> mijnreceptenboekquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Cue_ het volgende:
Vis is voor mij geen optie![]()
Mbt lasagne. ik vind dat zo'n raar gerecht voor een etentje.. ziet er altijd lelijk uit op m'n bord
Wel lekker natuurlijk.
Ja, oke. Daar heb je gelijk in. Een biefstuk met goede saus, aardappeltjes en boontjes in een bakje erbij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Cue_ het volgende:
Vis is voor mij geen optie![]()
Mbt lasagne. ik vind dat zo'n raar gerecht voor een etentje.. ziet er altijd lelijk uit op m'n bord
Wel lekker natuurlijk.
Das heul niet zo moeilijk johquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat ik idd voor vlees met iets erbij ga! Maar dan natuurlijk wel wat luxe..![]()
Men ik ga koken
Sedan.. tnx for the site, ik ga kijken!
Biefstuk is denk ik het meest eenvoudige. Je kan ook naar tournedos kijken, of een varkensmedaillonquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat ik idd voor vlees met iets erbij ga! Maar dan natuurlijk wel wat luxe..![]()
Men ik ga koken
Sedan.. tnx for the site, ik ga kijken!
Je zet een ander net even iets luxere eten voor dan je voor jezelf zou makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor jezelf is toch anders dan voor een ander
Of gewoon iets uit de oven, vleesrol met champignons, ui, kruiden etc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Tally het volgende:
Een varkenshaasje! Gevuld met brie is het nog lekkerder
En ook makkelijk te maken.
Inderdaad ja. ik kook heeeeel simpel voor mezelf. En dat ga ik een ander echt niet voorzettenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Tally het volgende:
Je zet een ander net even iets luxere eten voor dan je voor jezelf zou maken
Je wilt immers "uitpakken"
Neeeee, geen brie erin stoppenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Tally het volgende:
Een varkenshaasje! Gevuld met brie is het nog lekkerder
En ook makkelijk te maken.
Beenham!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon iets uit de over, vleesrol met champignons, ui, kruiden etc.
Oeh, een mooie rollade?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja. ik kook heeeeel simpel voor mezelf. En dat ga ik een ander echt niet voorzetten
Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neeeee, geen brie erin stoppen
Dat dus!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte. [ afbeelding ]
Hiiier Wolfje wolfjequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jezus, een dorp in Rusland wordt door een roedel van 400 (!!!) wolven belaagd
Duckhunt 2.0quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jezus, een dorp in Rusland wordt door een roedel van 400 (!!!) wolven belaagd
Stel je niet aan. Dat je het niet lekker vind oke.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga al bijna over mijn nek bij de gedachte. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |