Daar let ik eigenlijk nooit op, alleen op hetgeen dat op m'n rekening verschijnt..quote:
Ik ga nooit met tegenzin naar werk eigenlijk, het is best wel ok...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar, is het zo erg dat je ook met tegenzin naar je werk gaat? Of valt dat ook wel weer mee?
Neuh, was gewoon benieuwdquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar let ik eigenlijk nooit op, alleen op hetgeen dat op m'n rekening verschijnt..
Dan zou ik een loonstrook moeten gaan opzoeken
Heb 't wel gevonden trouwens, 2623,90 bruto als je alle toeslagen erbij telt, full-time salaris zonder alle toeslagen is 2110..quote:
Dan is het dus idd niet echt een nare baan waar alleen het salaris teltquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga nooit met tegenzin naar werk eigenlijk, het is best wel ok...
Das toch verdiende payback voor hem dan? Jij bent er niet verantwoordelijk meer voor, gewoon doorschuiven naar die zeikerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:56 schreef Tally het volgende:
Ik ga ook niet met tegenzin naar mijn werk maar ik kijk ontzettend uit naar mijn verlof.
Op het moment loopt het even niet lekker. Word ik niet serieus genomen en gooit men (vooral mijn ene mannelijke collega) het alles op de zwangerschap. En daar word ik een beetje simpel van.
Terwijl ik wel al dat gezeik mag oplossen. Ook zag ik dat ik een degradatie ben ondergaan van systeembeheerder naar ICT assistent. Wat ik op zich niet erg vind. Ik houd mijn geld maar minder verantwoordelijkheden en ben nu zeker van om alles door te sturen naar die ene collega die me toch niet serieus neemt
Ik ga wel eens met tegenzin, maar dat heeft dan niets met het werk te maken, ik wil gewoon mijn nest niet uit 's ochtendsquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga nooit met tegenzin naar werk eigenlijk, het is best wel ok...
Dat vooral ja. Ben sowieso geen ochtendmens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga wel eens met tegenzin, maar dat heeft dan niets met het werk te maken, ik wil gewoon mijn nest niet uit 's ochtends.
Ik kom wel eens collega's tegen in de tram, hoe leuk ze ook zijn, ik mijd ze tot ik koffie op hebquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vooral ja. Ben sowieso geen ochtendmens.
beetje hetzelfde, al ben ik niet sjagrijnig, gewoon niet wakkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef Ripley het volgende:
Ik ben bloedsjacherijnig 's morgens, maar als ik eenmaal op kantoor ben gaat dat eigenlijk over
Lijkt eerder op een totale [singles] breakdownquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef Cue_ het volgende:
ow.. het onderwerp was al afgesloten zo te zien
Of een afgesproken plan om allemaal stil te vallen als ik langskomquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een totale [singles] breakdown
Waaat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of een afgesproken plan om allemaal stil te vallen als ik langskom
MELTDOWNquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een totale [singles] breakdown
Dan heb je wel een aardig stukje gereden neem ik aan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag nog
Pffff, voor de tweede keer sinds maanden weer kunnen rijden en nu heb ik echt enorme spierpijn
Middagquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag nog
Pffff, voor de tweede keer sinds maanden weer kunnen rijden en nu heb ik echt enorme spierpijn
Eindelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef CherryLips het volgende:
wauw, dit topic is na een uur nog niet eens voorbij de eerste blz
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je wel een aardig stukje gereden neem ik aan?
Regen? Hier scheen de zonquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Middag
Met deze regen?
Het is echt wel een breakdown, misschien is iedereen gespannen voor valentijn?
uuhm.. mag ik meer uitleg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk moest best hard werken om Rio vooruit te branden, die was vandaag liever vervelend
En toch deed hij wel goed z'n best op momenten
Hier regen je te pletterquote:
Ik denk dat 't d'r paard is waar ze het over heeft, ze is wezen paardrijdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uuhm.. mag ik meer uitleg?
Rio klinkt nu als een hond..
hoezo is een auto niet vooruit te branden? Gewoon gas intrappen.. werkt dat niet, naar de monteur!
Owwwwwwwwwwww rijden!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat 't d'r paard is waar ze het over heeft, ze is wezen paardrijden
Ik niet, behalve werken ws.. tis een maandag toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Cue_ het volgende:
Valentijn.. ik heb zowaar dan wat te doen
kloptquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik niet, behalve werken ws.. tis een maandag toch?
Het begint hier nu op te houden een beetje eigenlijk, ben niet echt nat geregend met 't boodschappen doen.. (ok, supermarkt zit om de hoek, nog geen minuutje lopen, maar toch..)quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef xFriendx het volgende:
Hoi allemaal
Hopelijk zit iedereen fijn warm binnen met die pokkeregen.
Nee Cue, ook jij zal nat wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef Cue_ het volgende:
Samzz.. de regen komt nog hierheen![]()
Al zou het me niks verbazen als Enschede telkens de buien ontspringt door een gat
Niet door de regenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee Cue, ook jij zal nat worden
Dat kan ook bij dat andere hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef Cue_ het volgende:
En de spierpijn is nu ook te verklaren
Stuur eens wat hierheen dan morgenquote:
Ik zal eraan denkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Je moet ook niet zo spetteren tijdens het afwassen.
Kweetniet, als je zo'n vervelende buurvrouw bent die veels te hard Frans Bouwer afspeelt dan ben ik je liever kwijt dan rijk ja..quote:
Leer het eerst maar eens te spellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetniet, als je zo'n vervelende buurvrouw bent die veels te hard Frans Bouwer afspeelt dan ben ik je liever kwijt dan rijk ja..
Dat was expresquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leer het eerst maar eens te spellen
Rio is mijn paardquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uuhm.. mag ik meer uitleg?
Rio klinkt nu als een hond..
hoezo is een auto niet vooruit te branden? Gewoon gas intrappen.. werkt dat niet, naar de monteur!
Nu mag het wel jaquote:
Ik zag het nadat ik gereageerd hadquote:
Precies, ga maar flink los. Het mag flink warm.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal genoeg van dat middel gebruiken
Niet té warm, dat doet zeerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, ga maar flink los. Het mag flink warm.
*Let it rain, let it rain, let it rain*quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Samzz het volgende:
Nu mag het wel jaNu ben ik binnen lekker schoon en fris gedouched
Het water, niet het middelquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, ga maar flink los. Het mag flink warm.
Kom maar op hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die zeggen dat ze de waarheid spreken, maar dan niet een leugendetectietest willen doen
hoe stom
Als het vervolgens maar niet vast vriest, vind ik het bestquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*Let it rain, let it rain, let it rain*
Je paard kan niet schaatsen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het vervolgens maar niet vast vriest, vind ik het best
Hij heeft geen ijzers, dus dat wordt 'm nietquote:
Alice is dit weekend in wonderlandquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alice in Wonderland op Film 1.2
Bankhangen met Venco?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alice is dit weekend in wonderland
dan zit ze hier op de bank![]()
Op TV? Leuk! Das een leuke film.quote:
Ja, op Veronica om half negenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Op TV? Leuk! Das een leuke film.
Mja, ik heb geen Film 1.2. En ik heb 'm op dvd, dus dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alice in Wonderland op Film 1.2
Lasagna bolognese?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet trouwens maandag koken voor twee. En de ander is een redelijk simpeler eten.. geen poespas, geen raar etren, simpel. Ik heb geen idee watdit wordt nog wat
Spinazie, pasta en gegrilde zalm. Is niets geks en nog lekker ook!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet trouwens maandag koken voor twee. En de ander is een redelijk simpeler eten.. geen poespas, geen raar etren, simpel. Ik heb geen idee watdit wordt nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |