Daar let ik eigenlijk nooit op, alleen op hetgeen dat op m'n rekening verschijnt..quote:
Ik ga nooit met tegenzin naar werk eigenlijk, het is best wel ok...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar, is het zo erg dat je ook met tegenzin naar je werk gaat? Of valt dat ook wel weer mee?
Neuh, was gewoon benieuwdquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar let ik eigenlijk nooit op, alleen op hetgeen dat op m'n rekening verschijnt..
Dan zou ik een loonstrook moeten gaan opzoeken
Heb 't wel gevonden trouwens, 2623,90 bruto als je alle toeslagen erbij telt, full-time salaris zonder alle toeslagen is 2110..quote:
Dan is het dus idd niet echt een nare baan waar alleen het salaris teltquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga nooit met tegenzin naar werk eigenlijk, het is best wel ok...
Das toch verdiende payback voor hem dan? Jij bent er niet verantwoordelijk meer voor, gewoon doorschuiven naar die zeikerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:56 schreef Tally het volgende:
Ik ga ook niet met tegenzin naar mijn werk maar ik kijk ontzettend uit naar mijn verlof.
Op het moment loopt het even niet lekker. Word ik niet serieus genomen en gooit men (vooral mijn ene mannelijke collega) het alles op de zwangerschap. En daar word ik een beetje simpel van.
Terwijl ik wel al dat gezeik mag oplossen. Ook zag ik dat ik een degradatie ben ondergaan van systeembeheerder naar ICT assistent. Wat ik op zich niet erg vind. Ik houd mijn geld maar minder verantwoordelijkheden en ben nu zeker van om alles door te sturen naar die ene collega die me toch niet serieus neemt
Ik ga wel eens met tegenzin, maar dat heeft dan niets met het werk te maken, ik wil gewoon mijn nest niet uit 's ochtendsquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga nooit met tegenzin naar werk eigenlijk, het is best wel ok...
Dat vooral ja. Ben sowieso geen ochtendmens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga wel eens met tegenzin, maar dat heeft dan niets met het werk te maken, ik wil gewoon mijn nest niet uit 's ochtends.
Ik kom wel eens collega's tegen in de tram, hoe leuk ze ook zijn, ik mijd ze tot ik koffie op hebquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vooral ja. Ben sowieso geen ochtendmens.
beetje hetzelfde, al ben ik niet sjagrijnig, gewoon niet wakkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef Ripley het volgende:
Ik ben bloedsjacherijnig 's morgens, maar als ik eenmaal op kantoor ben gaat dat eigenlijk over
Lijkt eerder op een totale [singles] breakdownquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef Cue_ het volgende:
ow.. het onderwerp was al afgesloten zo te zien
Of een afgesproken plan om allemaal stil te vallen als ik langskomquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een totale [singles] breakdown
Waaat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of een afgesproken plan om allemaal stil te vallen als ik langskom
MELTDOWNquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een totale [singles] breakdown
Dan heb je wel een aardig stukje gereden neem ik aan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag nog
Pffff, voor de tweede keer sinds maanden weer kunnen rijden en nu heb ik echt enorme spierpijn
Middagquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag nog
Pffff, voor de tweede keer sinds maanden weer kunnen rijden en nu heb ik echt enorme spierpijn
Eindelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef CherryLips het volgende:
wauw, dit topic is na een uur nog niet eens voorbij de eerste blz
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je wel een aardig stukje gereden neem ik aan?
Regen? Hier scheen de zonquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Middag
Met deze regen?
Het is echt wel een breakdown, misschien is iedereen gespannen voor valentijn?
uuhm.. mag ik meer uitleg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk moest best hard werken om Rio vooruit te branden, die was vandaag liever vervelend
En toch deed hij wel goed z'n best op momenten
Hier regen je te pletterquote:
Ik denk dat 't d'r paard is waar ze het over heeft, ze is wezen paardrijdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uuhm.. mag ik meer uitleg?
Rio klinkt nu als een hond..
hoezo is een auto niet vooruit te branden? Gewoon gas intrappen.. werkt dat niet, naar de monteur!
Owwwwwwwwwwww rijden!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat 't d'r paard is waar ze het over heeft, ze is wezen paardrijden
Ik niet, behalve werken ws.. tis een maandag toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Cue_ het volgende:
Valentijn.. ik heb zowaar dan wat te doen
kloptquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik niet, behalve werken ws.. tis een maandag toch?
Het begint hier nu op te houden een beetje eigenlijk, ben niet echt nat geregend met 't boodschappen doen.. (ok, supermarkt zit om de hoek, nog geen minuutje lopen, maar toch..)quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef xFriendx het volgende:
Hoi allemaal
Hopelijk zit iedereen fijn warm binnen met die pokkeregen.
Nee Cue, ook jij zal nat wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef Cue_ het volgende:
Samzz.. de regen komt nog hierheen![]()
Al zou het me niks verbazen als Enschede telkens de buien ontspringt door een gat
Niet door de regenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee Cue, ook jij zal nat worden
Dat kan ook bij dat andere hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef Cue_ het volgende:
En de spierpijn is nu ook te verklaren
Stuur eens wat hierheen dan morgenquote:
Ik zal eraan denkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Je moet ook niet zo spetteren tijdens het afwassen.
Kweetniet, als je zo'n vervelende buurvrouw bent die veels te hard Frans Bouwer afspeelt dan ben ik je liever kwijt dan rijk ja..quote:
Leer het eerst maar eens te spellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetniet, als je zo'n vervelende buurvrouw bent die veels te hard Frans Bouwer afspeelt dan ben ik je liever kwijt dan rijk ja..
Dat was expresquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leer het eerst maar eens te spellen
Rio is mijn paardquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uuhm.. mag ik meer uitleg?
Rio klinkt nu als een hond..
hoezo is een auto niet vooruit te branden? Gewoon gas intrappen.. werkt dat niet, naar de monteur!
Nu mag het wel jaquote:
Ik zag het nadat ik gereageerd hadquote:
Precies, ga maar flink los. Het mag flink warm.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal genoeg van dat middel gebruiken
Niet té warm, dat doet zeerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, ga maar flink los. Het mag flink warm.
*Let it rain, let it rain, let it rain*quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Samzz het volgende:
Nu mag het wel jaNu ben ik binnen lekker schoon en fris gedouched
Het water, niet het middelquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, ga maar flink los. Het mag flink warm.
Kom maar op hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die zeggen dat ze de waarheid spreken, maar dan niet een leugendetectietest willen doen
hoe stom
Als het vervolgens maar niet vast vriest, vind ik het bestquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*Let it rain, let it rain, let it rain*
Je paard kan niet schaatsen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het vervolgens maar niet vast vriest, vind ik het best
Hij heeft geen ijzers, dus dat wordt 'm nietquote:
Alice is dit weekend in wonderlandquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alice in Wonderland op Film 1.2
Bankhangen met Venco?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alice is dit weekend in wonderland
dan zit ze hier op de bank![]()
Op TV? Leuk! Das een leuke film.quote:
Ja, op Veronica om half negenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Op TV? Leuk! Das een leuke film.
Mja, ik heb geen Film 1.2. En ik heb 'm op dvd, dus dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alice in Wonderland op Film 1.2
Lasagna bolognese?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet trouwens maandag koken voor twee. En de ander is een redelijk simpeler eten.. geen poespas, geen raar etren, simpel. Ik heb geen idee watdit wordt nog wat
Spinazie, pasta en gegrilde zalm. Is niets geks en nog lekker ook!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet trouwens maandag koken voor twee. En de ander is een redelijk simpeler eten.. geen poespas, geen raar etren, simpel. Ik heb geen idee watdit wordt nog wat
> mijnreceptenboekquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Cue_ het volgende:
Vis is voor mij geen optie![]()
Mbt lasagne. ik vind dat zo'n raar gerecht voor een etentje.. ziet er altijd lelijk uit op m'n bord
Wel lekker natuurlijk.
Ja, oke. Daar heb je gelijk in. Een biefstuk met goede saus, aardappeltjes en boontjes in een bakje erbij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Cue_ het volgende:
Vis is voor mij geen optie![]()
Mbt lasagne. ik vind dat zo'n raar gerecht voor een etentje.. ziet er altijd lelijk uit op m'n bord
Wel lekker natuurlijk.
Das heul niet zo moeilijk johquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat ik idd voor vlees met iets erbij ga! Maar dan natuurlijk wel wat luxe..![]()
Men ik ga koken
Sedan.. tnx for the site, ik ga kijken!
Biefstuk is denk ik het meest eenvoudige. Je kan ook naar tournedos kijken, of een varkensmedaillonquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat ik idd voor vlees met iets erbij ga! Maar dan natuurlijk wel wat luxe..![]()
Men ik ga koken
Sedan.. tnx for the site, ik ga kijken!
Je zet een ander net even iets luxere eten voor dan je voor jezelf zou makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor jezelf is toch anders dan voor een ander
Of gewoon iets uit de oven, vleesrol met champignons, ui, kruiden etc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Tally het volgende:
Een varkenshaasje! Gevuld met brie is het nog lekkerder
En ook makkelijk te maken.
Inderdaad ja. ik kook heeeeel simpel voor mezelf. En dat ga ik een ander echt niet voorzettenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Tally het volgende:
Je zet een ander net even iets luxere eten voor dan je voor jezelf zou maken
Je wilt immers "uitpakken"
Neeeee, geen brie erin stoppenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Tally het volgende:
Een varkenshaasje! Gevuld met brie is het nog lekkerder
En ook makkelijk te maken.
Beenham!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon iets uit de over, vleesrol met champignons, ui, kruiden etc.
Oeh, een mooie rollade?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja. ik kook heeeeel simpel voor mezelf. En dat ga ik een ander echt niet voorzetten
Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neeeee, geen brie erin stoppen
Dat dus!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte. [ afbeelding ]
Hiiier Wolfje wolfjequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jezus, een dorp in Rusland wordt door een roedel van 400 (!!!) wolven belaagd
Duckhunt 2.0quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jezus, een dorp in Rusland wordt door een roedel van 400 (!!!) wolven belaagd
Stel je niet aan. Dat je het niet lekker vind oke.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte. [ afbeelding ]
Doe maar stijlvol.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel heb je ooit, een bezorger in 2 delig pak en stropdas
Maar dan moet je het wel goed doen... verpeste biefstuk is zo'n afknapperquote:
quote:
True, al kun je weinig fout doen aan biefstuk, medium voor mij graagquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel goed doen... verpeste biefstuk is zo'n afknapper
Ligt ook aan de biefstuk zelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel goed doen... verpeste biefstuk is zo'n afknapper
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Techno het volgende:
Biefstuk, ik kom weer op het juiste moment binnenvallen.
Je moet het inderdaad wel bont maken, wil je het verpesten. Mijn vrachtwagen ex at ze zowat rauwquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, al kun je weinig fout doen aan biefstuk, medium voor mij graag
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar serieus... Een roedel van 400 wolven? Normaal bestaan roedels uit 12 dieren of zo.
En wat bezorg je zoal?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe maar stijlvol.....![]()
we bezorgen tegenwoordig ook op gala's You know
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Techno het volgende:
Das niet te vreten, ze moeten wel echt medium zijn op z'n minst..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet het inderdaad wel bont maken, wil je het verpesten. Mijn vrachtwagen ex at ze zowat rauw
Het probleem zit 'm vaak in het te doorquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet het inderdaad wel bont maken, wil je het verpesten. Mijn vrachtwagen ex at ze zowat rauw
Vandaag heb ik echter vis op het menu staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef -Engel- het volgende:
Bak je een lekkere biefstuk voor mij
Tof
Wij gingen nog eens eten .. biefstuk is goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Techno het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt ook aan de biefstuk zelf.
ja want dat ding is 100% betrouwbaar jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die zeggen dat ze de waarheid spreken, maar dan niet een leugendetectietest willen doen
hoe stom
Ik heb nog nooit een slechte biefstuk gemaakt, gelukkigquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm vaak in het te door
Echt medium? Als het medium is.. vind ik ze meestal nog net goed. Liever wat roder/rozerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet te vreten, ze moeten wel echt medium zijn op z'n minst..
Nee man, rare moet ie zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das niet te vreten, ze moeten wel echt medium zijn op z'n minst..
Nee, wel gekregen thoughquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een slechte biefstuk gemaakt, gelukkig
quote:
Ja zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pizza's natuurlijk .... niet moeilijk doen en eten
Aaaahquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Cue_ het volgende:
Ik had trouwens sjans met een niet zo leuke jongen in de trein
hadden oogcontact, hij glimlachte.. ik deed terug.
Komt ie half naast me staan (ik ben met m'n mobiel bezig). Lopen naar buiten, hij voorop. Loopt langzaam en kijkt af en toe achterom (ik nog altijd met m'n mobiel bezig). Koop een strippenkaart, hij loopt verder. Hij stapt de bus in en gaat achterin zitten. Ik stap diezelfde bus in en ga vooraan zitten. Loopt ie vervolgens naar voren (ik hoorde zijn muziek) en gooit iets weg in de prullenbak voorin en kijkt me aan (ik nog altijd met m'n mobiel bezig)
En ging vervolgens ergens in het midden zitten. Hij stapte eerder uit
Jammer dat ie niet leuk was. Ik hoorde hem ook nog bellen met iemand en hij klonk ook nog eens erg dom
Dat niet, maar als je vrouw je toch al niet vertrouwd. De kans dat als je echt de waarheid spreekt dat ding liegt, tja.. je kan hem altijd nog een keer doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja want dat ding is 100% betrouwbaar ja
Als je van rare houdt is het al snel te doorbakken iddquote:
Zalm?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaag heb ik echter vis op het menu staan.
Mjah, ze moeten niet rauw zijn, maar ook weer niet te doorbakken.. beetje rood/roze mag bestquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt medium? Als het medium is.. vind ik ze meestal nog net goed. Liever wat roder/rozer
Een garnaal is natuurlijk absoluut geen vis hequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zalm?
Tonijn?
Kibbeling?
Garnaaltjes?
Wat voor vis?
Ondanks dat ie niet leuk was, toch een soort van complimentquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Cue_ het volgende:
Komt ie half naast me staan (ik ben met m'n mobiel bezig). Lopen naar buiten, hij voorop. Loopt langzaam en kijkt af en toe achterom (ik nog altijd met m'n mobiel bezig). Koop een strippenkaart, hij loopt verder. Hij stapt de bus in en gaat achterin zitten. Ik stap diezelfde bus in en ga vooraan zitten. Loopt ie vervolgens naar voren (ik hoorde zijn muziek) en gooit iets weg in de prullenbak voorin en kijkt me aan (ik nog altijd met m'n mobiel bezig)
Jammer dat ie niet leuk was. Ik hoorde hem ook nog bellen met iemand en hij klonk ook nog eens erg dom
polygraaf is maar voor ong 72% betrouwbaar, vandaag nog gelezen in mn studieboek en over gehad in werkgroep, daarom werkt NL in strafzaken er ook niet meequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je vrouw je toch al niet vertrouwd. De kans dat als je echt de waarheid spreekt dat ding liegt, tja.. je kan hem altijd nog een keer doen.
Maar die kerel ging gewoon echt vreemd, maar de uitslag zagen we niet
Mijn pa eet ze het liefst zo rood mogelijk, zeg maar.. dat het vlees net warm isquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, ze moeten niet rauw zijn, maar ook weer niet te doorbakken.. beetje rood/roze mag best
Mijn vrachtwagen ex net zoals jouw vaderquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn pa eet ze het liefst zo rood mogelijk, zeg maar.. dat het vlees net warm is![]()
Hij moet bij mij gewoon rare zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks dat ie niet leuk was, toch een soort van compliment
Daarom is de kwaliteit zo belangrijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn pa eet ze het liefst zo rood mogelijk, zeg maar.. dat het vlees net warm is![]()
Perfectiequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
Daarom is de kwaliteit zo belangrijk
Schol met Toscaanse saus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef -Engel- het volgende:
Zalm?
Tonijn?
Kibbeling?
Garnaaltjes?
Wat voor vis?
Laat mijne maar iets langer liggen dan die van je pa thanksquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lekker boeiend.... het zwemt tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een garnaal is natuurlijk absoluut geen vis he
Gewoon de biefstuk even alle hoeken van de kamer laten zien, gegarandeerd dat die dan wel goed isquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom is de kwaliteit zo belangrijk
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon de biefstuk even alle hoeken van de kamer laten zien, gegarandeerd dat die dan wel goed is
Heel goed, het leuk vinden danquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
Vond het ook stiekem wel leuk![]()
nog een probleem.. ik word zo verdomd verlegen in dat soort situaties![]()
Graten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Schol eet ik echt bijna nooit..... na ik die enge dingen er in gevonden heb
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lekker boeiend.... het zwemt toch
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]Zeg dat dan ook! Ik vroeg niet speciaal naar eten, gewoon wat je zoal zou kunnen komen bezorgen dat lekker was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Gewoon scholfiletjes, zit niets engs in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:
Schol eet ik echt bijna nooit..... na ik die enge dingen er in gevonden heb
Klopt, maar het is vooral irritantquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Heel goed, het leuk vinden dan![]()
En verlegen, daar zullen er meer last van hebben
Het kwam idd ook meer door wie het zeiquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe niks![]()
Biefstuk wordt toch zachter als je er op mept enzo, vandaar
Tss tss, je bent weer lekker aardig vandaag hequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het kwam idd ook meer door wie het zei
Ik zwem ook, ben ik ook een vis?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lekker boeiend.... het zwemt toch
Jammer dat ie niet leuk was?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss tss, je bent weer lekker aardig vandaag he![]()
En ze begint pas netquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss tss, je bent weer lekker aardig vandaag he![]()
Klein verschilletje maar iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]Het is een schaaldier, klein verschil...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je haalt het in me naar boven
Kan je nagaan over een paar uur, pfoehquote:
Er is een grote kans dat je naar vis ruikt, naar vis smaakt en als je zwemt... Ja.. Dan ben je een vis!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb geen kieuwen, dat is kut
Nee een vis wijf!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
Zere ogenZere benen
Wat ben ik ook een zeikwijf
Nou en... dit is mijn minirel voor vandaag...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]Het is een schaaldier, klein verschil...
Ik ruik en smaak niet naar visquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Er is een grote kans dat je naar vis ruikt, naar vis smaakt en als je zwemt... Ja.. Dan ben je een vis!
Even de logica van een relnicht gebruiken.
Oh, inderdaad!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou en... dit is mijn minirel voor vandaag...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Kan je nagaan over een paar uur, pfoeh![]()
In die van mij blijkbaar wel ... kom je mij redden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon scholfiletjes, zit niets engs in.
Zeg, waar zijn de tieten gebleven?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niks gewend, ik ben een schatje.
*aai* *aai*quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken dat ja.. Ook al vind je de ander heel niet leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
Vond het ook stiekem wel leuk![]()
nog een probleem.. ik word zo verdomd verlegen in dat soort situaties![]()
Mjah, andermans boobs vervelen toch wat snel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, waar zijn de tieten gebleven?
Dan kan je lang wachtenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik wacht nu op reacties als: mag ik proeven etc.
Voor beide mag jij dat denken hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachtequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, waar zijn de tieten gebleven?
Ik snap jequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, andermans boobs vervelen toch wat snel.
Dat kan ermee doorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vandaag wel.... maar dan wel een zeemeermin
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte![]()
Ze voelt liever die van haarzelf, die vervelen minder snel
dat ze er graag aan voelt is iets uit mijn brein
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte![]()
Ze voelt liever die van haarzelf, die vervelen minder snel
dat ze er graag aan voelt is iets uit mijn brein
Dan is het gewoon slecht vlees. Op biefstuk hoor je helemaal niet te meppen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
Biefstuk wordt toch zachter als je er op mept enzo, vandaar
Nee, ik acht de mannen hier van iets meer niveauquote:
Te laatquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, haal mij eens snel uit jouw MI
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, haal mij eens snel uit jouw MI
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik acht de mannen hier van iets meer niveau
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik acht de mannen hier van iets meer niveau
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mental Image, breinplaatje..
De keuken in lui kreng!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Overtuig mij eens van het feit dat ik mijn afwas moet gaan doen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat haalt het niveau inderdaad wel drastisch naar beneden.
Heb jij gevraagd of je mocht proeven dan?quote:
Weet je hoe fijn het voelt als de afwas gedaan is!? Ik heb t net ook gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Je kan ook iemand anders overtuigen om het voor je te doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Same.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe fijn het voelt als de afwas gedaan is!? Ik heb t net ook gedaan
Bij de weg, jij bent de spinnenman toch?quote:
Tof plan..... Sedantje... wil je in ruil voor een massage mijn afwas doen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan ook iemand anders overtuigen om het voor je te doen.
Waarom zou ik? Ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Afwassen moet je vóór het eten doen, niet erna.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
truequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb er geen last van
die klopt niet...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afwassen moet je vóór het eten doen, niet erna.
Dus mits je niet nu gaat eten hoef je niet af te wassen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tof plan..... Sedantje... wil je in ruil voor een massage mijn afwas doen?
zo erg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet leuk was?Is het zo erg met je?
pfffffff.... samen de afwas doen danquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch niks aan je handen, dus dat kan je prima zelf
Dat begint er al meer op te lijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pfffffff.... samen de afwas doen dan
Hoi!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij gevraagd of je mocht proeven dan?Ziehier, gij hebt enig niveau.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef -Engel- het volgende:
pfffffff.... samen de afwas doen dan
Hier bloeit iets moois.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
Dat begint er al meer op te lijken![]()
Nee!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij de weg, jij bent de spinnenman toch?
quote:
Dat mis ik wel van de slaapkamer van m'n ex, en m'n vorige huisje.. Ik hoor de regen niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
Het regent, wat zal ik heerlijk slapen vanavond
Dit was praktisch alsof je de bal 1mm voor het doel legde en er op schreef in neon kleur: Trap hier.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, jij moet huppel daten
Omdat die doodsbang is voor kikkersquote:
Wie is Annie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Tally het volgende:
Annie is gek op beestje die houden van vochtigheid!
Heey missbehavin!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, jij moet huppel daten
quote:
Ik snap dat je het niet kon latenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dit was praktisch alsof je de bal 1mm voor het doel legde en er op schreef in neon kleur: Trap hier.
Ow hij.. ik dacht ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat voor type was het, voor zover je een inschatting kan maken?
Vergeet The Pincess and the Frog niet, en Kermit etc..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef xFriendx het volgende:
Kikkers, moet opeens denken aan Plons en aan die muziekclip met die getekende kikkers.
Mannen he.. Ze volgen toch die dierlijke drift.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet kon laten
Hmmm, in combinatie met jouw persoonlijkheid (voor zover ik dat uberhaupt knap kan inschatten) zou een relatie met zo'n gast geen lang leven beschoren zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow hij.. ik dacht ik![]()
Iets jonger, dun, klein.. beetje skater/alternatief achtig. En denk een vmboér net af. Niet al te snugger en het leven bestaat uit lol maken en uhm weet ik veel wat (zo klonk hij tenminste)
Weet niet eens over wie we het hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je doet nou net of ze heul eng is enzo
Die dierlijke drift bestaat toch uit er overheen gaan en klaar ermee? geen speciale behandelingen enzo..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mannen he.. Ze volgen toch die dierlijke drift.
Doe anders eens niet zo serieus ofzo, jezusquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Weet niet eens over wie we het hebben.Maar ik kies mijn eigen stukkie vis wel uit.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die dierlijke drift bestaat toch uit er overheen gaan en klaar ermee? geen speciale behandelingen enzo..
Spreek voor jezelf manquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nee, je moet wel je plek goed afbakenen... Dus ze moet na uren druipend van het zaad die kamer uit kruipen...
![]()
Tuurlijk ben je binnen een minuut klaar, wat denk jij nou?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die dierlijke drift bestaat toch uit er overheen gaan en klaar ermee? geen speciale behandelingen enzo..
Hij lijkt op die bolle van dat duo in het dinosauriers tijdperk, van 'when does the hurting stop?'. Maar ben even de naam kwijt.quote:
Van Eek the catquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij lijkt op die bolle van dat duo in het dinosauriers tijdperk, van 'when does the hurting stop?'. Maar ben even de naam kwijt.
Daarom snap ik dat je het niet kon latenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mannen he.. Ze volgen toch die dierlijke drift.
Terrible Thunderlizards eigenlijk..quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had je even gemist met een nieuw kleurtje onder je naam.
Mwah, mijn eigen zijn beterquote:
Stop doe dan in je UIquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, mijn eigen zijn beter
Ik zou er niet eens aan denken om aan beginnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmmm, in combinatie met jouw persoonlijkheid (voor zover ik dat uberhaupt knap kan inschatten) zou een relatie met zo'n gast geen lang leven beschoren zijn.
Dan doe je die hequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, mijn eigen zijn beter
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat begint er al meer op te lijken![]()
quote:
Hoeft niet, ik heb ze bij de handquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |