abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:54:03 #1
104871 remlof
Europees federalist
pi_92562625
Kuttablet, zit je voetbal te kijken en heb je de lapo zonder dat je het doorhebt :(
pi_92562656
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Disana het volgende:
De marteling zou kunnen verklaren waarom ze zo volkomen plotseling 'opgehangen' werd.
Ja zou zomaar kunnen, maar wtf waarom ging ze als vluchteling terug. 8)7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2011 @ 20:55:40 #3
137949 Disana
pi_92562739
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja zou zomaar kunnen, maar wtf waarom ging ze als vluchteling terug. 8)7
Tja, dat zullen we waarschijnlijk nooit meer te weten komen. Maar wat ze ook deed (drugssmokkel?), de doodstraf is te zwaar.
pi_92562752
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef remlof het volgende:
Kuttablet, zit je voetbal te kijken en heb je de lapo zonder dat je het doorhebt :(
Mannen kunnen niet 2 dingen tegelijk, leer dat nu eens remlof >:)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92562805
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Coos het volgende:
Ik had een carkit besteld dus ik kijk net even op de site van UPS en wat blijkt!! Vanmiddag om 14.48 afgeleverd en voor ontvangst getekend door ene van der Laan.

Ik was vanmiddag niet thuis en geen van mijn buren heet van der Laan en tot nu toe nog niets gezien.

Dat is toch niet normaal dat ze zo'n pakje zomaar aan iemand geven en dan zeggen afgeleverd! :')

Ik voel een rel aankomen. :P
Ik zal je nog iets anders vertellen wat ik ook niet normaal vind:

Dit en eind vorig jaar is twee keer een bedrag afgeschreven van mijn rekening. Eén keer ¤ 150,- en één keer ¤ 700,- Gewoon incasso, zonder dat ik ook maar iets getekend of iets gekocht had.

Navraag bij de bank leert dat dat kan en ook toegestaan is. Als ik mijn geld terug wil, dan moet ik een civiele procedure starten. Nah, die ¤ 700,- heb ik terug, was gedaan door een Nederlander.

Maar die ¤ 150,- is door een vaag datingbureau uit voormalig Joegoslavië, via een Nederlandse incasso service, van mijn rekening gehaald. En begin maar eens een civiele procedure tegen een vaag bedrijf uit een ver buitenland. Kost meer dan je kwijt bent en je krijgt niets terug.

Ik was laaiend op mijn bank, maar het schijnt gewoon te kunnen als je incassomogelijkheden hebt.
pi_92562829
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Tja, dat zullen we waarschijnlijk nooit meer te weten komen. Maar wat ze ook deed (drugssmokkel?), de doodstraf is te zwaar.
Dat drugssmokkel geloof ik ook niet. Zo dom kan niemand zijn.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:57:10 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_92562840
Zomg, het had echt al 3-0 kunnen zijn :o
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:58:05 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_92562908
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

So true :')
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 20:58:40 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92562936
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Vind het triest dat ze dood is, had niet gehoeven, ze hadden haar ook levenslang kunnen geven, hoe ze dood is gegaan doet er gewoon niet toe, martelen of ophangen het is even erg.
Dus als jij mag kiezen, dan zeg je: och, doe maar wat, maakt niet uit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_92562949
Wat een achterlijke TT
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:00:35 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_92563096
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik wel, ik Fok! altijd tijdens het schijten :7
pi_92563135
Mooie goal B-)
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 21:03:00 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92563262
quote:
19s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooie goal B-)
Zeker!
En wat die ouwehoer aan een snoer zegt: jammer dat de keeper er nog aan zat!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_92563333
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus als jij mag kiezen, dan zeg je: och, doe maar wat, maakt niet uit.
nee natuurlijk niet, maar nu is de vraag steeds dood gemarteld of opgehangen, daarom zei ik had haar dan levenslang gegeven. er staat ook ik vind het allebei even triest
pi_92563450
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik wel, ik Fok! altijd tijdens het schijten :7
:{w dan vanaf nu negeer ik je dus, want als ik je naam dan zie staan heb ik een teun voor ogen met zijn broek op zijn knieen die in zijn eigen stank zit :@
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:06:26 #17
241662 Jian
Well, well, well
pi_92563499
Brein wint rechtzaak van usenet platform FTD

Rechters in Nederland ......... en wanneer gaan ze Google verbieden?

;(
pi_92563502
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet, maar nu is de vraag steeds dood gemarteld of opgehangen, daarom zei ik had haar dan levenslang gegeven. er staat ook ik vind het allebei even triest
Ze was zelf ook wel triest
pi_92563522
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Maar die ¤ 150,- is door een vaag datingbureau uit voormalig Joegoslavië, via een Nederlandse incasso service, van mijn rekening gehaald. En begin maar eens een civiele procedure tegen een vaag bedrijf uit een ver buitenland. Kost meer dan je kwijt bent en je krijgt niets terug.

.
Maar ze moeten dan toch een door jou ondertekende machtiging kunnen overleggen?
Of heb je met een dronken kop lopen te zoeken naar zo'n postorderbruid en net effe teveel informatie gegeven?
pi_92563533
quote:

[..]

Levenslang in Iran is niet zo heel veel anders dan doodmartelen, 't gaat alleen nog langzamer :{
pi_92563571
Weer een TROStoppertje :D :D :D
Die gekke Ali met Yes-r w/
pi_92563576
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:{w dan vanaf nu negeer ik je dus, want als ik je naam dan zie staan heb ik een teun voor ogen met zijn broek op zijn knieen die in zijn eigen stank zit :@
Nu pas :o
pi_92563589
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Coos het volgende:

[..]

Maar ze moeten dan toch een door jou ondertekende machtiging kunnen overleggen?
Of heb je met een dronken kop lopen te zoeken naar zo'n postorderbruid en net effe teveel informatie gegeven?
Nope, no way, niks, niemendal van dat. De bank controleert dat niet, is niet hun zaak zeggen ze.
pi_92563651
He Kut....ik wil ook Holland Doc :{
pi_92563686
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Coos het volgende:

[..]
Ook niet, ik heb mij suf gepiekerd, gebeld met die nederlandse incasso-service, etc. Ik heb wel gelijk voor hen mijn rekeningnummer laten blokkeren.
pi_92563693
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze was zelf ook wel triest
ze was een danseres en was al eerder veroordeeld in Nederland ( ze heeft ook gezeten daarvoor) voor drugssmokkel, ik geloof niet dat ze drugs heeft gesmojkkeld naar iran, meer omdat ze hier vast had gezeten en uit het *buitenland* kwam.
je haalt het toch niet in je hoofd terwijl je weet dat er een heel zware straf aan komt als je drugs smokkelt het wel zou doen, denk echt voor spionage of zoiets.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:09:30 #27
241662 Jian
Well, well, well
pi_92563703
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nope, no way, niks, niemendal van dat. De bank controleert dat niet, is niet hun zaak zeggen ze.
Tuurlijk is dat wel hun zaak. Los daarvan kun je een afgeschreven bedrag toch gewoon terug laten storten, doe ik zakelijk zowat maandelijks met bedragen die KPN onterecht afschrijft
pi_92563746
Dadelijk maar ff met mn schatzjen overleggen...is maar 5 eurie duurder
pi_92563828
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Jian het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat wel hun zaak. Los daarvan kun je een afgeschreven bedrag toch gewoon terug laten storten, doe ik zakelijk zowat maandelijks met bedragen die KPN onterecht afschrijft
Nee, dat kan alleen als het een bepaald soort incasso is. Bij het andere type incasso kan dat weer niet. En nee, het is niet de bank hun zaak. Geloof mij nu maar, ik heb wat afgebeld, iedere keer nul op het rekest.
pi_92563850
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ze was een danseres en was al eerder veroordeeld in Nederland ( ze heeft ook gezeten daarvoor) voor drugssmokkel, ik geloof niet dat ze drugs heeft gesmojkkeld naar iran, meer omdat ze hier vast had gezeten en uit het *buitenland* kwam.
je haalt het toch niet in je hoofd terwijl je weet dat er een heel zware straf aan komt als je drugs smokkelt het wel zou doen, denk echt voor spionage of zoiets.
Je geeft het antwoord zelf al 8-)
pi_92563862
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Laysa het volgende:
Dadelijk maar ff met mn schatzjen overleggen...is maar 5 eurie duurder
Doen laysa wat hebben jullie KPN of UPC, ik UPC en er zit ook een goedgevoel zender met heel veel mooie doc.
pi_92563918
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Je geeft het antwoord zelf al 8-)
ja, stom ik tik wat ik denk he, maar inderdaad.
pi_92563993
Ik geloof dat het type incasso, waarbij je zelf een handtekening zet, niet terug te vorderen is. Maar ik heb nergens een handtekening gezet, toch doet de bank er na tig keer bellen niets mee, omdat het een zaak tussen de koper en de verkoper is.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:13:17 #34
241662 Jian
Well, well, well
pi_92563995
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nee, dat kan alleen als het een bepaald soort incasso is. Bij het andere type incasso kan dat weer niet. En nee, het is niet de bank hun zaak. Geloof mij nu maar, ik heb wat afgebeld, iedere keer nul op het rekest.
De Boerenleenbank ??? :') Dus als ik morgen door mijn neef in Australie automatisch een tonnetje laat incasseren bij, kan mij het schellen, De Bijenkorf, dan zit ie voorlopig goed .........
pi_92564023
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Teun ik heb er niet zoveel verstand van, maar hun beheren je geld ( de bank) dan moeten ze ook zorgen dat ze het terug kunnen boeken of je schadeloos stellen, want hun worden door jou betaald, zou ff lekker wezen eigenlijk dat iedereen dan maar geld kan gaan plukken van rekeningen
pi_92564082
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Jian het volgende:

[..]

De Boerenleenbank ??? :') Dus als ik morgen door mijn neef in Australie automatisch een tonnetje laat incasseren bij, kan mij het schellen, De Bijenkorf, dan zit ie voorlopig goed .........
De SNS. En ja, zo kun je het inderdaad doen. Als je zijn rekeningnummer hebt, is het gewoon incasseren via dat type incasso wat ik hierboven noemde.
pi_92564148
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Teun ik heb er niet zoveel verstand van, maar hun beheren je geld ( de bank) dan moeten ze ook zorgen dat ze het terug kunnen boeken of je schadeloos stellen, want hun worden door jou betaald, zou ff lekker wezen eigenlijk dat iedereen dan maar geld kan gaan plukken van rekeningen
Jep, maar dat kan dus wel!! Ik zit hier geen onzin te vertellen :N
pi_92564205
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Doen laysa wat hebben jullie KPN of UPC, ik UPC en er zit ook een goedgevoel zender met heel veel mooie doc.
UPC...Maar het pakket wat ik oek is 10 eurie per maand extra
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 21:16:24 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92564237
quote:

[..]

Ik niet.
Dat zo'n vrouw ter dood veroordeeld wordt is triest. En de motieven zijn duister, al kan het zijn dat deze al eerder wegens druggsmokkel veroordeelde vrouw opnieuw in de fout is gegaan.

Maar áls het waar is, dat ze doodgemarteld is dan vind ik dat echt nog wel een paar stapjes walgelijker dan ophangen. Dat is pervers kwaadaardig. Ze had alles al bekend wat ze wilden dat ze bekende, had zelfs voor de camera's verklaard dat ze schuldig was aan al het ten laste gelegde.
pi_92564299
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik niet.
Dat zo'n vrouw ter dood veroordeeld wordt is triest. En de motieven zijn duister, al kan het zijn dat deze al eerder wegens druggsmokkel veroordeelde vrouw opnieuw in de fout is gegaan.

Maar áls het waar is, dat ze doodgemarteld is dan vind ik dat echt nog wel een paar stapjes walgelijker dan ophangen. Dat is pervers kwaadaardig. Ze had alles al bekend wat ze wilden dat ze bekende, had zelfs voor de camera's verklaard dat ze schuldig was aan al het ten laste gelegde.
In Iran
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:17:31 #41
241662 Jian
Well, well, well
pi_92564321
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

De SNS. En ja, zo kun je het inderdaad doen. Als je zijn rekeningnummer hebt, is het gewoon incasseren via dat type incasso wat ik hierboven noemde.
Is niet waar, ze mogen dat niet zomaar doen. Marktplaats bijv. heeft ook zo''n optie (eenmalige machtiging) en de bank accepteert dat, maar het mag niet ..

Joh, kom nou toch, dan kan ik morgen een vet bedrag van 30 rekeningen laten afschrijven op de een of andere lege rechtspersoon en lekker gaan genieten. Dat het kan, okee, dat die bank niet aansprakelijk is voor bedragen die zomaar van jouw rekening verdwijenen, dat is niet zo
pi_92564383
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Jep, maar dat kan dus wel!! Ik zit hier geen onzin te vertellen :N
dus zeg, ik koop jou buitenkachel voor een prikkie ( voorbeeld) en ik moet er 100 euro voor overmaken, vraag ik jou rekeningnummer, die krijg ik dan ik maak 100 euro over, maar bewaar jou rekeningnummer.
dan over een tijdje denk ik ach heb nog teun zijn rekeningnummer zal eens even wat euro`s overmaken op mijn nummer en dat doe ik ongevraagd, handtekening is zo nagemaakt, en al zal ik een kruisje zetten alles gaat geautomatiseerd. dan kan dat ongestraft ???
pi_92564437
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Laysa het volgende:

[..]

UPC...Maar het pakket wat ik oek is 10 eurie per maand extra
ja gewoon doen dan als je dat wilt, echt ik heb veel pelzier van me UPC kastje hoor zitten leuke extra zenders op
pi_92564511
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Is niet waar, ze mogen dat niet zomaar doen. Marktplaats bijv. heeft ook zo''n optie (eenmalige machtiging) en de bank accepteert dat, maar het mag niet ..

Joh, kom nou toch, dan kan ik morgen een vet bedrag van 30 rekeningen laten afschrijven op de een of andere lege rechtspersoon en lekker gaan genieten. Dat het kan, okee, dat die bank niet aansprakelijk is voor bedragen die zomaar van jouw rekening verdwijenen, dat is niet zo
Ik blijf het niet tegenspreken. Het is mij twee keer overkomen, ik heb ongeveer vijf keer gebeld met de SNS, ze hebben mij er nog een keer over teruggebeld, het kan gewoon, het is toegestaan, niet terug te halen, als je zelf een handtekening gezet hebt. Maar dat is het punt, dat heb ik niet gedaan, nergens, nooit.

Ga het verhaal maar voorleggen aan jouw bank en luister maar naar wat ze zeggen. Als zij een ander verhaal vertellen dan de SNS, dan maak ik er alsnog weer werk van.
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 21:20:12 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92564526
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Soury het volgende:

[..]

In Iran
Ja. Dus het 'werk' was al gedaan, wil ik maar zeggen.
pi_92564547
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik niet.

heb me niet goed uitgedrukt wat ik bedoelde coos, vinjd ophangen en doodmartelen, stenigen of volteren heel erg triest, daar bedoelde ik mee het is gebeurd en hoe maakt nu niet meer uit, en daarom zei ik had haar dan levenslang gegeven
pi_92564562
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dus zeg, ik koop jou buitenkachel voor een prikkie ( voorbeeld) en ik moet er 100 euro voor overmaken, vraag ik jou rekeningnummer, die krijg ik dan ik maak 100 euro over, maar bewaar jou rekeningnummer.
dan over een tijdje denk ik ach heb nog teun zijn rekeningnummer zal eens even wat euro`s overmaken op mijn nummer en dat doe ik ongevraagd, handtekening is zo nagemaakt, en al zal ik een kruisje zetten alles gaat geautomatiseerd. dan kan dat ongestraft ???
Jij hebt geen incasso Heks
pi_92564635
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja. Dus het 'werk' was al gedaan, wil ik maar zeggen.
Al eerder gezegt WTF deed ze daar. Ze was niet voor niks vlugteling.
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2011 @ 21:22:19 #49
137949 Disana
pi_92564673
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Laysa het volgende:
Weer een TROStoppertje :D :D :D
Die gekke Ali met Yes-r w/
Ik vond het ook heel leuk ^O^
pi_92564679
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Familiebezoek dacht ik. Opgepakt tijdens een demonstratie waar ze aan mee deed.
pi_92564703
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:

[..]

heb me niet goed uitgedrukt wat ik bedoelde coos, vinjd ophangen en doodmartelen, stenigen of volteren heel erg triest, daar bedoelde ik mee het is gebeurd en hoe maakt nu niet meer uit, en daarom zei ik had haar dan levenslang gegeven
Heks ik had mij nog niet in deze discussie gemengd. ;)
pi_92564719
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

nee maar kan wel een incasso bedrijfje zo opzetten, fake adres KvK enzo dan rekeningen kaalplukken en weer opdoeken en met de noordezon vertrekken.

dus als ik dat zou doen, en al die mensen geld afhandig maak dan zegt de bank tegen al die mensen dikke vinger jammer dan??
raar wereldje hoor dat bankwezen
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 21:23:09 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92564734
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Weet ik niet wat ze daar deed. Doet ook niet zoveel ter zake vind ik, in de beoordeling van de wijze waarop ze berecht en ter dood gebracht is.
pi_92564800
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef Coos het volgende:

[..]

Heks ik had mij nog niet in deze discussie gemengd. ;)
hahaha nee dat was gert, maar kijk nooit naar de naam maar naar de avatar en de jouwes lijkt een beetje op die van gert, ik mis gert zijn fuherpoppetje
pi_92564830
quote:

[..]

Maar dat kan ze wel krijgen als Heks partnerservice of zo. Zelfs in een of ander buitenland. 8-)
pi_92564851
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Weet ik niet wat ze daar deed. Doet ook niet zoveel ter zake vind ik, in de beoordeling van de wijze waarop ze berecht en ter dood gebracht is.
haar kinderen wonen in iran, haar dochter heb ik gehoord aan de foon in 1 vandaag dacht ik.
pi_92564912
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Imo wel. Ze was al op de korrel. En tja in dat soort landen kost het je nek als je mazzel heb
pi_92564922
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Coos het volgende:

[..]

Maar dat kan ze wel krijgen als Heks partnerservice of zo. Zelfs in een of ander buitenland. 8-)
Ik geloof dat je dan wel aan bepaalde voorwaarden moet voldoen, niet iedereen krijg zomaar incasso hoorde ik van derden. Maar ook daar weet ik het juiste niet van, het komt uit derde hand.
pi_92564942
Vanavond 23.00 uur ned. 2 een mooie doc, over R Reagan, heb voorstukje gezien, die man was niet dom als ik het zo begreep en heeft gezorgd mede dank zij hem dat de muur naar beneden is gehaald
pi_92564963
Detective op 1 :W

Straks P&W met o.a. van Hanegem (voor Pietje) ;)
pi_92565007
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Coos het volgende:
Detective op 1 :W

Straks P&W met o.a. van Hanegem (voor Pietje) ;)
:W en sorry coos, zal je niet meer door elkaar halen met gert.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:27:42 #62
241662 Jian
Well, well, well
pi_92565040
quote:

[..]

Ik blijf het niet tegenspreken. Het is mij twee keer overkomen, ik heb ongeveer vijf keer gebeld met de SNS, ze hebben mij er nog een keer over teruggebeld, het kan gewoon, het is toegestaan, niet terug te halen, als je zelf een handtekening gezet hebt. Maar dat is het punt, dat heb ik niet gedaan, nergens, nooit.

Ga het verhaal maar voorleggen aan jouw bank en luister maar naar wat ze zeggen. Als zij een ander verhaal vertellen dan de SNS, dan maak ik er alsnog weer werk van.
Dus jouw bank zegt, sorry hoor onze,........... eeeehhhh uw fout en er is niks aan te doen en jij accepteert dat? Ja okee, dan ben je je geld kwijt ja.

is de 30-dagentermijn verstreken, dan kun je allereerst bezwaar maken bij het bedrijf dat het geld heeft geïncasseerd. Vang je hier bot, dan kun je nog tot een jaar na afschrijving bezwaar maken bij je bank. Kan het bedrijf niet aantonen dat jij een machtiging hebt ondertekend, dan zal je bank het bedrag alsnog terugboeken.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:28:05 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_92565066
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Vanavond 23.00 uur een mooie doc, over R Reagan, heb voorstukje gezien, die man was niet dom als ik het zo begreep en heeft gezorgd mede dank zij hem dat de muur naar beneden is gehaald
Hij was wel dom hoor. Maar hij wist hoe mensen te bespelen.

En dat de koude oorlog niet in een groot globaal vuurwerk is geëindigd hebben we meer aan Gorbatschov te danken dan aan Reagan,

Maar goed dat je het zegt, ik programmeer het even.
pi_92565126
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:W en sorry coos, zal je niet meer door elkaar halen met gert.
Ik dacht ook dat dit een en dezelfde user was.
Who is she? Whooooooo is she??? http://www.youtube.com/watch?v=x-G3UNXrTVo
pi_92565259
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Jian het volgende:

[..]

Dus jouw bank zegt, sorry hoor onze,........... eeeehhhh uw fout en er is niks aan te doen en jij accepteert dat? Ja okee, dan ben je je geld kwijt ja.

is de 30-dagentermijn verstreken, dan kun je allereerst bezwaar maken bij het bedrijf dat het geld heeft geïncasseerd. Vang je hier bot, dan kun je nog tot een jaar na afschrijving bezwaar maken bij je bank. Kan het bedrijf niet aantonen dat jij een machtiging hebt ondertekend, dan zal je bank het bedrag alsnog terugboeken.
Jep, die teksten las ik ook overal, dus ik zat in de hoogste boom, reken maar van yes. Maar als mijn SNS bank niet mee wil werken, blijft zeggen dat het gewoon kan en mag, wat moet ik doen dan Jian? Een advocaat voor ¤ 200,- per uur inschakelen en de SNS dagvaarden?
pi_92565263
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vond het ook heel leuk ^O^
Ja echt een ontzettend verrassend programma
pi_92565274
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij was wel dom hoor. Maar hij wist hoe mensen te bespelen.

En dat de koude oorlog niet in een groot globaal vuurwerk is geëindigd hebben we meer aan Gorbatschov te danken dan aan Reagan,

Maar goed dat je het zegt, ik programmeer het even.
ja ben wel nieuwschierig er naar, en ach zal wel mooi aan elkaar geplakt zijn enzo, maar hou wel van zulke doc. :Y
pi_92565303
Nog effe snel mijn bijdrage aan de Iran discussie.

Helemaal fout wat mij betreft want uit principe tegen de doodstraf.
Maar één van de landen die nu het hartst roep is de VS die notabene zelf zeer scheutig zijn met het opleggen van de doodstraf.
En ook daar gaat het vaak niet lekker. Het is meerde keren voorgekomen dat iemand eerst een half uur zat te bakken opp Old Sparky voordat ie uiteindelijk eens dood was.
Hetzelfde met die dood door injecties. Gaat ook vaak fout en daardoor onnodig lang lijden.

En dan ga ik het niet eens hebben over het martelen van Uncle Sam her en der over de wereld.
pi_92565360
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Jep, die teksten las ik ook overal, dus ik zat in de hoogste boom, reken maar van yes. Maar als mijn SNS bank niet mee wil werken, blijft zeggen dat het gewoon kan en mag, wat moet ik doen dan Jian? Een advocaat voor ¤ 200,- per uur inschakelen en de SNS dagvaarden?
mag ik je een raad geven Teun, als de bliksem morgen je geld eraf halen, een andere bank nemen want als het weer een keer gebeurt, nee zou die bank vaarwel zeggen, er zijn nog meer banken in \nederland hoor
pi_92565368
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Uberchica het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat dit een en dezelfde user was.
Nee Gert wordt niet gepepe. :W
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2011 @ 21:33:11 #71
137949 Disana
pi_92565372
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja ben wel nieuwschierig er naar, en ach zal wel mooi aan elkaar geplakt zijn enzo, maar hou wel van zulke doc. :Y
De VPRO is niet zo van het selectief knippen en plakken hoor, die zijn behoorlijk integer.

En ja, Reagan was dom en het Gordijn viel door de inspanningen van Gorbachov.
pi_92565458
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef Coos het volgende:

Maar één van de landen die nu het hartst roep is de VS die notabene zelf zeer scheutig zijn met het opleggen van de doodstraf.
En ook daar gaat het vaak niet lekker. Het is meerde keren voorgekomen dat iemand eerst een half uur zat te bakken opp Old Sparky voordat ie uiteindelijk eens dood was.
Hetzelfde met die dood door injecties. Gaat ook vaak fout en daardoor onnodig lang lijden.

En dan ga ik het niet eens hebben over het martelen van Uncle Sam her en der over de wereld.
Nou dank Coos Tang op een varken !!! Daar gaat het niet om. :7
pi_92565462
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Disana het volgende:

[..]

De VPRO is niet zo van het selectief knippen en plakken hoor, die zijn behoorlijk integer.

er werd verteld ook door hem, ach ik zie het wel, ga er wel voor zitten
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 21:34:43 #74
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92565472
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef Coos het volgende:

:D Ik kondigde het al aan... daar hebben we de VS. :+
pi_92565517
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Toverheks het volgende:

[..]

mag ik je een raad geven Teun, als de bliksem morgen je geld eraf halen, een andere bank nemen want als het weer een keer gebeurt, nee zou die bank vaarwel zeggen, er zijn nog meer banken in \nederland hoor
Dat heb ik ondertussen al wel tien keer bedacht, maar weet je hoeveel werk daar aan vast zit? Als die automatische incasso's, je salaris, je hypotheek, gas, water, licht, belastingen, verzekeringen, etc. Mèn, dat kost mij een zee van tijd.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:35:45 #76
104871 remlof
Europees federalist
pi_92565559
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is een BBC documentaire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')