Volgens mij ben ik zo onderhand de enige die nog geen oogjes ziet. Verder heb ik er denk geen last van omdat ik toch niets mis?quote:
Ik zie ze ook niet echt...maar als ik met mn neus op het scherm zit...met 1 oog scheel kijk, dan zou ik een oogje kunnen zien....Het zou kunnen hé!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik zo onderhand de enige die nog geen oogjes ziet. Verder heb ik er denk geen last van omdat ik toch niets mis?
Waar moet ik het zien dan? Die quote knop lijkt iets anders dan anders, is dat het?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet echt...maar als ik met mn neus op het scherm zit...met 1 oog scheel kijk, dan zou ik een oogje kunnen zien....Het zou kunnen hé!
-Edit-...Zelfs met scheel kijken zie ik ze niet meer![]()
In de Index van RLS en dan achter elke TT van SSquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar moet ik het zien dan? Die quote knop lijkt iets anders dan anders, is dat het?
Bonje met de buren is een herhaling, misschien maakt dat de keuze iets makkelijker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
Ali B op ned 3 om 20.25, Maar ook Bonje met de buren op 4...Moeilijk moeilijk
Niets te zienquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
In de Index van RLS en dan achter elke TT van SS
Net die aflevering heb ik niet gezien, Maar ga toch voor Ali met hier en daar een zapmoment naar Bonjequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bonje met de buren is een herhaling, misschien maakt dat de keuze iets makkelijker?
sla je buren in elkaar is een herhalingquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
Ali B op ned 3 om 20.25, Maar ook Bonje met de buren op 4...Moeilijk moeilijk
Cache leeg en er staan ook topics met maar 3 pagina's. Maar het maakt niet uit, de functionaliteit blijft gelijk, dus let it be.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) heb je je cache al weggehaald?
2) er staan enorm veel nummertjes bij je topics, als je een lager aantal posts per pagina zet, zie je ze dan misschien?
Kan jou dat boeien joh !!! Neem een pilsie en ga lekker je eigen bed in. Tof Piet dankquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) heb je je cache al weggehaald?
2) er staan enorm veel nummertjes bij je topics, als je een lager aantal posts per pagina zet, zie je ze dan misschien?
Doe maar CTRL F5 op die index pagina, dan haalt hij ook alles weer vers binnen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:13 schreef Laysa het volgende:
Wat is een cache....en ik heb maar 25 poststttttssss per pagina
Vind het ook niet eens mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
Ja Teun heeft gelijk...Laat het boze oog jullie maar lekker aanstaren
Ik heb altijd Chrome....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook in Chrome zie ik ze niet. Het ligt dus niet aan de browsers
Dit is toch het boze oog?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
Ja Teun heeft gelijk...Laat het boze oog jullie maar lekker aanstaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |