Volgens mij ben ik zo onderhand de enige die nog geen oogjes ziet. Verder heb ik er denk geen last van omdat ik toch niets mis?quote:
Ik zie ze ook niet echt...maar als ik met mn neus op het scherm zit...met 1 oog scheel kijk, dan zou ik een oogje kunnen zien....Het zou kunnen hé!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik zo onderhand de enige die nog geen oogjes ziet. Verder heb ik er denk geen last van omdat ik toch niets mis?
Waar moet ik het zien dan? Die quote knop lijkt iets anders dan anders, is dat het?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet echt...maar als ik met mn neus op het scherm zit...met 1 oog scheel kijk, dan zou ik een oogje kunnen zien....Het zou kunnen hé!
-Edit-...Zelfs met scheel kijken zie ik ze niet meer![]()
In de Index van RLS en dan achter elke TT van SSquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar moet ik het zien dan? Die quote knop lijkt iets anders dan anders, is dat het?
Bonje met de buren is een herhaling, misschien maakt dat de keuze iets makkelijker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
Ali B op ned 3 om 20.25, Maar ook Bonje met de buren op 4...Moeilijk moeilijk
Niets te zienquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
In de Index van RLS en dan achter elke TT van SS
Net die aflevering heb ik niet gezien, Maar ga toch voor Ali met hier en daar een zapmoment naar Bonjequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bonje met de buren is een herhaling, misschien maakt dat de keuze iets makkelijker?
sla je buren in elkaar is een herhalingquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
Ali B op ned 3 om 20.25, Maar ook Bonje met de buren op 4...Moeilijk moeilijk
Cache leeg en er staan ook topics met maar 3 pagina's. Maar het maakt niet uit, de functionaliteit blijft gelijk, dus let it be.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) heb je je cache al weggehaald?
2) er staan enorm veel nummertjes bij je topics, als je een lager aantal posts per pagina zet, zie je ze dan misschien?
Kan jou dat boeien joh !!! Neem een pilsie en ga lekker je eigen bed in. Tof Piet dankquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) heb je je cache al weggehaald?
2) er staan enorm veel nummertjes bij je topics, als je een lager aantal posts per pagina zet, zie je ze dan misschien?
Doe maar CTRL F5 op die index pagina, dan haalt hij ook alles weer vers binnen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:13 schreef Laysa het volgende:
Wat is een cache....en ik heb maar 25 poststttttssss per pagina
Vind het ook niet eens mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
Ja Teun heeft gelijk...Laat het boze oog jullie maar lekker aanstaren
Ik heb altijd Chrome....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook in Chrome zie ik ze niet. Het ligt dus niet aan de browsers
Dit is toch het boze oog?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
Ja Teun heeft gelijk...Laat het boze oog jullie maar lekker aanstaren
quote:
Ook in FF zie ik ze niet, het ligt dus niet aan de browserquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook chrome en zie ze wel.
Ben je weer linkse praatjes aan het verkondigen.....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is toch het boze oog?
[ afbeelding ]
Het CBS-logo
Je kunt kletsen wat je wil, maar HIJ die het oog ontworpen heeft was toch wel ontzettend geniaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is toch het boze oog?
[ afbeelding ]
Het CBS-logo
Bekijk dat oog maar eens goed. En kijk dan als je op straat loopt maar eens om je heen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben je weer linkse praatjes aan het verkondigen.....
Thanks, and still going strongquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
BTW, gefeliciteerd met de jarige jubilerende PvdA
Jaja...en op bankbiljettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Bekijk dat oog maar eens goed. En kijk dan als je op straat loopt maar eens om je heen.
Je ziet het overal tegenwoordig
* remlof zet aluhoedje af en oranje pet op voor Nederland - Oostenrijk op camping6.
quote:'Relatie EU met Iran niet op spel zetten'
BRUSSEL - Minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken moet oppassen dat de problemen tussen Nederland en Iran niet overslaan naar het EU-niveau. D66-Europarlementariër Marietje Schaake en haar Duitse collega Barbara Lochbihler (Groenen) hebben dat woensdag aan Rosenthal geschreven. Ze roepen de bewindsman op constructief samen te werken met EU-buitenlandchef Catherine Ashton.
Schaake en Lochbihler constateren dat de relatie tussen Nederland en Iran is geëscaleerd na de executie van de Iraans-Nederlandse Zahra Bahrami. Ze waarschuwen dat dit geen gevolgen mag hebben voor de betrekking tussen de EU en Iran.
„Iran is een te belangrijk land om relaties mee op het spel te zetten. Dialoog, hoe moeilijk ook, is nodig om over het nucleaire vraagstuk, mensenrechten en regionale stabiliteit te praten. Ook moet de EU zich direct kunnen inzetten voor Europese burgers in Iraanse gevangenissen.”
De twee Europarlementariërs nodigen Rosenthal uit voor een gesprek met de Iran-delegatie van het parlement.
Die zit bijna in Duitslandquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit Mubarak er nog?
* 3 dagen nieuws gemist![]()
quote:'Mubarak mogelijk naar Duitse kliniek'
BERLIJN/CAIRO - De Egyptische president Hosni Mubarak gaat mogelijk naar een kliniek in Duitsland, zogenaamd voor een „uitgebreide medische controle”. Zo krijgt hij de kans met opgeheven hoofd het presidentschap van Egypte over te dragen. Dat heeft de Duitse weekblad Der Spiegel maandag gemeld.
Volgens het tijdschrift worden er serieuze gesprekken gevoerd met een privékliniek in Bühl, vlakbij het beroemde kuuroord Baden-Baden in het zuidwesten van Duitsland. Daar zou de omstreden Mubarak moeten worden gehuisvest.
Aanhangers van de Egyptische oppositie eisen al weken het vertrek van president Mubarak. Hij heeft aangegeven dat hij bij de komende presidentsverkiezingen niet herkiesbaar is, maar volgens de demonstranten is dat onvoldoende.
De demonstraties in Egypte volgen op een opstand in Tunesië. De president van dat land Zine al-Abidine Ben Ali, vertrok na wekenlange protesten en ging in vrijwillige ballingschap in Saudi-Arabië.
Ik zou weleens willen weten waar dat verhaal vandaan komt dat die vrouw niet is opgehangen maar doodgemarteld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dit is de laffe EU. Als je toch nog een greintje fatsoen in je flikker hebt, dan wil je niet met zo'n land samenwerken en gooi je die ambassadeur het land uit
Bron: Telegraaf.nl;
[..]
Het is toch al pervers dat je de familie geen kans geeft om bij de begrafenis te zijn en de dode heel snel 400 km verderop begraaft?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou weleens willen weten waar dat verhaal vandaan komt dat die vrouw niet is opgehangen maar doodgemarteld.
Dat gerucht komt zeker van de yanks of joden?
Het zal wel nooit duidelijk worden hoor, maar als dat waar is van dat doodmartelen, dan is het niet "slechts" een dictatuur maar een kwaadaardig pervers sadistisch monster waar op geen enkele wijze zaken meer mee moet worden gedaan.
Ook al ja, al schijnt dat wel gebruikelijk te zijn daar bij executies omdat ze geen 'bedevaarts-oorden' willen creëeen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is toch al pervers dat je de familie geen kans geeft om bij de begrafenis te zijn en de dode heel snel 400 km verderop begraaft?
Wat maakt het uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou weleens willen weten waar dat verhaal vandaan komt dat die vrouw niet is opgehangen maar doodgemarteld.
Dat gerucht komt zeker van de yanks of joden?
Het zal wel nooit duidelijk worden hoor, maar als dat waar is van dat doodmartelen, dan is het niet "slechts" een dictatuur maar een kwaadaardig pervers sadistisch monster waar op geen enkele wijze zaken meer mee moet worden gedaan.
Misschien schaamden ze toch een beetje, toen de adrenaline wat gezakt was en de piemels ook, bij het zien van het eindresultaat van het martelfeestje: het totaal verwoeste lichaam van de weerloze vrouw.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat duidt trouwens ook al op het feit dat er iets niet in de haak is, stiekem iemand een heel eind verderop onder het woestijnzand verstoppen
dit ga je niet menen, nou dan sleep je er nog ff extra schadevergoeding uit ook, voor je tijd en je gemaakte telefoon kostenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Coos het volgende:
Ik had een carkit besteld dus ik kijk net even op de site van UPS en wat blijkt!! Vanmiddag om 14.48 afgeleverd en voor ontvangst getekend door ene van der Laan.
Ik was vanmiddag niet thuis en geen van mijn buren heet van der Laan en tot nu toe nog niets gezien.
Dat is toch niet normaal dat ze zo'n pakje zomaar aan iemand geven en dan zeggen afgeleverd!![]()
Ik voel een rel aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |