Bij eb.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het kan plaatsen bij de vloedlijn
Ja over blik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Coosie...vanavond de wilde keuken
Ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even een testje... Werkt deze stream bij jullie?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
staat daar wel een hard briesje de camera gaat steeds beetje op en neerquote:
Jupsquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik zag gisteren promo van leverworst uit een blik, ga ik ook wel kijken, iets van hoe schadelijk of gezond blikvoedsel is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja over blik.
Lees in de gids dat hij een heel schaap wil inblikken.
Lolquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh gelukkig! Bij mij niet namelijk![]()
Grappig, wil je op de zaak even kijken naar de bouw van de nieuwe zaak, maar dat kan dan niet omdat de zaak een proxyserver heeft die dat blokkeert.
Ga je lekker vroeg naar bed....Ik wil wel vroeg maar dat zal wel niet lukkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee concerten gezien in Paradiso gisteravond, ik ben redelijk kapot vandaag
Als het de bedoeling is dat we een smakeloos betondorp in aanbouw kunnen volgen via die stream, ja dan werkt ie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat lukt mij eigenlijk ook nooit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je lekker vroeg naar bed....Ik wil wel vroeg maar dat zal wel niet lukken
wie traden erop??? bekend of onbekend talentquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee concerten gezien in Paradiso gisteravond, ik ben redelijk kapot vandaag
D_K ligt nu wat slaap in te halen, maar als ik dat ga doen slaap ik helemaal niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lukt mij eigenlijk ook nooit.
Twee oude helden. Beide geboren in 1936. Eerst Lee "Scratch" Perry, één van de belangrijkste mensen uit de reggae-geschiedenis, in de grote zaal. Daarna direct door naar de kleine zaal voor Ebo Taylor, de Ghanese grondlegger van de Highlife-Afrobeat. Vooral dat tweede concert was erg goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie traden erop??? bekend of onbekend talent
oke nooit van gehoord maar leuk dat je leuke avond hebt gehad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee oude helden. Beide geboren in 1936. Eerst Lee "Scratch" Perry, één van de belangrijkste mensen uit de reggae-geschiedenis, in de grote zaal. Daarna direct door naar de kleine zaal voor Ebo Taylor, de Ghanese grondlegger van de Highlife-Afrobeat. Vooral dat tweede concert was erg goed.
Nee, dat niet (hoewel het wel wat vreemd is om hem het publiek toe te horen spreken over stoppen met roken) Hele strakke band, flink spacen en zo, maar tegen een Highlife-concert in een afgeladen kleine zaal kan zelfs hij niet op.quote:
Ik heb ook nog een groot blik staan waar je mee moet kunnen overleven voor een tijdje na een kernbomaanval.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zag gisteren promo van leverworst uit een blik, ga ik ook wel kijken, iets van hoe schadelijk of gezond blikvoedsel is.
moet nu wel aan me moeder denken, die had 2 groene blikken uit de oorlog nog afgesloten staan in de kast, weet niet waar het gebleven is maar vraag me wel nu af wat erin zat.
Wat coolquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een groot blik staan waar je mee moet kunnen overleven voor een tijdje na een kernbomaanval.
Die blikken werden in de jaren 60 verstrekt toen de russen nog het grote gevaar waren.
Inhoud: 72 noodbiscuits ca. 1kg.
Acht biscuits zijn een noodmaaltijd en bevatten ca. 520 calorieën.
Indien het gesloten blik koel en droog bewaard, jarenlang houdbaar.
In overleg met en volgens receptuur van het ministerie van landbouw en visserij vervaardigd door Victoria datum: november 1961
![]()
[ afbeelding ]
Op de mijne zitten wel wat roestplekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |