MELTDOWNquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een totale [singles] breakdown
Dan heb je wel een aardig stukje gereden neem ik aan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag nog
Pffff, voor de tweede keer sinds maanden weer kunnen rijden en nu heb ik echt enorme spierpijn
Middagquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag nog
Pffff, voor de tweede keer sinds maanden weer kunnen rijden en nu heb ik echt enorme spierpijn
Eindelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef CherryLips het volgende:
wauw, dit topic is na een uur nog niet eens voorbij de eerste blz
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je wel een aardig stukje gereden neem ik aan?
Regen? Hier scheen de zonquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Middag
Met deze regen?
Het is echt wel een breakdown, misschien is iedereen gespannen voor valentijn?
uuhm.. mag ik meer uitleg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk moest best hard werken om Rio vooruit te branden, die was vandaag liever vervelend
En toch deed hij wel goed z'n best op momenten
Hier regen je te pletterquote:
Ik denk dat 't d'r paard is waar ze het over heeft, ze is wezen paardrijdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uuhm.. mag ik meer uitleg?
Rio klinkt nu als een hond..
hoezo is een auto niet vooruit te branden? Gewoon gas intrappen.. werkt dat niet, naar de monteur!
Owwwwwwwwwwww rijden!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat 't d'r paard is waar ze het over heeft, ze is wezen paardrijden
Ik niet, behalve werken ws.. tis een maandag toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Cue_ het volgende:
Valentijn.. ik heb zowaar dan wat te doen
kloptquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik niet, behalve werken ws.. tis een maandag toch?
Het begint hier nu op te houden een beetje eigenlijk, ben niet echt nat geregend met 't boodschappen doen.. (ok, supermarkt zit om de hoek, nog geen minuutje lopen, maar toch..)quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef xFriendx het volgende:
Hoi allemaal
Hopelijk zit iedereen fijn warm binnen met die pokkeregen.
Nee Cue, ook jij zal nat wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef Cue_ het volgende:
Samzz.. de regen komt nog hierheen![]()
Al zou het me niks verbazen als Enschede telkens de buien ontspringt door een gat
Niet door de regenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee Cue, ook jij zal nat worden
Dat kan ook bij dat andere hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef Cue_ het volgende:
En de spierpijn is nu ook te verklaren
Stuur eens wat hierheen dan morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |