> mijnreceptenboekquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Cue_ het volgende:
Vis is voor mij geen optie![]()
Mbt lasagne. ik vind dat zo'n raar gerecht voor een etentje.. ziet er altijd lelijk uit op m'n bord
Wel lekker natuurlijk.
Ja, oke. Daar heb je gelijk in. Een biefstuk met goede saus, aardappeltjes en boontjes in een bakje erbij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Cue_ het volgende:
Vis is voor mij geen optie![]()
Mbt lasagne. ik vind dat zo'n raar gerecht voor een etentje.. ziet er altijd lelijk uit op m'n bord
Wel lekker natuurlijk.
Das heul niet zo moeilijk johquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat ik idd voor vlees met iets erbij ga! Maar dan natuurlijk wel wat luxe..![]()
Men ik ga koken
Sedan.. tnx for the site, ik ga kijken!
Biefstuk is denk ik het meest eenvoudige. Je kan ook naar tournedos kijken, of een varkensmedaillonquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat ik idd voor vlees met iets erbij ga! Maar dan natuurlijk wel wat luxe..![]()
Men ik ga koken
Sedan.. tnx for the site, ik ga kijken!
Je zet een ander net even iets luxere eten voor dan je voor jezelf zou makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor jezelf is toch anders dan voor een ander
Of gewoon iets uit de oven, vleesrol met champignons, ui, kruiden etc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Tally het volgende:
Een varkenshaasje! Gevuld met brie is het nog lekkerder
En ook makkelijk te maken.
Inderdaad ja. ik kook heeeeel simpel voor mezelf. En dat ga ik een ander echt niet voorzettenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Tally het volgende:
Je zet een ander net even iets luxere eten voor dan je voor jezelf zou maken
Je wilt immers "uitpakken"
Neeeee, geen brie erin stoppenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Tally het volgende:
Een varkenshaasje! Gevuld met brie is het nog lekkerder
En ook makkelijk te maken.
Beenham!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon iets uit de over, vleesrol met champignons, ui, kruiden etc.
Oeh, een mooie rollade?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja. ik kook heeeeel simpel voor mezelf. En dat ga ik een ander echt niet voorzetten
Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neeeee, geen brie erin stoppen
Dat dus!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte. [ afbeelding ]
Hiiier Wolfje wolfjequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jezus, een dorp in Rusland wordt door een roedel van 400 (!!!) wolven belaagd
Duckhunt 2.0quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jezus, een dorp in Rusland wordt door een roedel van 400 (!!!) wolven belaagd
Stel je niet aan. Dat je het niet lekker vind oke.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte. [ afbeelding ]
Doe maar stijlvol.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel heb je ooit, een bezorger in 2 delig pak en stropdas
Maar dan moet je het wel goed doen... verpeste biefstuk is zo'n afknapperquote:
quote:
True, al kun je weinig fout doen aan biefstuk, medium voor mij graagquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel goed doen... verpeste biefstuk is zo'n afknapper
Ligt ook aan de biefstuk zelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel goed doen... verpeste biefstuk is zo'n afknapper
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Techno het volgende:
Biefstuk, ik kom weer op het juiste moment binnenvallen.
Je moet het inderdaad wel bont maken, wil je het verpesten. Mijn vrachtwagen ex at ze zowat rauwquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, al kun je weinig fout doen aan biefstuk, medium voor mij graag
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar serieus... Een roedel van 400 wolven? Normaal bestaan roedels uit 12 dieren of zo.
En wat bezorg je zoal?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe maar stijlvol.....![]()
we bezorgen tegenwoordig ook op gala's You know
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Techno het volgende:
Das niet te vreten, ze moeten wel echt medium zijn op z'n minst..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet het inderdaad wel bont maken, wil je het verpesten. Mijn vrachtwagen ex at ze zowat rauw
Het probleem zit 'm vaak in het te doorquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet het inderdaad wel bont maken, wil je het verpesten. Mijn vrachtwagen ex at ze zowat rauw
Vandaag heb ik echter vis op het menu staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef -Engel- het volgende:
Bak je een lekkere biefstuk voor mij
Tof
Wij gingen nog eens eten .. biefstuk is goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Techno het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt ook aan de biefstuk zelf.
ja want dat ding is 100% betrouwbaar jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die zeggen dat ze de waarheid spreken, maar dan niet een leugendetectietest willen doen
hoe stom
Ik heb nog nooit een slechte biefstuk gemaakt, gelukkigquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm vaak in het te door
Echt medium? Als het medium is.. vind ik ze meestal nog net goed. Liever wat roder/rozerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet te vreten, ze moeten wel echt medium zijn op z'n minst..
Nee man, rare moet ie zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das niet te vreten, ze moeten wel echt medium zijn op z'n minst..
Nee, wel gekregen thoughquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een slechte biefstuk gemaakt, gelukkig
quote:
Ja zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pizza's natuurlijk .... niet moeilijk doen en eten
Aaaahquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Cue_ het volgende:
Ik had trouwens sjans met een niet zo leuke jongen in de trein
hadden oogcontact, hij glimlachte.. ik deed terug.
Komt ie half naast me staan (ik ben met m'n mobiel bezig). Lopen naar buiten, hij voorop. Loopt langzaam en kijkt af en toe achterom (ik nog altijd met m'n mobiel bezig). Koop een strippenkaart, hij loopt verder. Hij stapt de bus in en gaat achterin zitten. Ik stap diezelfde bus in en ga vooraan zitten. Loopt ie vervolgens naar voren (ik hoorde zijn muziek) en gooit iets weg in de prullenbak voorin en kijkt me aan (ik nog altijd met m'n mobiel bezig)
En ging vervolgens ergens in het midden zitten. Hij stapte eerder uit
Jammer dat ie niet leuk was. Ik hoorde hem ook nog bellen met iemand en hij klonk ook nog eens erg dom
Dat niet, maar als je vrouw je toch al niet vertrouwd. De kans dat als je echt de waarheid spreekt dat ding liegt, tja.. je kan hem altijd nog een keer doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja want dat ding is 100% betrouwbaar ja
Als je van rare houdt is het al snel te doorbakken iddquote:
Zalm?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaag heb ik echter vis op het menu staan.
Mjah, ze moeten niet rauw zijn, maar ook weer niet te doorbakken.. beetje rood/roze mag bestquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt medium? Als het medium is.. vind ik ze meestal nog net goed. Liever wat roder/rozer
Een garnaal is natuurlijk absoluut geen vis hequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zalm?
Tonijn?
Kibbeling?
Garnaaltjes?
Wat voor vis?
Ondanks dat ie niet leuk was, toch een soort van complimentquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Cue_ het volgende:
Komt ie half naast me staan (ik ben met m'n mobiel bezig). Lopen naar buiten, hij voorop. Loopt langzaam en kijkt af en toe achterom (ik nog altijd met m'n mobiel bezig). Koop een strippenkaart, hij loopt verder. Hij stapt de bus in en gaat achterin zitten. Ik stap diezelfde bus in en ga vooraan zitten. Loopt ie vervolgens naar voren (ik hoorde zijn muziek) en gooit iets weg in de prullenbak voorin en kijkt me aan (ik nog altijd met m'n mobiel bezig)
Jammer dat ie niet leuk was. Ik hoorde hem ook nog bellen met iemand en hij klonk ook nog eens erg dom
polygraaf is maar voor ong 72% betrouwbaar, vandaag nog gelezen in mn studieboek en over gehad in werkgroep, daarom werkt NL in strafzaken er ook niet meequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je vrouw je toch al niet vertrouwd. De kans dat als je echt de waarheid spreekt dat ding liegt, tja.. je kan hem altijd nog een keer doen.
Maar die kerel ging gewoon echt vreemd, maar de uitslag zagen we niet
Mijn pa eet ze het liefst zo rood mogelijk, zeg maar.. dat het vlees net warm isquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, ze moeten niet rauw zijn, maar ook weer niet te doorbakken.. beetje rood/roze mag best
Mijn vrachtwagen ex net zoals jouw vaderquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn pa eet ze het liefst zo rood mogelijk, zeg maar.. dat het vlees net warm is![]()
Hij moet bij mij gewoon rare zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks dat ie niet leuk was, toch een soort van compliment
Daarom is de kwaliteit zo belangrijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn pa eet ze het liefst zo rood mogelijk, zeg maar.. dat het vlees net warm is![]()
Perfectiequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
Daarom is de kwaliteit zo belangrijk
Schol met Toscaanse saus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef -Engel- het volgende:
Zalm?
Tonijn?
Kibbeling?
Garnaaltjes?
Wat voor vis?
Laat mijne maar iets langer liggen dan die van je pa thanksquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lekker boeiend.... het zwemt tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een garnaal is natuurlijk absoluut geen vis he
Gewoon de biefstuk even alle hoeken van de kamer laten zien, gegarandeerd dat die dan wel goed isquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom is de kwaliteit zo belangrijk
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon de biefstuk even alle hoeken van de kamer laten zien, gegarandeerd dat die dan wel goed is
Heel goed, het leuk vinden danquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
Vond het ook stiekem wel leuk![]()
nog een probleem.. ik word zo verdomd verlegen in dat soort situaties![]()
Graten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Schol eet ik echt bijna nooit..... na ik die enge dingen er in gevonden heb
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lekker boeiend.... het zwemt toch
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]Zeg dat dan ook! Ik vroeg niet speciaal naar eten, gewoon wat je zoal zou kunnen komen bezorgen dat lekker was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Gewoon scholfiletjes, zit niets engs in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:
Schol eet ik echt bijna nooit..... na ik die enge dingen er in gevonden heb
Klopt, maar het is vooral irritantquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Heel goed, het leuk vinden dan![]()
En verlegen, daar zullen er meer last van hebben
Het kwam idd ook meer door wie het zeiquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe niks![]()
Biefstuk wordt toch zachter als je er op mept enzo, vandaar
Tss tss, je bent weer lekker aardig vandaag hequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het kwam idd ook meer door wie het zei
Ik zwem ook, ben ik ook een vis?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lekker boeiend.... het zwemt toch
Jammer dat ie niet leuk was?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss tss, je bent weer lekker aardig vandaag he![]()
En ze begint pas netquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss tss, je bent weer lekker aardig vandaag he![]()
Klein verschilletje maar iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]Het is een schaaldier, klein verschil...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je haalt het in me naar boven
Kan je nagaan over een paar uur, pfoehquote:
Er is een grote kans dat je naar vis ruikt, naar vis smaakt en als je zwemt... Ja.. Dan ben je een vis!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb geen kieuwen, dat is kut
Nee een vis wijf!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
Zere ogenZere benen
Wat ben ik ook een zeikwijf
Nou en... dit is mijn minirel voor vandaag...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]Het is een schaaldier, klein verschil...
Ik ruik en smaak niet naar visquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Er is een grote kans dat je naar vis ruikt, naar vis smaakt en als je zwemt... Ja.. Dan ben je een vis!
Even de logica van een relnicht gebruiken.
Oh, inderdaad!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou en... dit is mijn minirel voor vandaag...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Kan je nagaan over een paar uur, pfoeh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |