Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neeeee, geen brie erin stoppen
Dat dus!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte. [ afbeelding ]
Hiiier Wolfje wolfjequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jezus, een dorp in Rusland wordt door een roedel van 400 (!!!) wolven belaagd
Duckhunt 2.0quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jezus, een dorp in Rusland wordt door een roedel van 400 (!!!) wolven belaagd
Stel je niet aan. Dat je het niet lekker vind oke.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte. [ afbeelding ]
Doe maar stijlvol.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel heb je ooit, een bezorger in 2 delig pak en stropdas
Maar dan moet je het wel goed doen... verpeste biefstuk is zo'n afknapperquote:
quote:
True, al kun je weinig fout doen aan biefstuk, medium voor mij graagquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel goed doen... verpeste biefstuk is zo'n afknapper
Ligt ook aan de biefstuk zelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel goed doen... verpeste biefstuk is zo'n afknapper
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Techno het volgende:
Biefstuk, ik kom weer op het juiste moment binnenvallen.
Je moet het inderdaad wel bont maken, wil je het verpesten. Mijn vrachtwagen ex at ze zowat rauwquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, al kun je weinig fout doen aan biefstuk, medium voor mij graag
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar serieus... Een roedel van 400 wolven? Normaal bestaan roedels uit 12 dieren of zo.
En wat bezorg je zoal?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe maar stijlvol.....![]()
we bezorgen tegenwoordig ook op gala's You know
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Techno het volgende:
Das niet te vreten, ze moeten wel echt medium zijn op z'n minst..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet het inderdaad wel bont maken, wil je het verpesten. Mijn vrachtwagen ex at ze zowat rauw
Het probleem zit 'm vaak in het te doorquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet het inderdaad wel bont maken, wil je het verpesten. Mijn vrachtwagen ex at ze zowat rauw
Vandaag heb ik echter vis op het menu staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef -Engel- het volgende:
Bak je een lekkere biefstuk voor mij
Tof
Wij gingen nog eens eten .. biefstuk is goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef Techno het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt ook aan de biefstuk zelf.
ja want dat ding is 100% betrouwbaar jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die zeggen dat ze de waarheid spreken, maar dan niet een leugendetectietest willen doen
hoe stom
Ik heb nog nooit een slechte biefstuk gemaakt, gelukkigquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm vaak in het te door
Echt medium? Als het medium is.. vind ik ze meestal nog net goed. Liever wat roder/rozerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet te vreten, ze moeten wel echt medium zijn op z'n minst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |