebeld met de SNS, ze hebben mij er nog een keer over teruggebeld, het kan gewoon, het is toegestaan, niet terug te halen, als je zelf een handtekening gezet hebt. Maar dat is het punt, dat heb ik niet gedaan, nergens, nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Is niet waar, ze mogen dat niet zomaar doen. Marktplaats bijv. heeft ook zo''n optie (eenmalige machtiging) en de bank accepteert dat, maar het mag niet ..
Joh, kom nou toch, dan kan ik morgen een vet bedrag van 30 rekeningen laten afschrijven op de een of andere lege rechtspersoon en lekker gaan genieten. Dat het kan, okee, dat die bank niet aansprakelijk is voor bedragen die zomaar van jouw rekening verdwijenen, dat is niet zo
Ja. Dus het 'werk' was al gedaan, wil ik maar zeggen.quote:
heb me niet goed uitgedrukt wat ik bedoelde coos, vinjd ophangen en doodmartelen, stenigen of volteren heel erg triest, daar bedoelde ik mee het is gebeurd en hoe maakt nu niet meer uit, en daarom zei ik had haar dan levenslang gegevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet.
Dat zo'n vrouw ter dood veroordeeld wordt is triest. En de motieven zijn duister, al kan het zijn dat deze al eerder wegens druggsmokkel veroordeelde vrouw opnieuw in de fout is gegaan.
Maar áls het waar is, dat ze doodgemarteld is dan vind ik dat echt nog wel een paar stapjes walgelijker dan ophangen. Dat is pervers kwaadaardig. Ze had alles al bekend wat ze wilden dat ze bekende, had zelfs voor de camera's verklaard dat ze schuldig was aan al het ten laste gelegde.
Jij hebt geen incasso Heksquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus zeg, ik koop jou buitenkachel voor een prikkie ( voorbeeld) en ik moet er 100 euro voor overmaken, vraag ik jou rekeningnummer, die krijg ik dan ik maak 100 euro over, maar bewaar jou rekeningnummer.
dan over een tijdje denk ik ach heb nog teun zijn rekeningnummer zal eens even wat euro`s overmaken op mijn nummer en dat doe ik ongevraagd, handtekening is zo nagemaakt, en al zal ik een kruisje zetten alles gaat geautomatiseerd. dan kan dat ongestraft ???
Al eerder gezegt WTF deed ze daar. Ze was niet voor niks vlugteling.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Dus het 'werk' was al gedaan, wil ik maar zeggen.
Ik vond het ook heel leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Laysa het volgende:
Weer een TROStoppertje![]()
![]()
![]()
Die gekke Ali met Yes-r
Familiebezoek dacht ik. Opgepakt tijdens een demonstratie waar ze aan mee deed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Al eerder gezegt WTF deed ze daar. Ze was niet voor niks vlugteling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |